/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fdd7830d9ec01ba058f493154f9b36c4a.jpg)
Сільпо та Фора інтегрували застосунок Дія в роботу кас
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 6 років та 340 днів. За цей час ми опублікували вже 14277 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Фото: rau.ua
У супермаркетах «Сільпо» та «Фора» відтепер можна надавати застосунок «Дія» замість документів для підтвердження свого віку під час купівлі алкогольних і тютюнових виробів. Програмне забезпечення, на якому працюють каси торгових мереж, інтегроване з програмним забезпеченням сервісу, повідомляє Fozzy Group.
У компанії пояснюють, що зручність посвідчення особи з екрану телефону водночас є слабкістю, адже касир не може визначити, чи це оригінальний додаток, чи скріншот. Зараз існують декілька сценаріїв використання електронних документів в «Дії». Зокрема – це можливість валідувати документ, тобто підтвердити свою особу та вік і пересвідчитись у правдивості цього документу.
Інтеграцію двох платформ виконала компанія TemaBIT, що входить у Fozzy Group. Обмін даними працює за безпечними протоколами – API касового програмного забезпечення отримує тільки позитивну або негативну відповідь, усі дані із застосунку залишаються таємницею для співробітників торгових мереж.
На цей час застосунок «Дія» інтегрований із ПЗ на класичних касах «Сільпо», а також на класичних і касах самообслуговування «Фора». У планах групи провести таку інтеграцію для мережі гіпермаркетів Fozzy, а також для самокас «Сільпо» та сервісу доставки Justin.
Раніше ми писали, що Fozzy Group відкрив центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія Зі». Центр розроблятиме магазин майбутнього, що охоплює електронну комерцію і торгові об’єкти. Також він створюватиме нові рішення для торговельних мереж, логістики та ресторанного бізнесу.