/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fc2f4c03ccdbfae64ed6612a2b5b0dcc7.jpg)
Через коронавірус німці змінять споживчі звички: менше подорожей, шопінгу та культурного дозвілля
Через пандемію коронавірусу в німецького середнього класу серйозно міняються споживчі звички, що вплине на бізнес і сферу послуг у Німеччині.
Про це свідчить дослідження, опубліковане сьомого травня американською консалтинговою компанією Mc.
Kinsey, повідомляє Deutsche Welle.
Експерти Mc.
Kinsey опитали понад 1000 жителів Німеччини в період з 30 квітня по 3 травня.
Результати можуть бути релевантними і для інших країн Європи.
Зокрема, опитування свідчить, що мобільність німців може суттєво знизитися.
29% респондентів відповіли, що здійснюватимуть менше поїздок, а 27% узагалі планують відмовитися від подорожей.
Менше половини готові, як і раніше, літати літаками, їздити потягами та ночувати в готелях.
Міська мобільність.
Зниження мобільності стосується й громадського транспорту.
51% тих, хто до пандемії регулярно користувався автобусами, і 47% постійних пасажирів метро планують скоротити кількість поїздок або й узагалі від них відмовитися.
Натомість мають намір частіше ходити пішки, їздити на велосипеді або на власному автомобілі.
37% збираються рідше користуватися таксі, а 11% взагалі від цього відмовляться.
18% не братимуть автомобілі напрокат, 29% робитимуть це рідше.
29% тих, хто користувався сервісами прокату електросамокатів, скоротять кількість поїздок, а 17% взагалі не хочуть торкатися орендованих самокатів.
41% опитаних заявив, що рідше відвідуватиме непродовольчі магазини.
З 20 квітня, коли в Німеччині було послаблено карантин, більш як половина респондентів так і не скористалася можливістю зайнятися шопінгом, продовжуючи купляти лише предмети першої необхідності.
Ще 25% за пів місяця лише раз вийшли з дому на закупи.
26% опитаних німців має намір повністю відмовитися від відвідування кінотеатрів, концертів і театрів, ще 32% робитимуть це рідше, ніж до пандемії.
Щодо зоопарків, то 21% респондентів назвав таку форму дозвілля неприйнятною.
22% респондентів більше не відвідуватимуть фітнес-клуби та не займатимуться командними видами спорту.
Водночас 41% продовжить займатися спортом у громадських місцях, а 15% навіть збільшать таку активність.