/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F154%2F14e1047ed28c34f2aa77db73c5fa7652.jpg)
ТМ «Добродія» запустила масштабну рекламну кампанію «Вівсянуті»
6 вересня на національному телебаченні стартувала масштабна рекламна кампанія для ТМ «Добродія».
У центрі уваги – люди, які дізналися, що «Добродія» зберігає всю користь зерна і «вівсянулися».
«Основна ціль кампанії – збільшити рівень знання бренду та лояльності наших споживачів, а також підтвердити, що завдяки сучасним технологіям у продукції ТМ «Добродія» зберігається максимальна кількість мікро- (74%), макроелементів (99%) і вітамінів (83%)», – прокоментувала Ірина Брославцева, директор компанії «Добродія Фудз«.
«Ми живемо у динамічному світі, де енергія та ресурсність – найцінніша валюта.
«Супер Геркулес» від «Добродія» – це як корисний енергетик, який наповнює тебе і заряджає на щоденні перемоги.
Наші «вівсянуті» люди – це насправді набагато ширша аудиторія.
А саме – всі, хто усвідомили силу зерна та її користь і тепер зовсім втратили мотивацію їсти щось інше», – Кирило Терещенко, власник агентства MAKE SENSE.
Створенням ідеї та реалізацією рекламної кампанії займалось креативне агентство MAKE SENSE.
Кампанія проходить в ефірі національних телеканалів: 1+1, СТБ, Новий, ICTV, M1, M2, UA: Перший та інших.
Окрім ТВ, ролики також будуть розміщені в You.
Tube і соціальних мережах.
«ДОБРОДІЯ ФУДЗ«.
Директор – Ірина Брославцева.
Бренд-менеджер – Анна Коржавих.
MAKE SENSE.
CEO – Кирило Терещенко.
Креативний директор – Ніна Бородастова.
Креативний копірайтер – Майя Цим.
Стратег – Дмитро Макаров.
Client Serviсe директор – Ярослава Федченко.
Аккаунт менеджер – Ірина Бердник.
MONS Production.
Director – Роман Островський.
DoP – Олексій Лєсков.
Producer – Руслан Петров.
Production Designer – Андрій Собін.
Style – Катя Шадюк.
Casting – Оксана Ковтунович.
Sound Designer – Євген Новіков.
Assistant Photography – Олександр Зорін.
1 AD – Олег Рак.
Photographer – Олександр Шадюк.
Focus puller – Анастасія Шаріпова.
Motion Designer – Алекс Сторожук.
Editor – Євген Швец.
ТМ «Добродія» – один із лідерів серед торгових марок вівсяних пластівців в Україні.
Продукція ТМ «Добродія» виготовляється на повністю автоматизованому сучасному виробничому комплексі в Чернігівській області.
Це одне з найпотужніших підприємств із виготовлення пластівців із зернових культур і продуктів на їх основі в Європі.
ТМ «Добродія» представлена в найбільших національних торгових мережах України, а також експортується до понад 30 країн світу (ЄС, Китаю, Азії, Африки, Ізраїлю, Молдови та ін.).
Реалізацію продукції під ТМ «Добродія» і San Grano здійснює Торговий дім «Добродія Фудз», що входить до складу національної агропромислової групи Agricom Group.