![Rally Italia Sardegna: переможний штурм Hyundai!](https://thumbor.my.ua/WLv2OGKy7n3nUDdbW_rLhOshgtM=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F5f9fbc9af75d02233670449aedd51689.jpg)
Rally Italia Sardegna: переможний штурм Hyundai!
Перерва перед Power Stage виявився незвично короткою – адже зазвичай організатори етапів WRC виділяють майже дві години на те, щоб підготувати учасників до фінальної битви, здійснити регрупінг та відправити їх на трасу… Але сьогодні встигли вкластися в годину з невеликим – якщо передостанній доп стартував о 11.10 за місцевим часом, то Power Stage було запущено вже о 12.18.
Як завжди, в умовах тотальної нестачі WRC (три заводських екіпажі вже поза грою, залишилися тільки дев’ять, якщо рахувати ще чеха Мартіна Прокопа на Ford Fiesta RS WRC версії 2011-2016 років) на перші стартові позиції були відправлені по два представники WRC-2 (Оле Хрістіан Вейбю, Понтус Тідеманд) та WRC-3 (Каєтан Каєтановіч, Ярі Хуттунен).
Крім цього, в якості «нульового» екіпажу на трасі Power Stage з’явився Citroen C3 WRC з Петтером Сольбергом і Андреасом Міккельсеном – своєрідна рекламна акція, яка повинна нагадати про майбутнє повернення Pirelli в ролі офіційного постачальника шин до WRC (Міккельсен зараз працює тест-пілотом для італійських шинників).
Як завжди, першим орієнтиром для всіх учасників мав стати час переможця ранкового заїзду на спецділянці Sassari – Argentiera – тоді Тьєррі Ньовілль показав 4.51,3.
Зрозуміло, екіпажі на R5/Rally2 аж ніяк не в стані були наблизитися до подібного результату, тому вирішували переважно власні турнірні завдання.
Спочатку швед Понтус Тідеманд здобув третю в цьому році перемогу в заводській категорії WRC-2 та збільшив свою перевагу в загальному заліку, потім подібної мети досяг фін Ярі Хуттунен – він записав на свій рахунок другу перемогу в WRC-3 та змінив болівійця Марко Буласію на позиції лідера… Змусив трохи похвилюватися Оле Хрістіан Вейбю, який спіймав прокол і втратив близько десяти секунд – на щастя, запасу часу вистачило, щоб фінішувати другим у WRC-2.
Цей бентежний епізод став тихим, але досить красномовним сигналом для всіх представників вищої ліги – від таких неприємностей у фіналі ралі ніхто не застрахований! У чому негайно переконався Гас Грінсміт, який втратив півхвилини через електричні проблеми на своєму Ford Fiesta WRC….
Першим зі п’яти хвилин виїхав П’єр-Луї Лубе, який показав 4.59,0 – об’єктивно, цей результат не дозволяв розраховувати на призові очки на Power Stage.
Але малоймовірно, що француза цей факт сильно засмутив – для нього набагато важливішим є те, що він зв третьої спроби нарешті фінішував за кермом Hyundai i20 Coupe WRC на етапі чемпіонату світу і завоював шість очок за сьому позицію! Після цього результати на Power Stage ще не раз були суттєво покращені – спочатку Елфін Еванс поліпшив ранковий час Тьєррі Нёвілля і промчав по трасі за 4.51,0 (цей результат гарантував йому четверте місце на фініші та збереження лідерства в чемпіонаті), потім Отт Тянак витиснув максимум можливого з Hyundai i20 Coupe WRC і підняв планку до 4.45,7! Тьєррі Ньовілль теж не відзначався обережністю – випередити свого естонського одноклубника він не зміг (відстав на 0,7 секунди), але зробив все можливе для досягнення заповітного другого місця на Rally Italia Sardegna.
І вже за кілька хвилин стало зрозуміло, що бельгієць все ж домігся свого – Себастьян Ож’є програв йому 2,7 секунди (4.49,1 проти 4.46,4) і віддав другу сходинку подіуму, відставши від Ньовілля рівно на секунду!.
У підсумку, тойотівці втратили лідерства в Кубку виробників, але ще тримають оборону в особистому заліку, де у них два перших місця…Чи надовго це?.
Power Stage.
Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) 4.45,7.
Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,7.
Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +3,4.
Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +5,3.
Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,5.
Rally Italia Sardegna (попередні результати).
Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:41.37,5.
Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,1.
Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +6,1.
Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1.02,3.
Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.33,9.
Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.27,5.
Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.43,8.
Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +8.41,7.
Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +10.02,9.
Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) +10.20,9.
Чемпіонат світу, пілоти (після шести етапів).
Еванс (GB) – 111.
Ож’є (F) – 97.
Ньовілль (B) – 87.
Тянак (EE) – 83.
Рованперя (FIN) – 70.
Сунінен (FIN) – 44.
Лаппі (FIN) – 38.
Сордо (E) – 26.
Брін (IRL) – 25.
Льоб (F) – 24.
Кубок виробників (після шести етапів).
Hyundai Motorsport – 208.
Toyota Gazoo Racing WRT – 201.
M-Sport Ford WRT – 119.
com, Hyundai, Toyota, rallyzone.