Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 6 років та 361 днів. За цей час ми опублікували вже 14471 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Київський Центральний автовокзал, який відкрили 22 липня після реконструкції, отримав нову айдентику. Новий фірмовий стиль створило креативне агентство iden.team.
Під час створення логотипу автори обіграли символ крила, але в новому лаконічному виконанні.
«Ми зупинилися на тому, що логотип – це поєднання сучасності з історичною спадщиною бренду. Щоб зберегти стійку асоціацію з автовокзалом, вирішили обіграти у графічній частині символ крила, але у новому і більш лаконічному виконанні», – пояснюють в агентстві.
Нову айдентику використовуватимуть на уніформі співробітників і інформаційних носіях: банерах, квитках, бейджах, візитках і мобільному додатку.
У березні 2020 року Фонд державного майна продав за 230 мільйони гривень центральний автовокзал. Переможцем аукціону стала компанія Бастіон-груп. Умовою приватизації стало збереження діяльності автовокзалу мінімум на п’ять років.
У реконструкцію автовокзалу вклали 100 мільйонів гривень. Зокрема, на першому поверсі з’явились фудкорт, зона магазинів, аптека. На другому – також фудкорт, каси і зона очікування для пасажирів. На третьому – готель. Крім того, розширена зона прийому транспорту: замість 12 платформ зробили 30.
Під час реконструкції забудовник зберіг мозаїчні панно авторства Володимира Мельніченка та Ади Рибачук. Фонд збереження культурної спадщини художників досягнув компромісу з власником. Реставрація мозаїк тривала близько півроку.
Всі фото: iden.team
Читайте також: «Кожний елемент ушкоджений»: як реставруватимуть мозаїки на Центральному автовокзалі Києва?