/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F762cde5a8e004a86b5c7ec4c3897119f.jpg)
Польща проти Фінляндії
Ще місяць тому, на стартовому MARMA Rajd Rzeszowski, стало очевидно – чемпіонат Польщі в цьому році отримав нового іноземного «джокера», здатного реально боротися з господарями за титул.
І якщо раніше ця роль належала виключно французу Бріану Буфф’є (чемпіон Польщі 2007-2009 років плюс по два «срібла» та «бронзи» за підсумками сезону), то зараз новим претендентом-«варягом» став фін Ярі Хуттунен… До речі, не виключено, що саме через Буфф’є польська федерація цього року впровадила зміни до регламенту ралійного чемпіонату – тепер екіпаж повинен виступити мінімум на трьох етапах, щоб кваліфікуватися в загальному заліку за підсумками сезону.
Як і п’ятьма тижнями раніше в Жешуві, на хожувських асфальтових дорогах темп задавала пара фаворитів – дворазовий чемпіон Польщі Гжегош Гжиб та фінський претендент Ярі Хуттунен.
І якщо на першій секції невеличка перевага була у поляка, який виграв три допи з чотирьох та вийшов у лідери з крихітним відривом у півсекунди, то в другій половині дня фін стрімко перехопив ініціативу.
Принаймні, Хуттунен впевнено виграв три спецділянки поспіль, здобув другу поспіль перемогу та лідирує в чемпіонаті з 69 очками з 70 можливих (проти 55 у Гжиба).
Можна трохи здивуватися тому, що фін настільки впевнено почувається на асфальтових трасах – але рівно до того моменту, поки не згадаєш, що він понад рік провів у німецькій серії ADAC Opel Rallye Cup (де майже всі етапи проходять виключно на «паркеті»)… Тепер залишається відкритим ще одне питання – чи вдасться полякам цього року провести чемпіонат зі чотирьох етапів? Третій раунд призначений на 2-4 жовтня (Rajd Świdnicki), четвертий (словацьке Rally Košice) повинен пройти 16-18 жовтня.
Але ситуація в Словаччині викликає чимало сумнівів – особливо після недавнього скасування Rallye Tatry (18-20 вересня)….
Rajd Śląska.
Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) 52.30,5.
Гжиб/Порадзіш (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +7,3.
Касперчик/Сити (PL, VW Polo GTI R5) +32,3.
Биськінєвіч/Цєсьляр (PL, Hyundai i20 R5) +41,3.
Котарба Л./Котарба Т.
(PL, Citroen C3 R5) +1.06,6.
Юрецкі/Треля (PL, Ford Fiesta Proto) +1.56,5.
Чемпіонат Польщі (після двох етапів).
Хуттунен (FIN) – 69.
Гжиб – 55.
Биськінєвіч – 38.
Котарба – 34.
Слободзян – 27.
Касперчик – 27.