/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F14ca96c12b179617f9cae2efda9f0a50.jpg)
Acropolis Rally, СД6: непростий день
На перший погляд, п’ятнична програма грецького раунду WRC виглядала досить скромно – тільки п’ять спецділянок загальною довжиною 89,40 км.
Але уважне дослідження маршрутного листа відразу показало, що сьогоднішній день обіцяє стати насправді важким і виснажливим для всіх без винятку… По-перше, майже повна відсутність сервісу протягом доби – за два дні (тобто в четвер і п’ятницю) був запланований тільки один заїзд на обслуговування та ремонт техніки, причому вже ввечері в п’ятницю, коли за спиною залишаться шість спецділянок і 90,38 км бойової дистанції.
Таким чином, якісь технічні проблеми, які раптом виникнуть після прологу чи на ранкових п’ятничних СД, миттєво стануть величезним головним болем для учасників – будь-яку несправність доведеться усувати самостійно в польових умовах або просто вперто проїжджати секцію на залишках ресурсу техніки… По-друге, довгі переїзди між спецділянками – деякі дорожні секції налічували від 75 до 115 кілометрів! У сумі ж сьогодні на 89,4 км допів припали 396,27 км подорожей в дорожньому режимі.
Всі ці факти досить прозоро натякали – в п’ятницю мало кому вдасться уникнути серйозних проблем і втрат….
І якщо перший ранковий доп, Aghii Theodori довжиною 14,54 км, заводські та напівзаводські екіпажі (по три від Toyota Gazoo Racing WRT і Hyundai Motorsport, два від M-Sport Ford WRT плюс П’єр-Луї Лубе) подолали без клопотів, то потім почалися пригоди.
Постраждав Елфін Еванс, якому довелося повоювати з примхливоюкоробкою передач – понад дві хвилини відставання, до чого додалися ще 130 секунд штрафу.
Наступний удар отримав уже Hyundai, коли Тьєррі Ньовілля різко пригальмували проблеми з гідропідсилювачем керма – дві хвилини втрачено плюс чотири хвилини штрафу, виліт далеко за межі Топ-10.
Поки ситуація складається на користь Себастьяна Ож’є – навіть не надто вигідна перша стартова позиція не завадила включитися в боротьбу за перемогу з Калле Рованперею й Оттом Тянакаком (за підсумками дня всі троє старанно «втиснулися» в інтервал 3,9 секунди).
Тепер в Ож’є з’явився шанс фінішувати на подіумі, а ось його головним суперникам у чемпіонаті (Еванс і Ньовілль) доведеться завтра з запеклими боями пробиватися назад у Топ-10… І, зрозуміло, в центрі уваги знову Рованперя – чи зможе він здобути другу в цьому році перемогу? У M-Sport Ford WRT вчергове домінує Адрієн Фурмо – у нього п’яте місце в абсолюті та півхвилини відриву від Гаса Грінсміта.
Чимало відчутних ударів отримали також учасники WRC-2… По-перше, чергова невдача Олівера Сольберга – щось у нього в цьому році взагалі ніяк не складаються відносини як з попереднім Hyundai i20 R5, так і з новим Hyundai i20 N Rally2 (швед чотири рази стартував у заліку WRC-2 і має вже третій сход).
По-друге, раптово «торпеду в борт» отримав Мадс Остберг, один зі двох головних претендентів на титул у цій категорії – через проблеми з трансмісією норвежець півдня намагався доїхати на «задньопривідній» версії Citroen C3 Rally2, але на передостанній спецділянці п’ятниці змушений був капітулювати.
Тепер майже все залежить від того, як виступить у Греції Андреас Міккельсен – зараз він воює за перемогу у своїй категорії з одноклубником з Toksport WRT, Марко Буласією (поки болівієць випереджає норвежця на 5,4 секунди).
У WRC-3 триває битва за чемпіонський титул – Каєтан Каєтановіч поки що випереджає Йоана Росселя (друге та четверте місця в цій категорії), але поляку зараз щосили намагаються перешкодити Кріс Інгрем (британець лідирує за підсумками п’ятниці) і Еміль Ліндхольм (фін йде третім і лише на 3,1 с відстає від Каєтана)… Завтра може бути «спека»!.
Acropolis Rally, становище після СД6.
Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) 0.51,5.
Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,6.
Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +0,8.
Сордо/Каррера (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,0.
Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +0,9.
Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +1,0.
Буласія/Дер-Оганнесян (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.40,9.
Міккельсен/Едмондсон (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.46,3.
Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.52,7.
Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.03,1.