/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F154%2F104934a162af4f9d78c61dd25366f40c.jpg)
Нова онлайн-гра, яка вчить сортувати сміття: дізнайся більше
«Україна без сміття» разом із компанією Pernod Ricard Ukraine розробили безкоштовну онлайн екогру «Trash Hunter».
Це перший подібний освітній діджитал-проєкт в Україні, який навчає сортуванню й відповідальному споживанню.
Над втіленням гри працювалa креативна агенція VERTIGO.
Україна у 2019 році опинилася серед країн із найбільшою кількістю відходів на душу населення.
Близько 15 млн тонн сміття щороку опиняється на наших сміттєзвалищах, і це тільки за офіційними даними.
Сортування й відповідальне споживання — вихід із цієї сміттєвої кризи.
Наразі тільки 5% з усіх твердих побутових відходів потрапляють на переробку.
А це означає, що решту цінних вторресурсів ми просто не використовуємо на благо.
«Trash Hunter» — онлайн-гра, що доводить: сортування — не таке вже і складне, як здається.
Гру можна розглядати як інтерактивний онлайн-посібник із сортування, де стисло й цікаво подано основну інформацію про повсякденні предмети, які стаючи відходами, все ще корисні для використання.
«Хочемо, щоб наша гра стала першою онлайн грою в Україні, в яку можна погратися на уроках.
Адже це сучасний, інтерактивний і якісний діджитал-продукт для формальної і неформальної освіти», — Євгенія Аратовська, голова УБС.
Гра пропонує користувачу перетворитися на космічного екорейнджера і врятувати галактику від сміттєвої загрози.
Щоб пройти всі місії, треба познайомитися із 29 сміттємонстрами і 6 їхніми біг-босами.
Нагодувати кожного правильним раціоном — пакованнями, щоб не провалити рятівну місію.
Коробася, Куляка, Пінопля, Склотарик — кожен монстр має власну історію.
Уся інформація про сортування та відповідальне споживання подана у форматі сторітелінгу, щоб кожна ігрова сесія була як реалістичний сюжет.
Перевірити свої знання можна у фінальній місії, коли гравцю потрібно із загальної купи сміття жбурнути свайпом у горлянку сміттємонстра підходяще паковання із запропонованих.
«Цією онлайн-грою ми підтримали актуальні тенденції в освіті, що полягають у гейміфікації навчального процесу.
Через гру легше залучати аудиторію до такої вкрай важливої теми для України — сортування відходів, і популяризувати цю культурну звичку», — Антон Єлісєєв, керівник програм сталого розвитку та відповідальності Pernod Ricard Ukraine.
Над концепцією, віжуалом, механікою та UX/UI дизайном працювала креативна агенція VERTIGO.
За їхнім задумом, вигляд кожного сміттємонстрика і його ім’я асоціюється із певною групою відходів, яку приймають на станції сортування.
Так гравцю цікавіше й легше запам’ятовувати інформацію.
«Це суперцікавий проєкт з погляду соціальної відповідальності, механіки та втілення.
Завдяки простій ігровій формі легко засвоювати інформацію про сортування сміття.
Саме так ненав’язливо і формуються нові екологічні звички», — Маріанна Мурашко, креативна директорка агенції VERTIGO.