/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F207%2Fb6440832af5953e1b533e6dda0972e3f.jpg)
Будівничі залізниці Самбір-Сянки на фото 1905 року
Залізничний вокзал в Старому Самборі, поч.
ХХ ст.
В мережі Інтернет вдалось відшукати кілька фото 1905 року на яких можна побачити робітників, які будували залізницю Самбір-Сянки.
На одній із світлин можна розгледіти інженера Єнджея Морачевського, який пізніше став відомим політиком.
Робітники під час будівництва залізниці Самбір-Сянки на фото 1905 р.
Робітники під час будівництва залізниці Самбір-Сянки на фото 1905 р.
З історії львівських залізниць відомо, що станцію Сянки було відкрито 24 серпня 1905 року у складі залізниці Самбір — Сянки.
Якщо говорити про станцію Самбір, то це сталось раніше.
Її було відкрито 31 грудня 1872 року, як одну з основних станцій Дністрянської залізниці (Галицька Трансверсальна залізниця) відтинку Хирів — Самбір — Стрий.
27 серпня 1903 року, з відкриттям руху на лінії Львів — Самбір, перетворилася на вузлову.
А вже 19 листопада 1904 року відкрито перший відтинок лінії Самбір — Сянки до Стрілок.
Вокзал в Самборі, поч.
ХХ ст.
Вокзал в Сянках, 1920-1930-ті рр.
Фото 1905 року є цінним джерелом, адже на них можна побачити населення Львівщини, а це чоловіки та жінки, які працювали над прокладанням колій.
Автор фото невідомий.
На фото пізнішого періоду можна побачити як виглядали вокзали в Самборі та Сянках до початку Другої світової війни.
Тетяна ЯЦЕЧКО-БЛАЖЕНКО.