/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F9b5741b59ef394f6602c90bf83ead024.jpg)
Ryanair заявив, що не пускатиме пасажирів із посадковими талонами, отриманими на Kiwi.com
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 29 днів. За цей час ми опублікували вже 14746 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Фото: Sinitta Leunen / Unsplash
Ірландський лоукостер Ryanair заявив, що з 18 серпня не пускатиме на борт пасажирів з посадковими талонами, отриманими через чеський агрегатор авіаквитків Kiwi.com.
Авіакомпанія звинуватила Kiwi у тому, що та видає фейкові талони, на яких нібито підміняються електронні адреси пасажирів, аби перевізник не зміг сконтактувати з ними напряму. Ryanair заявляє, що домігся рішення суду в Чехії, яким агрегатору було заборонено підміняти імейли пасажирів.
Лоукостер заявив, що пасажири мусять оформлювати посадкові талони безпосередньо в системі бронювання Ryanair на сайті чи в мобільному застосунку перевізника, – мовляв, тільки на такому талоні міститься вся інформація про безпеку. Пасажирам, які пред’являтимуть посадковий талон з Kiwi.com, відмовлятимуть у посадці на літак, запевняє Ryanair.
Натоміть у Kiwi заявляють, що жодному клієнтові, які купили квитки на рейси Ryanair через пошукову систему, не відмовили у посадці.
«Це був дрібний рекламний трюк Ryanair з метою відмовити мандрівників від бронювання на Kiwi.com… Справжня причина в тому, що Kiwi.com часто продає квитки Ryanair дешевше, ніж авіакомпанія, і їм це не подобається», – заявив представник пошуковика в коментарі avianews.com.
Ryanair, навпаки, стверджує, що посередники можуть продавати квитки дорожче, з націнкою.
Kiwi.com – туристична компанія, яка базується у чеському Брно та оперує системою пошуку та бронювання авіаквитків. Під час пандемії COVID-19 компанія наштовхнулася на хвилю критики через відмову у відшкодуванні авіаквитків, скасованих через карантин. У Ryanair тоді заявили, що також не можуть відшкодувати придбані через агрегатор квитки, бо Kiwi не передавала ніяких номерів банківських карток та інших даних, необхідних для компенсації.