MY.UAСтатьи
Вебсеріал зібрав 7 млн переглядів: як «Мамахохотала» знімає вебпроєкти для АТБ, «Дія», Moneyveo та інших
Вебсеріал зібрав 7 млн переглядів: як «Мамахохотала» знімає вебпроєкти для АТБ, «Дія», Moneyveo та інших

Вебсеріал зібрав 7 млн переглядів: як «Мамахохотала» знімає вебпроєкти для АТБ, «Дія», Moneyveo та інших

Багато компаній прагнуть якнайбільше розповісти про себе в інтернеті, аби їх запам’ятали, полюбили й активно користувались їхніми продуктами. Але не всі уявляють, як це зробити круто та без кліше. У цьому разі на допомогу бізнесу приходять ті, хто справді розуміються на вебконтенті.

У партнерському матеріалі MC.today розпитав продюсерів гумористичної студії «Мамахохотала», як вони створюють рекламні відео з мільйонами переглядів у соцмережах, яку мету ставлять перед такими проєктами та які формати пропонують замовникам.

Розпочинали з музичних кліпів для АТБ та «Укрзалізниці»

Гумористична студія «Мамахохотала» виробляє не тільки телевізійний контент у форматі шоу. За кілька років студія встигла поспівпрацювати з Bolt, МХП, «Дія» та іншими українськими компаніями, а також створити рекламні вебсеріали і кліпи для Favbet, Poker Match, Moneyveo, АТБ. Рекламні проєкти збирають від 500 тис. до 7 млн переглядів у соцмережах.

Одну зі своїх перших рекламних інтеграцій «Мамахохотала» створила для мережі магазинів АТБ. Це був кліп, який відзняв музичний гурт студії «Плюшевий Бруклін». У відео «Пакет АТБ» артисти іронічно висміюють гонитву за новеньким iPhone та у стилі Стіва Джобса, аукціону та показу мод розповідають про необхідність мати новий пакет.

Кліп набрав більше мільйону переглядів у YouTube та зібрав схвальні коментарі.

«Ще до рекламних проектів ми мали великий досвід у створенні якісного контенту – як для телебачення, так і для інтернету. Робота з АТБ підштовхнула нас більше займатися вебпроектами, які зацікавлюють глядачів гумором та водночас розповідають про продукт», – розповідає продюсер «Мамахохотала» Григорій Шевченко.

Наступним кліпом студії стало відео «Польська Залізниця Лова-Лова», в якому взяв участь Павло Зібров. У той час в «Укрзалізниці» як раз призначили нового керівника. Учасники гурту обіграли це момент – й у кліпі запропонували українському співаку очолити залізницю сусідньої країни.

За перший місяць кліп набрав понад 800 тис. переглядів.

Далі – вебшоу з українськими зірками

В «Мамахохотала» зацікавились, як ще можна інтегрувати рекламні кампанії у цікаві інтернет-формати – наприклад, вебшоу.

Одним з таких проєктів стало гумористичне вебшоу «4ПОКЕР» на замовлення онлайн-казино PokerMatch. Гра полягає у тому, аби учасники жартували та робили ставки на свій гумор – як у справжньому покері. Хто зачитує найсмішніший жарт – той забирає банк.

 

Загалом відзняли вісім випусків, які зібрали понад 500 тис. переглядів у Facebook та YouTube.

Іван Мелашенко, генеральний продюсер «Мамахохотала»:

Ми створюємо YouTube-проєкти під конкретні цілі замовника. Це можуть бути гумористичні, пізнавальні, розважальні шоу тощо. Бренд може виступати головним обличчям і партнером усього шоу або ж нативно показати у відео свої продукти.

За його словами, студія завжди відкрита до перемовин.

Вебсеріали – новий, але перспективний формат

Вебсеріали – це достатньо новий формат нативної реклами у соціальних мережах. Вперше студія створила такий проєкт з давнім клієнтом, мережею АТБ. Так з’явився вебсеріал «Касирша Люба».

Задача проєкту полягала у тому, аби показати ввічливий персонал магазину, новий дизайн супермаркетів та заявити про особисті торгові марки мережі. Головною героїнею стала касирка маркету з надздібностями, як у Шерлока: за чеком з покупками вона може дізнатися про людину все. Навіть те, що він сам про себе не знає.

П’ять серій проєкту зібрали понад 2,2 млн переглядів у Facebook та YouTube.

