/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fd7d11d51510f37c9ad15f56a6a3382b7.jpg)
Як «Укрзалізниця» впроваджуватиме проєкт приміських поїздів City Express?
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Якщо вам подобається, що ми робимо, то пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 50 гривень. За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Фото: 24tv.ua
У цьому році «Укрзалізниця» буде розвивати проєкт приміських поїздів City Express в Києві, Харкові та Дніпрі – цей транспорт зараз зношений на 95%. Про це заявив голова правління компанії Володимир Жмак в ході Всеукраїнського форуму «Україна 30. Інфраструктура», повідомляє ЦТС.
За його словами, цей проєкт дуже «практичний і реальний, і дасть значний ефект всьому місту Києву та дозволить розвантажити дороги».
Він запевнив, що після ремонту деяких ділянок і поліпшення диспетчеризації компанія зможе збільшити кількість пасажирів приміського з Києвом залізничного сполучення з 77 тисяч до 150 тисяч в день. Для цього будуть впроваджувати човникові перевезення.
В «Укрзалізниці» обіцяють сполучити Бучу, Боярку, Вишгород, Бровари з Києвом. Серед основних аспектів – єдиний квиток та персоніфікація пасажирів. Для цього проведуть дослідження перших напрямків і протягом року будуть впроваджувати нові маршрути. Керівник залізниці зазначає, що компанія своїми силами відремонтує близько 50 електропоїздів та інфраструктуру. Однак сама УЗ не впорається з таким проектом і їй потрібна допомога місцевих територіальних громад і держави.
Нагадаємо, проєкт Kyiv City Express не новий – його анонсували в «Укрзалізниці» ще за керівництва Євгена Кравцова. Тоді проєкт обіцяли реалізувати впродовж 2019-2021 років. Тоді, за попередніми підрахунками, вартість проєкту складала декілька мільярдів гривень. Для цього компанія планувала повернути на свій баланс міську електричку, модернізувати її та інтегрувати в Kyiv City Express.
Сьогодні міська електричка знаходиться на балансі «Київпастрансу». Через обмежене фінансування підприємство випускає на лінію один електропоїзд з десяти.