MY.UAСтатті
«Продемонстрували продукт так, щоб усім захотілось його спробувати». 4 способи виділитись у соцмережах
«Продемонстрували продукт так, щоб усім захотілось його спробувати». 4 способи виділитись у соцмережах

«Продемонстрували продукт так, щоб усім захотілось його спробувати». 4 способи виділитись у соцмережах

За дванадцять років роботи на комунікаційному ринку ми зрозуміли, наскільки важлива зацікавленість команди у створенні SMM-контенту, адже саме контент – основна мотивація людей підписатися на сторінки бренду. Чим якісніше зміст, тим швидше потенційний покупець пройде шлях від знайомства з компанією до покупки. 

Проте мова сьогодні піде не про обов’язкові складові стратегії, а про речі, на які варто звертати увагу, щоб зробити бренд помітним у соцмережах і покращити його бізнес-показники. 

Якісний крафт

Чітко спланована контент-стратегія з аналізом цільової аудиторії, аналізом сильних і слабких сторін конкурентів та з урахуванням трендів відіграє надважливу роль у просуванні бренду у соцмережах.

В SMM (маркетинг у соціальніх мережах – Прим.ред.) крафтовий контент це унікальні фото та відео, що створює команда агентства під конкретний проєкт за допомогою професійної техніки, із залученням моделей та унікального реквізиту. Він виглядає набагато дорожче й привабливіше, ніж картинки з фотостоків, а ще добре запам’ятовується споживачам.

Проте крафтовий контент – це не тільки про красу, а й про функціональність. За допомогою крафту можна вигідно підкреслити УТП (унікальна торгова пропозиція – Прим.ред.) продукту та мотивувати споживачів зробити покупку. А головне показати продукт реальним.

Наприклад, при створенні крафту для бренду Bonduelle, ми продемонстрували продукт так, аби він викликав бажання неодмінно його спробувати.

Крафтовий контент для бренду Bonduelle

Для цього ми зробили дизайн максимально реалістичним, таким, яким його бачать споживачі на полицях магазинів та супермаркетів. 

Також за допомогою композицій з крафту набагато легше показати «близькість» продукції до споживача. Наприклад, коли обігруєш її використання у звичних інтер’єрах, з простими побутовими речами у натюрморті або у знайомих ситуаціях на вулиці.

Врешті решт, завдяки крафтовому контенту, бренд може знайти власну візуальну мову зі споживачами, що зробить бренд улюбленою торговою маркою у своїй категорії.

Колір бренду 

Багато брендів приділяють увагу розробці фірмового візуального стилю сторінок, але зазвичай забувають про одну важливу річ – колір постів і сторіс, який виділяє бренд на тлі інших гравців у своїй категорії.

Такий підхід задає високу планку якості контенту. Команді продакшену потрібно продумати наперед, як будуть виглядати продукти та графічні елементи дизайну на фоні основного кольору, в які речі будуть одягнені моделі, якщо дизайн постів передбачає їхню присутність у кадрі.  

До вибору основного кольору треба підходити не менш серйозно, ніж до розробки SMM-стратегії в цілому. Адже колір може не тільки вигідно представити бренд у соцмережах, а й донести до споживачів його характерні риси та особливості.

Контент для бренду Herbalife Nutrition

Наприклад, під час розробки контенту для бренду Herbalife Nutrition ми зосередили спілкування у спільнотах навколо природності та натуральності.

Наші дизайнери розробили візуал, який ніби «дихає» та передає відчуття легкості та чистоти. Ми поєднали велику кількість світлих, практично білих, елементів із невеликим вкрапленням справжніх квітів, ягід та фруктів. За основу композиції ми взяли трендовий мінімалізм і світло-зелений колір, який став основним у візуальному стилі.

Врешті решт, стабільне використання основного світло-зеленого кольору дозволило закріпити цей колір за Herbalife Nutrition у свідомості користувачів і виробити своєрідний розпізнавальний рефлекс. 

Є контакт

Існують випадки, коли дизайн постів і їхній зміст на висоті, а SMM не працює. Тоді ми шукаємо причину в контакті бренд-команди із реальними споживачами.

Часом бренд-команда закопується у дослідженнях цільової аудиторії, але ігнорує аналіз профілів наявних підписників спільноти. У результаті портрет споживача набуває фантастичних рис, який не збігається з реальністю.

