Цього року українським бізнесам було складно, але це не завадило їм зробити рекордну кількість добрих справ. Пандемія буквально змусила як великі корпорації, так і значно менші підприємства стати благодійниками, адже саме бізнес виконував місію порятунку, поки держава була не здатна реагувати на виклики.
Разом з платформою dobro.ua півтора десятки українських бізнесів зробили добрих справ на понад 35 млн гривень під час пандемії.
Пандемія не закінчилася, але і інші проблеми у відпустку не пішли. Спільно з кращими українськими бізнесами ми їх успішно вирішуємо. Ось декілька прикладів.
Благодійний кешбек у Monobank
У травні 2019-го Monobank, «Кураж» та dobro.ua запустили новинку для українського ринку – благодійний кешбек.
Механіка: раз на місяць користувач банку обирає категорії, з яких отримуватиме кешбек. У момент налаштування ви можете обрати, з яких категорій ваш кешбек буде перераховуватися на благодійність.
«Проблема благодійних зборів у тому, що людям важко розлучитися зі своїми грошима. А віддати гроші до того, як ти їх отримав, набагато легше. Особливо коли для цього тобі не потрібно робити нічого, окрім як продовжувати користуватися картою свого улюбленого банку. На розробку функціоналу знадобився тиждень або два у фоновому режимі. Завдання досить просте у технічному плані», – каже курівник відділу маркетингу monobank Анатолій Рогальський.
Зараз зібрали 18 315 722 гривень на благодійність. За ці кошти закупили 70 одиниць медичної техніки у 28 пологових будинків по всій країні. В цих лікарнях отримують допомогу близько 14 тис. дітей на рік.
«Дитяча надія» разом з Київстар
Абоненти Київстар другий рік поспіль дарують шанс на життя тисячам хворих малюків. «Дитяча надія» – проект, щоб купити сучасне обладнання, медичні витрати та інструменти для дитячих онкологічних та кардіологічних диспансерів.
Абоненти “Київстар” можуть швидко та зручно перераховувати кошти за допомогою SMS-повідомлень на короткі номери. Можна зробити як регулярну підписку, так і одноразовий платіж. Кошти з повідомлень не оподатковуються і одразу вирушають на рахунок платформи.
«Ініціатива «Дитяча надія» щоразу доводить теорію маленьких добрих справ – разом тисячі невеликих пожертв склали вже 5,5 мільйонів гривень, на які вдалося придбати життєво необхідне обладнання для маленьких пацієнтів. За час існування проєкту відправлено понад 300 тис. благодійних SMS, а допомогу вже отримали 28 відділень українських лікарень», – Ганна Захараш, директор із корпоративних комунікацій Київстар.
«Дорога добра» мережі АЗК WOG
Мережа АЗК запропонувала своїм відвідувачам придбати каву у благодійному горнятку. Це всього +3 гривні до вартості вашого напою, але це великий вклад у придбання нового обладнання до дитячої операційної Національного інституту Амосова, вартістю у 3 270 000 гривень. Обличчям проекту стала телеведуча Маша Єфросиніна, що дозволило залучити свідому аудиторію з Instagram.
Також ми запустили благодійний розіграш нового iPhone за 200 гривень на благодійність. Всього для розыграшу зробили 1140 благодійних внесків, а переможця оголосили у прямому ефірі. Реальну вартість IPhone ми помножили на 10 шляхом розіграшу, а всі виручені кошти витратили на благодійність.
Благодійність замість корпоративних подарунків з «ЕСКА Капітал»
Компанія «ЕСКА Капітал» вже декілька років відмовляється від будь-яких корпоративних подарунків на свята на користь благодійної допомоги.
«Ми розглядаємо наші благодійні проекти, як інвестиції в майбутнє країни. Діти будуть будувати майбутнє нашої країни і якісна медична допомога на початку життєвого шляху допоможе стати здоровими більшій кількості людей», – Сергій Васьков, керуючий партнер «ЕСКА Капітал».
На благодійність компанія вже виділила 491 тис. грн.
Спорт заради добрих справ з «Датагруп»
«Датагруп» перераховують на благодійність кошти за час, який кожен зі співробітників проводить на спортивних заняттях.
«DataHeart: спорт заради життя» стартував у компанії на початку 2019 року. Зараз 400 співробітників компанії займаються спортом та реєструють свої тренування.
Так вони зібрали вже 913 тис. грн на серцеві імпланти для дітей з вродженими вадами серця.