/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F629c6b302aac8c7b41609d7d73b523c9.jpg)
Barum Czech Rally Zlín: ранкова чехарда
Вже вчора ввечері почали з’являтися чергові новини, пов’язані як з поточними подіями на Barum Czech Rally Zlín, так і з чемпіонатом Європи в цілому.
Перш за все, нарешті з’явився оновлений список учасників чеського ралі (частина екіпажів, серед них також нинішній лідер ERC Олексій Лукьянюк, вже вибули з гри через низку причин) – очікується, що на старт сьогоднішнього вечірнього прологу в Зліні вийдуть 135 екіпажів (з них 76 у заліку ERC).
Ці цифри можуть стати повторенням найкращого показника Barum Czech Rally Zlín за останні два десятиліття – зовсім недавно, у 2017 році тут також стартували 135 учасників… Інша новина принесла певну визначеність в чемпіонаті Європи на найближчий місяць – організатори португальського Azores Rallye (яке повинне стати п’ятим раундом ERC) підтвердили, що погодили всі питання з місцевою владою та повністю готові до проведення свого змагання 16-18 вересня (яке вже переносили двічі, спочатку з 25-27 березня, потім з 6-8 травня на осінь).
Тепер залишається дочекатися такої позитивної новини від оргкомітету другого поспіль португальського раунду ERC, континентального Rally Serras de Fafe e Felgueiras (запланований на 1-3 жовтня).
Ранкові заїзди на трасі Malenovice довжиною 4,07 км (вільні тренування плюс кваліфікація) принесли досить «строкаті» результати.
У першому заїзді найкращий час показав чех Ян Копецкі, який вважається головним фаворитом нинішнього Barum Czech Rally Zlín (навіть попри той факт, що в цьому році представляє не Skoda Motorsport, а напівзаводську Agrotec Škoda Rally Team).
Другий тренувальний проїзд вже помітно здивував – найшвидшим став угорець Норберт Херціг, який покращив результат Копецкого майже на шість секунд! Правда, чудовий час 2.31,693 у Херціга все ж виглядає як якийсь аномальний «випадаючий» результат, до якого потім ніхто не зміг навіть наблизитися – включаючи самого угорця.
В офіційній кваліфікації ж прийшла черга Андреаса Міккельсена – норвежець впевнено виграв цей заїзд, що стало для нього першим таким успіхом у нинішньому ERC (до того його кращим кваліфікаційним результатом було друге місце в Польщі).
Цікаво, що Ян Копецкі став тільки третім – його на мікроскопічні 0,006 секунди випередив 22-річний Ерік Цайс на Ford Fiesta Rally2 (останнім часом він дуже непогано виступає на асфальті).
Перша проба сил Ярі Хуттунена в Team MRF Tyres вийшла успішною – фін на шинах MRF показав у кваліфікації п’ятий час….
Barum Czech Rally Zlín, кваліфікація (Топ-10).
Міккельсен/Андерссон (N/S, Skoda Fabia Rally2 evo) 2.34,711.
Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +0,524.
Копецкі/Глоушек (CZ, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,530.
Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,537.
Хуттунен/Лукка (CZ, Hyundai i20 R5) +0,955.
Мареш/Буха (CZ, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,499.
Вагнер/Вінтер (A, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,810.
Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +2,228.
Якеш/Маху (CZ, Skoda Fabia R5) +2,712.