/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F258%2F3d2723996c6479a1b226d0941a480b78.png)
Як створити рекламний креатив для бізнесу? 10 ключових запитань, які допоможуть зробити щось дійсно круте
Робота з рекламними креативами стала ключовою в таргетованій рекламі. Ось найчастіші питання в цьому напрямку.
Як правильно поставити ТЗ дизайнеру? Чому не працює “зроби щось нестандартне”?
Для власників бізнесу і маркетинг-спеціалістів важливо зрозуміти одну істину: ви на крок ближче до кінцевого споживача. Дизайнер рекламних банерів не відчуває ваш бізнес, клієнтів і без конкретного ТЗ зі сторони замовника шанси “розчарувати” 90%.
Кращий спосіб уникнути додаткових витрат часу, нервів, коштів – систематизувати роботу через бриф.
Що повинно бути в брифі?
- Розміри і формат
- Який текст повинен бути на креативі
- Ціль рекламної кампанії
- Посадкова сторінка
- ЦА
- Брендбук
- Приклади, що працює, що не працює.
- Дедлайн
Чи реально створювати конкурентні рекламні креативи на телефоні?
За телефонами майбутнє в сегменті рекламних креативів для малого бізнеса. Моє суб’єктивне переконання. Ось кілька корисний програм:
- Canva, Supa дозволяє закривати базові потреби в низькоконкурентних нішах і в нішах, де товар є основою креатива і не потрібно додаткових спецефектів. Є безкоштовний тариф.
- Alight Motion – додаток має повний функціонал для складних робіт, заміняє Photoshop і AE на 100%. Є безкоштовний тариф.
- VN – безкоштовний відеоредактор з достатнім функціоналом для роботи с монтажем під рекламні креативи.
Де шукати ідеї рекламних креативів?
- Behance, рубрика “реклама”
- Pinterest, рубрика “реклама”
- FB, бібліотека реклами
- Tiktok, бібліотека реклами
- Телеграм канали з підборками креативів (Xyative наприклад)
Чи важливо адаптувати розмір під розміщення (істаграм історії, стрічка новин, права колонка фейсбука)?
Адаптації в підходящий розмір підвищує ефективність рекламних кампаній від + 20% до +100%. Достатньо 3 універсальних формата під таргетовану рекламу:
- 4х4
- 16х9
- 9х16
Яка повинна бути тривалість відеокреативів?
Рекомендую використовувати для 9х16 15 сек. і для стрічки від 15 сек. до 60 сек. З врахуванням того, що найважливіша інформація повинна бути присутня в перші 3 сек.
На що повинен акцентувати увагу креатив?
За останні декілька років укріпилась думка стосовно концентрації на болі клієнта.
Проте с ростом конкуренції і штучно створеними проблемами, я схиляюсь до позиції, що новий тренд це: УТП (унікальна торговельна пропозиція. – Прим. ред.) + емоційна асоціація з собою.
Чи варто озвучувати креативи голосом, чи просто саундтрек достатньо?
Озвучка голосом буде трендовим підходом в таргетинг рекламі ближчими роками. Грамотна озвучка завжди знайде своїх поціновувачів і є додатковим трігером через звукове сприйняття.
Як розміщення ціни на рекламний креатив впливає на результативність?
Мої експерименти з цим підходом продемонстрували, що креативи з ціною мають менший CTR (клікабельність. – Прим. ред.), дорожчу ціну ліда, але найдешевшу ціну покупки.
Якщо у вас може назбируватись достатня кількість покупок для оптимізації рекламної кампанії – однозначно варто тестувати.
Як зрозуміти, що рекламний креатив вигорів?
Через інструмент оверлап в рекламному кабінеті порівняти “частоту показів” з “ціною за результат”. Якщо є закономірність в збільшенні ціни за результат – варто спробувати інший рекламний креатив.
Де варто шукати хороших дизайнерів “не за всі гроші”?
- Телеграм чати по креативам (Xyative наприклад)
- Телеграм чати для таргетологів (Targetorium наприклад)
- Фріланс біржи (Freelancehunt наприклад)