MY.UAСтатті
Наша власна «Гра престолів». Ми створили командну гру, щоб співробітники радили нас своїм знайомим: що з цього вийшло
Наша власна «Гра престолів». Ми створили командну гру, щоб співробітники радили нас своїм знайомим: що з цього вийшло

Наша власна «Гра престолів». Ми створили командну гру, щоб співробітники радили нас своїм знайомим: що з цього вийшло

Нині все вказує на те, що, можливо, нам варто очікувати новий локдаун, тому ми вирішили поділитися досвідом, як ми об’єднували наших тімейтів та драйвили командний дух у торішні ковідні часи.

Стаття може бути цікавою HR чи бренд-менеджерам, а також усім, хто хоче підвищити залученість співробітників в життя компанії.

Про кейс

Цей кейс був чотири місяці тому. Ми дослідили процеси залучення нових людей у компанію та зрозуміли, що один із найякісніших методів розширення команди – це рекомендації співробітників. У різні місяці відсоток новачків “від знайомих” коливався від 5 до 15%. Це були круті професіонали, які влилися в колектив надзвичайно швидко, і ми зрозуміли, що це може стати потужною точкою зростання.

Дослідивши внутрішні реферальні системи, які є на ринку, ми вирішили трішки відійти від стандартного формату рекомендацій і перетворити це на цікавий інтерактивний процес, який би приніс задоволення всім учасникам.

Реферальна система. Що це таке та як працює

Початок 2021 року видався нелегким для ІТ-сфери. Це і довколишнє моральне напруження, пов’язане з карантином, і загальні кризові економічні явища на тлі локдауну. Однак потім це переросло в стрімке зростання ІТ-ринку.

ІТ-галузь увійшла у 2021-й з високим попитом на ІТ-фахівців. Торішній карантинний спад, породжений невизначеністю і завмиранням багатьох галузей, уже в другому півріччі 2020-го вирівнявся. Попит на ІТ-послуги збільшувався, а разом з ним і потреба в ІТ-інженерах. Якщо в грудні, за даними Djinni, було відкрито 16 тисяч позицій, то в травні 2021-го цей показник перевищив 25 тисяч вакансій.

Саме тому майже всі сучасні ІТ-компанії стали приділяти більше уваги реферальним системам. Які є не просто дієвим інструментом рекрутингу, а й гарним способом залучити до команди однодумців, які поділяють ваші цінності.

Але навіть із системами рекомендацій не все так безхмарно. Не всі працівники мають велике коло знайомих, для кого це було б актуально, є ті, хто просто не хоче цим себе завантажувати.

Ми зрозуміли, що це питання треба вирішити. І відповіддю стала спроба гейміфікації реферальної системи компанії.

Креатив і як ми до нього дійшли

Як залучити людину до якоїсь ініціативи? Треба перетворити це в гру. Наше основне завдання було змотивувати працівників і підвищити результативність реферальної програми, а також трішки розбавити будні під час карантину і додати кольору в останні зимові місяці.

Саме тоді трапився другий локдаун, і ми помітили, що поза офісом момент спілкування та спільних активностей почав втрачатися. Понад те, міста були на карантині, заклади закривалися, і ті спільні розваги, до яких ми звикли, стали недоступними. Треба було налагодити зв’язок між працівниками, поліпшити їм настрій, додати чогось нового та цікавого до буденного робочого тижня.

Ми вирішили гейміфікувати внутрішню систему рекомендацій, додати туди дух суперництва і перетворити це на розважальний івент з конкурсною таблицею в реальному часі. Це мало стати веселою грою в робочий і позаробочий час.

Тему для події ми підбирали дуже ретельно, старалися спиратися на вподобання працівників і зробити культурологічний референс. Ідея зимового батлу з’явилася сама собою: ми зупинилися на “Грі престолів” – Yozma Games.

Формат і завдання

Формат для гри передбачав такі складники: завдання – бали – приз. Тобто людина мала виконувати завдання різної складності, потім за успішні дії їй нараховувалися бали. За балами ми в кінці визначили п’ять призових місць.