На цьому співпраця з різними брендами не завершилась, а навпаки – набрала нових обертів. Онлайн-сервіс Moneyveo замовив студії Instagram-серіал «Після сексу». Мета кампанії – підвищити впізнаваність бренду у молодої аудиторії.

Користувачам соцмережі сподобалися короткі ролики, де молоді пари спілкуються на різні теми після сексу. Про це свідчать коментарі та кількість переглядів мінісеріалу. Кожна серія в першу добу набирала 50 тис. переглядів.

У вебсеріалі 28 хвилинних скетчів (невелика комічна п’єса з двома або трьома персонажами – Прим. ред), які загалом назбирали понад 1,5 млн переглядів.

Наступним проєктом став вебсеріал «БеZOOМні», який «Мамахохотала» разом з Heroes Creative Studio створила для онлайн-казино «Космолот».

Серіал знімали у форматі скрінлайф (запис екрану монітора – Прим. ред), де спілкування героїв проходило у відеомесенджері ZOOМ. Проєкт ставив на меті донести до цільової аудиторії ідею, що онлайн-ігри можуть бути альтернативним видом розваг у вільний час. На сайті діють спеціальні обмеження, які не дозволяють користувачу стати залежним від ігор.

12 випусків вебсеріалу зібрали 7 млн переглядів у YouTube та Facebook.

Григорій Шевченко, продюсер «Мамахохотала»:

Ще кілька років тому про інтернет-серіали та вебшоу для брендів не говорив ніхто. Зараз це також не дуже популярний формат, але однозначно той, який добре працює. Наші вебпроєкти збирають від 500 тис. до 7 млн переглядів у соцмережах.

За його словами, робота студії з клієнтами дуже проста. Сторони обговорюють мету та бюджет, а далі студія бере на себе повну відповідальність за весь процес: від розробки ідеї, написання сценарію, знімання та монтування – й до розповсюдження відеороликів у соцмережах.

Анімація – спосіб виділитись серед конкурентів

Студія знімає не тільки кліпи та серіали за участі акторів. У «Мамахохотала» є власний анімаційний відділ – Mamahohotala Animation, а тому команда пропонує замовникам й мультсеріали.

Приклад такого проєкту – анімаційний мультсеріал «Горила і Банан» на замовлення  компанії Gorilla. Коли аніматори взялись за роботу, персонажі Горила та Банан вже існували. Залишалося їх оживити на екрані, наділити різними характерами та манерою мови. При цьому команда зробила ставку на чорний гумор.

«Формат вебсеріалу може бути різним: як повноцінною історією про героїв, так і короткими змістовними скетчами, які об’єднані однією червоною ниткою – брендом замовника. Головне – донести заклик бренду спонсора до його цільової аудиторії.  А разом з тим – зацікавити глядачів сюжетом та змусити чекати нових серій», – пояснує Іван Мелашенко.

Середня вартість створення нового шоу або серіалу під цілі замовника – від 1 млн грн.

