/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F13f7a51122f60a5b832fd3518c87afce.jpg)
«Мамо, я вранці буду». Що відомо про загиблих в авіакатастрофі українцях
Минулої ночі літак «Міжнародних Авіаліній України» Boeing 737, що прямував з Тегерана до Києва, розбився відразу після зльоту.
На борту перебували 176 осіб – ніхто не вижив.
Серед загиблих - 11 українців: дев’ять членів екіпажу, а також два пасажири.
Ще 147 пасажирів іранського походження, більшість з них мали канадський паспорт.
Як заявив під час брифінгу в аеропорту «Бориспіль» віце-президент компанії МАУ з льотної роботи Ігор Сосновський, на борту перебував посилений екіпаж – з огляду на складність і тривалість рейсу.
Це були одні з найбільш досвідчених пілотів.
Володимир Гапоненко.
Командир екіпажу.
54 роки.
Мав понад 11 тисяч годин нальоту.
Навчався в Льотній академії Національного авіаційного університету в Кропивницькому (колишній Кіровоград).
Мешкав на столичних Позняках.
У нього залишилися дружина та двоє дітей.
Олексій Наумкін.
Досвідчений інструктор, мав понад 12 тисяч годин нальоту, в тому числі 6 600 годин - на Boeing-737.
Він часто публікував на своїй сторінці відео з борта літака і робив перепости зі сторінки МАУ.
На сторінці у Facebook у Олексія люди вже пишуть слова співчуття.
«Льоша - чудовий інструктор, який навчив десятки наших других пілотів і командирів», - розповіли ЗМІ про пілота в компанії.
За словами Сергія Чорного, який був знайомим загиблого, Наумкін був одним з кращих на курсі.
Сергій Хоменко.
Другий пілот.
Мав понад 7,6 тисяч годин нальоту.
У минулому Хоменко був командиром підрозділу Військово-транспортної авіації України «Блакитна стежа».
За час роботи освоїв пілотування літаків Вoeing-767 і Boeing-737.
Його згадують, як справжнього майстра своєї справи.
Катерина Статнік.
27 років.
Дівчина зустріла Новий рік в Києві.
Коментатори висловлюють співчуття.
Ігор Матьков.
Бортпроводник, впродовж 10 років працював у МАУ.
34 роки.
«Зателефонувала дочка зі Штатів о 06:15.
Сказала, що в Америці повідомили - розбився літак МАУ.
Вона запитує: куди полетів Ігор? Ми сказали - в Тегеран, ранковим рейсом повинен був прилетіти.
«І потім на відео знайшли падіння літака, - розповів журналістам батько загиблого Валерій Матьков.
За словами матері бортпровідника, Ігор закінчив факультет іноземних мов, а перед тим навчався в Кіровоградському льотному училищі.
«У нього не було сім'ї, ми з батьком його сім'я.
Ми вчора з ним ввечері попрощалися.
Нам ще рукою помахав.
Рейс туди був вечірній, а вранці назад.
Каже - я, мамо, вранці буду», - додала мати загиблого.
Марія Микитюк.
24 роки.
Навчалася в Національному авіаційному університеті з 2012-2018 роках.
За словами знайомих, була дуже яскравою, красивою, веселою і душевної.
Родом з Івано-Франківська.
Любила небо і дуже пишалася своєю роботою.
В соцмережах писала, що побувала у 23 країнах.
Валерія Овчарук.
28 років.
В профілі в соцмережах зазначено, що Валерія народилася у Луганську, проживала в Києві.
Дівчина публікувала фото з США, Канади, Індії, Італії, Китаю, Таїланду, Грузії.
«I believe I can fly.
«Робото, я тебе люблю», - підписала своє останнє фото Валерія.
Під ним вже залишають численні співчуття.
Денис Ліхно.
29 років.
Батько загиблого Михайло Ліхно розповів ЗМІ, що Денису ще не було і 30-ти, він близько п'яти років працював в авіації, відрізнявся спокійним характером.
«Працював в МАУ всього пів року, але вже запам'ятався багатьом колегам.
Завжди здавалося, що на нього чекає довге і успішне життя.
Співчуваємо друзям і рідним», - заявили в МАУ.
На його сторінках у соцмережах чимало дописів про кохання, є фото з дівчиною.
Юлія Сологуб.
У грудні 2019-го виповнилося 25 років.
Родом з Волині.
Олена Малахова.
Директор авіакомпанії ТОВ «Скайавіатранс».
Відомо, що компанія займалася перевезенням вантажів.
Іл-76, що належав компанії, розбомбили 5 серпня 2019 року в лівійському місті Місурата.
Літак з офіційною версією віз гуманітарний вантаж з Анкари.
Ольга Кабюк.
Про неї відомо лише рік її народження – 1958-й.
Наталія Сокирчук, «Главком».
Усі деталі на цей момент (оновлюється).