У нашій практиці був випадок, коли один алкогольний бренд уявляв свого споживача бізнесменом, який веде вишукане життя й вживає алкоголь для святкування перемог. 

Однак, ми заглибились у вивчення сторінок підписників та виявили дуже важливий нюанс: цільова аудиторія дійсно купувала продукцію бренду для святкування перемог, але це були зовсім не власники великих бізнесів, а звичайні чоловіки середнього віку, які святкували народження дитини, купівлю авто або перемогу улюбленої футбольної команди.

Тож, якщо агентство пропонує переглянути цільову аудиторію або її інтереси, краще наважитись на експеримент і перевірити гіпотезу. 

Розділяємо цінності

При створенні контенту для будь-якого бренду,важливу роль відіграє саме зацікавленість команди у процесі.Для цього вона повинна розділяти цінності бренду, з яким працює. Такий підхід позитивно впливає на якість продукту та фінальні результати проєктів.

Щоб знайти таку команду на аутсорсі (передача сторонній організації окремих бізнес-процесів – Прим.ред.) потрібен час, тому компанії часто звертаються до рекламних агентств, що мають великий і стабільний штат фахівців. Це дозволяє скласти вмотивовану команду під проєкт.

Наприклад, наша команда дуже любить тварин. Практично у кожного з нас є домашній улюбленець і багато веселих історій, якими ми ділимося один із одним. Тож коли ми підписали партнерство з брендом здорового харчування для собак та котів Royal Canin, наша проактивність іноді просто зашкалювала.

Завдяки цьому ми досягаємо дуже високих показників за проєктами.

Володимир Чернер та Алла Март

Тож, ось чотири способи посилити контент-стратегію:

  1. крафтовий контент
  2. виділення головного кольору
  3. контакт зі споживачами
  4. схожі цінності команди

Саме ці важливі моменти значно посилюють контент-стратегію та добре позначаються на бізнес-показниках.

Ми довели це сотнями SMM-проєктів New Strategies Group для великих компаній.