Поделиться
Поделиться сюжетом
Источник материала
Победительница "Холостяка-13" Инна Белень сделала сразу две пластические операции
Gloss
2025-06-13T15:39:49Z
Виталий Козловский выплатил долг Кондратюку и громко вернулся на сцену
Gloss
2025-05-12T16:52:12Z
Названы лучшие астрономические фото 2025 года по версии Королевской обсерватории Гринвича
Gloss
2025-07-16T12:28:30Z
Ким Кардашьян и ее 69-летняя мама снялись в рекламе купальников SKIMS x Roberto Cavalli
Gloss
2025-06-30T14:45:43Z
МастерШеф 15 сезон. Выпуск 8 от 19.04.2025
InfoHome
2025-04-27T07:06:58Z
МастерШеф 15 сезон. Выпуск 7 от 12.04.2025
InfoHome
2025-04-21T08:30:48Z
Louis Vuitton в Пасхе выпустили шоколадную сумку в форме яйца: цена впечатляет
Gloss
2025-04-04T13:51:43Z
МастерШеф 15 сезон. Выпуск 3 от 15.03.2025
InfoHome
2025-03-24T09:39:51Z
Хроматическая революция Лары Джулиан: Год тихой силы и расколотого великолепия
Ukraine Art News
2025-03-23T19:00:55Z
Любимая музыка короля: Чарльз III поделился своим личным плейлистом
Gloss
2025-03-18T16:15:49Z
Crocs выпустили пушистые и глазастые тапки в коллаборации с «Корпорацией монстров»
Gloss
2025-02-07T17:12:54Z
Лучшие сериалы года: триумфаторы премии Эмми-2025
Gloss
2025-09-15T17:27:39Z
OpenAI представит на Каннском фестивале полнометражный фильм, созданный ИИ
Gloss
2025-09-08T16:24:53Z
Вышел трейлер второй половины второго сезона «Уэнздей»: дата релиза
Gloss
2025-08-15T16:12:40Z
Украинский трейлер комедии «Сплитсвиль. Развод по-взрослому» с Дакотой Джонсон
KinoFilms
2025-08-14T08:15:24Z
Украинский трейлер загадочного хоррора «Шелби Оукс»
KinoFilms
2025-08-14T07:45:25Z
IDLES записали четыре трека для нового фильма Даррена Аронофски «Поймать с поличным»
KinoFilms
2025-08-12T11:57:25Z
Украинский трейлер спортивного хоррора «Легенда» с Марлоном Уайансом
KinoFilms
2025-08-12T10:21:26Z
Украинский трейлер фильма «Свадьба моей мамы» со Скарлетт Йоханссон
KinoFilms
2025-08-11T20:27:23Z
Финальный украинский трейлер хоррора «Одно целое» с Дэйвом Франко и Элисон Бри
KinoFilms
2025-08-11T20:12:24Z
Празднование на природе: идеи для любого времени года
Gloss
2025-05-13T06:40:26Z
Вкусная и дешевая намазка к бутербродам на пасху. Не успевала подавать на стол
InfoHome
2025-04-09T16:54:38Z
5 альтернативных видов спорта
Men's Life
2025-03-31T07:33:45Z
16 удивительных мест, которые стоит увидеть своими глазами
Men's Life
2025-02-04T10:24:53Z
Гольф на снегу
Men's Life
2024-12-30T20:57:37Z
Стала известна судьба собаки, которую заметили на вершине 140-метровой пирамиды Египта
Gloss
2024-10-24T17:16:12Z
В Берлине открыли самые высокие качели в Европе – видео
Gloss
2024-10-14T15:15:49Z
Доступ к реке: 6 идей, как киевляне могут получить комфортные набережные
Хмарочос
2024-09-30T13:23:52Z
ТОП-8 экстремальных видов спорта
Men's Life
2024-08-19T07:57:54Z
Блогер из Львова назвала русскоязычных детей "второсортными": реакция пользователей сети
Gloss
2025-09-18T13:06:37Z
В Лондоне проходят протесты против Дональда Трампа, который прибыл с визитом в Великобританию
Gloss
2025-09-17T16:42:31Z
Meta представила умные очки Ray-Ban Display: ИИ-функции, экран в линзе и сенсорный браслет
Gloss
2025-09-18T12:09:32Z
How Ruoyun Dai's journey from architecture to digital design is changing contemporary gallery experiences
Elle
2025-09-12T12:18:54Z
OpenAI представила GPT-5: что нового у самой продвинутой модели ИИ
Gloss
2025-08-11T16:57:34Z
Топ-5 игр Endorphina
Cineast
2025-08-05T21:18:43Z
Типы рулетки
Cineast
2025-08-05T21:15:52Z
ИИ как репетитор: OpenAI представила новую функцию ChatGPT — режим обучения
Gloss
2025-07-31T14:27:51Z
Не отличить от мясных: Если рыбные котлеты то только так
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Очень вкусный завтрак! Так яйца вы ещё не готовили. Простой и быстрый рецепт на завтрак. Рекомендую!
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Мы съели сердечки быстрее, чем шашлык! Вот это да
InfoHome
2025-05-06T10:45:45Z
Самые вкусные сырники из творога без муки, манки, крахмала
InfoHome
2025-05-03T06:57:59Z
Эти фрикадельки тают во рту! Лучший рецепт Фрикаделек с овсяной кашей в мультиварке
InfoHome
2025-05-03T06:55:06Z
Невероятно вкусный ужин для всей семьи. Так готовлю макароны 3 раза в неделю! Очень вкусно и быстро!
InfoHome
2025-05-03T06:55:05Z
Куриные крылышки на сковороде без фритюра за 30 минут
InfoHome
2025-05-02T06:42:59Z
Капуста с яйцами вкуснее мяса! Я готовлю так капусту каждую неделю! Простой и вкусный рецепт капусты
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z
Пирог Яблочный взрыв вкуснее торта, еще один быстрый рецепт вам в копилочку
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z