/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Ff96bb444b1b5597b8e2f3ee22c16f767.jpg)
Мережа «Сільпо» розмістила білборди з освідченнями в коханні до конкурентів
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Якщо вам подобається, що ми робимо, то пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 50 гривень. За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Фото: пресслужба Сільпо
До Дня святого Валентина, який святкують 14 лютого, мережа супермаркетів «Сільпо» розмістила перед магазинами конкурентів рекламні щити з освідченнями в коханні цим брендам.
Так, на білборді перед АТБ написано «АТБ, ми любимо тебе», біля Еко-маркету можна побачити зізнання «Еко, наша любов недалеко», біля Варусу – «Варус, ти даєш нам парус», біля Білли – «Білла, забути тебе несила».
У 2019 році Верховна Рада підтримала законопроєкт, який дозволяє згадувати в рекламі назви і продукцію брендів-конкурентів. Чимало міжнародних брендів вдаються до цього: наприклад, Samsung випускала ролики, в яких висміювала айфони Apple. У Києві під час відкриття першого магазину ІКЕА мережа «Епіцентр» розмістила білборди з іронічною варіацією логотипу та слогану шведського ритейлера.
Але часом маркетологи роблять акцент на доброзичливості – так, коли McDonald’s запустив акцію й перераховував кошти з продажу бігмаків на лікування онкохворих дітей, Burger King призупинив продаж свого популярного бургера та закликав піти купити бігмак у Макдональдсі. Подібні кроки можуть викликати в клієнтів дуже сильні емоції.