Дякую Аллі Март, нашій керівниці з SMM, за допомогу у створенні матеріалу.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Победительница "Холостяка-13" Инна Белень сделала сразу две пластические операции
Gloss
2025-06-13T15:39:49Z
Виталий Козловский выплатил долг Кондратюку и громко вернулся на сцену
Gloss
2025-05-12T16:52:12Z
Adidas представил коллекцию брендовой одежды для домашних животных
Gloss
2025-10-13T14:39:37Z
Названы лучшие астрономические фото 2025 года по версии Королевской обсерватории Гринвича
Gloss
2025-07-16T12:28:30Z
Ким Кардашьян и ее 69-летняя мама снялись в рекламе купальников SKIMS x Roberto Cavalli
Gloss
2025-06-30T14:45:43Z
МастерШеф 15 сезон. Выпуск 8 от 19.04.2025
InfoHome
2025-04-27T07:06:58Z
МастерШеф 15 сезон. Выпуск 7 от 12.04.2025
InfoHome
2025-04-21T08:30:48Z
Louis Vuitton в Пасхе выпустили шоколадную сумку в форме яйца: цена впечатляет
Gloss
2025-04-04T13:51:43Z
МастерШеф 15 сезон. Выпуск 3 от 15.03.2025
InfoHome
2025-03-24T09:39:51Z
Хроматическая революция Лары Джулиан: Год тихой силы и расколотого великолепия
Ukraine Art News
2025-03-23T19:00:55Z
Любимая музыка короля: Чарльз III поделился своим личным плейлистом
Gloss
2025-03-18T16:15:49Z
Лучшие сериалы года: триумфаторы премии Эмми-2025
Gloss
2025-09-15T17:27:39Z
OpenAI представит на Каннском фестивале полнометражный фильм, созданный ИИ
Gloss
2025-09-08T16:24:53Z
Вышел трейлер второй половины второго сезона «Уэнздей»: дата релиза
Gloss
2025-08-15T16:12:40Z
Украинский трейлер комедии «Сплитсвиль. Развод по-взрослому» с Дакотой Джонсон
KinoFilms
2025-08-14T08:15:24Z
Украинский трейлер загадочного хоррора «Шелби Оукс»
KinoFilms
2025-08-14T07:45:25Z
IDLES записали четыре трека для нового фильма Даррена Аронофски «Поймать с поличным»
KinoFilms
2025-08-12T11:57:25Z
Украинский трейлер спортивного хоррора «Легенда» с Марлоном Уайансом
KinoFilms
2025-08-12T10:21:26Z
Украинский трейлер фильма «Свадьба моей мамы» со Скарлетт Йоханссон
KinoFilms
2025-08-11T20:27:23Z
Финальный украинский трейлер хоррора «Одно целое» с Дэйвом Франко и Элисон Бри
KinoFilms
2025-08-11T20:12:24Z
Празднование на природе: идеи для любого времени года
Gloss
2025-05-13T06:40:26Z
Вкусная и дешевая намазка к бутербродам на пасху. Не успевала подавать на стол
InfoHome
2025-04-09T16:54:38Z
5 альтернативных видов спорта
Men's Life
2025-03-31T07:33:45Z
16 удивительных мест, которые стоит увидеть своими глазами
Men's Life
2025-02-04T10:24:53Z
Гольф на снегу
Men's Life
2024-12-30T20:57:37Z
Стала известна судьба собаки, которую заметили на вершине 140-метровой пирамиды Египта
Gloss
2024-10-24T17:16:12Z
В Берлине открыли самые высокие качели в Европе – видео
Gloss
2024-10-14T15:15:49Z
Доступ к реке: 6 идей, как киевляне могут получить комфортные набережные
Хмарочос
2024-09-30T13:23:52Z
ТОП-8 экстремальных видов спорта
Men's Life
2024-08-19T07:57:54Z
How Elsa Boutaric's wardrobe strategy became a must-have for high-net-worth executives
Elle
2025-10-10T13:21:28Z
Топ-6 вещей, на которые она точно обратит внимание на свидании
Men's Life
2025-10-10T11:57:57Z
На Бали умерла 27-летняя девушка, которая увлеклась фрукторианской диетой: ее вес составлял 22 кг
Gloss
2025-10-09T15:00:36Z
Как найти ключ к взаимопониманию?
Men's Life
2025-10-09T13:57:31Z
Об этом лучше помолчать
Men's Life
2025-10-08T12:30:39Z
10 лучших iGaming B2B-компаний в 2025 году
Cineast
2025-10-06T11:24:33Z
Медиабаинг в iGaming: Тенденции и прогнозы на 2025 год
Cineast
2025-10-06T11:12:36Z
Зерносушилки KMZ Industries: особенности и преимущества
Cineast
2025-09-26T16:06:42Z
HBO Max выходит на рынок Украины: сколько будет стоить подписка на стриминговый сервис
Gloss
2025-09-23T12:30:35Z
Как выбрать фрезер для маникюра и педикюра?
Gloss
2025-09-23T07:18:29Z
Aston Martin представил роскошную детскую коляску стоимостью $3000
Gloss
2025-09-22T17:12:39Z
Meta представила умные очки Ray-Ban Display: ИИ-функции, экран в линзе и сенсорный браслет
Gloss
2025-09-18T12:09:32Z
How Ruoyun Dai's journey from architecture to digital design is changing contemporary gallery experiences
Elle
2025-09-12T12:18:54Z
Не отличить от мясных: Если рыбные котлеты то только так
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Очень вкусный завтрак! Так яйца вы ещё не готовили. Простой и быстрый рецепт на завтрак. Рекомендую!
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Мы съели сердечки быстрее, чем шашлык! Вот это да
InfoHome
2025-05-06T10:45:45Z
Самые вкусные сырники из творога без муки, манки, крахмала
InfoHome
2025-05-03T06:57:59Z
Эти фрикадельки тают во рту! Лучший рецепт Фрикаделек с овсяной кашей в мультиварке
InfoHome
2025-05-03T06:55:06Z
Невероятно вкусный ужин для всей семьи. Так готовлю макароны 3 раза в неделю! Очень вкусно и быстро!
InfoHome
2025-05-03T06:55:05Z
Куриные крылышки на сковороде без фритюра за 30 минут
InfoHome
2025-05-02T06:42:59Z
Пирог Яблочный взрыв вкуснее торта, еще один быстрый рецепт вам в копилочку
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z
Капуста с яйцами вкуснее мяса! Я готовлю так капусту каждую неделю! Простой и вкусный рецепт капусты
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z