/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F648cc4cee3af4f4c57f701c33dd17997.jpg)
ACI Rally Monza, СД13: трилер триває
Неприємності почалися практично негайно, коли на СД10 майже в одному місці в серйозні аварії потрапили Оле Хрістіан Вейбю (врізався в укіс і частково «розібрав» свій Hyundai i20 Coupe WRC) і Гас Грінсміт (вилетів з траси, «припаркував» свій Ford Fiesta WRC на боці й нижче рівня траси).
Спецділянку довелося терміново зупинити, пустити всі екіпажі в дорожньому режимі – спочатку намагалися дати їм однаковий час, але потім судді махнули рукою і взагалі скасували цей доп.
А вже за пару годин прогриміла ще одна неприємність – через екстремальні погодні умови довелося скасувати ще й СД12 (в нижній частині траси йшов дощ, у міру підйому на висоту почався сильний снігопад)… У підсумку, на величезне розчарування вболівальників і учасників, суботня програма втратила відразу дві повноцінні спецділянки й 47,23 км бойової дистанції.
Однак між цими двома прикрощами «причаївся» справжній трилер!.
Якщо вчора багатьом уболівальникам залишалося лише поспівчувати Тьєррі Ньовіллю, який в черговий раз поховав усі свої шанси на чемпіонство, то сьогодні набагато більш прикра невдача спіткала лідера чемпіонату Елфіна Еванса – валлієць на СД11 (11,09-кілометровому Gerosa) раптом «вислизнув» зі траси та «приземлив» свою Toyota Yaris WRC десь на пару метрів нижче по схилу… Звичайно, це не легендарна поразка Карлоса Сайнса у 1998 році на фінальній спецділянці Network Q Rally of Great Britain, але все одно анітрохи не менш прикра для Toyota та її екіпажу.
І ось саме зараз в Отта Тянака (Hyundai i20 Coupe WRC) раптово з’явився зовсім невеликий, але досить реальний шанс на успішний захист свого титулу – естонець зараз тримається поки третім, але якщо лідер змагання Себастьян Ож’є раптом теж «зловить торпеду в борт», то Hyundai без найменших докорів сумління відсуне Даніеля Сордо в сторону й організує перемогу своєму прем’єр-пілотові.
Тим більше якщо в особистому заліку фаворитом у боротьбі за титул все ж залишається Ожьє, то в командній битві на перше місце знову вийшов Hyundai Motorsport – «корейці» вже виграють за очками з рахунком 241:236.
У WRC-2 залишається спостерігати за відчайдушними спробами Понтуса Тідеманда якось випередити Мадса Остберга – швед зараз відстає від норвежця аж на півхвилини, а в програмі залишилися лише три недільних спецділянки на Монці загальною довжиною 38,31 км.
Схоже, в Остберга цього року нарешті з’явився реальний шанс завоювати перший в кар’єрі міжнародний титул… У WRC-3 позиційна гра – поки попереду «бешкетують» Андреас Міккельсен і Олівер Сольберг, Ярі Хуттунен спокійно «вчепився» у третю позицію.
І якщо фін завтра утримає за спиною Каетана Каєтановіча з Марко Буласією (не надто складне завдання, бо їх відставання становить більш ніж дві та три хвилини відповідно), то зуміє цього року здобути два титули – в національному чемпіонаті Польщі та міжнародному заліку WRC-3! У молодіжному заліку майже цілковитий спокій – після неприємностей фіна Самі Паярі (40 хвилин «баласту» Supe.
Rally) і латвійця Мартіньша Сескса (аварія, розбита машина, схід) швед Том Крістенссон помітно скинув темп і без зайвого ризику їде на фініш.
Становище після СД13.
Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 1:47.47,2.
Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,8.
Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +22,1.
Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +38,2.
Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.10,1.
Міккельсен/Йєгер (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.20,6.
Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.34,9.
Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +4.08,9.
Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +4.39,0.
Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +5.06,6.
com, Marcin Rybak.