Були як постійні завдання, які фахівці могли виконувати хоч до нескінченності, так і одноразові та тижневі. Серед основних були:

  • порекомендувати кандидата;
  • взяти участь у благодійних проєктах;
  • створити контент для компанії;
  • взяти участь у створенні креативів;
  • пройти різні тести;
  • проявити активність у соцмережах.

Призових місць було п’ять, і за перші три ми пропонували грошові нагороди та тематичні сувеніри, зокрема меч чемпіона, амуніцію та шолом. За четверте і п’яте давали стилізовані подарунки: дуже старовинний напій (солодове віскі) та спеціальний кухоль із “заморськими дарами” (екзотичними фруктами) й багато інших бонусів за участь.

Тож, коли ми визначилися з ідеєю та основним форматом, потрібно було братися до реалізації проєкту.

Розробка та реалізація

Щоб запустити цей івент, нам потрібно було зробити платформу, де люди могли б перевірити актуальну таблицю лідерів, дізнатися всі правила, ознайомитись із тасками та просто надихнутися загальною ідеєю в реальному часі та в зручній екосистемі.

Тому ми зробили доволі простий сайт, де помістили всю інформацію. Він був у стилістиці “Гри престолів” та нашої айдентики.

Команда в нас була не дуже велика, але класно сформована. Це важливо, коли між працівниками є “хімія”, ми допомагаємо один одному – це і нові ідеї, і нестандартні методи реалізацій, і, звісно, цікавий процес. Над цим проєктом працювали бренд-менеджер, який займався розробленням стратегії та креативом, дизайнер, який відповідав з візуальне втілення, а також рекрутери, які були кінцевою ланкою реферальної системи.

Як ми запускали це? Наступним кроком було інформаційне оточення івенту. Потрібно було створити ажіотаж, ознайомити й мотивувати працівників брати участь.

До початку заходу ми почали щотижня публікувати про Yozma Games трохи інформації в нашому Slack-каналі. Це було легко, “Great Game is coming” – саме такий слоган ми обрали для підготовки та промо.

Івент ми анонсували на загальному дзвінку компанії, який у нас відбувається щосереди. Надалі на колах ми давали уніфікований апдейт щодо квестів і лідерів.

Завдання, завдання, завдання

Коли івент розпочався, щотижня ми давали сет унікальних завдань різної складності. Ще були постійні активності, за які людина могла багаторазово отримати бали. Так, що більше людей ти залучиш до нашої реферальної системи, то вище опинишся в конкурсній таблиці.

Соціальні мережі теж залучили. За проходження онлайн-опитувань на нашому Instagram-акаунті можна було отримати трохи балів. Цікаво, що після одного тесту люди приходили за наступним. Саме тому ми намагались їх робити небанальними та цікавими, додати іскринку.

Був у нас ще Background Battle, який дехто з вас може використати й у своїй компанії. Суть була проста: на загальному дзвінку людина обирає собі тло, будь-яке, починаючи від мемів та кадрів з фільмів і закінчуючи малюванням фону власноруч. А фіналістів ми обирали на спільному голосуванні.

Але ми керувалися не тільки гонитвою за рекомендаціями чи репостами. Одним із варіантів заробити бали була участь у благодійних проєктах – людина сама обирала, кому і як вона хоче допомогти. Потім цей досвід багатьох із нас долучив до різних благодійних ініціатив, у них ми беремо участь і сьогодні.

Як це вплинуло на атмосферу в команді

Дуже доречним тут є питання, чи можуть схожі івенти негативно вплинути на загальну робочу атмосферу та продуктивність? Наша відповідь така: ми цього точно не боялися. Тому що ми довіряємо своїм колегам, тому що ми насамперед професіонали.

Понад те, така гра – це передусім пауза та активність, що відволікає від робочих моментів і дозволяє трішки підзарядитися. Наша головна мета – додати фану.

Вкрай важливим став інформаційний супровід кампанії – часто виникали мемні події, які ми використовували надалі, вся інформація була up-to-date, людина могла безпосередньо впливати на хід подій. Крім того, щотижневі завдання привносили непередбачувані бали, що також змушувало гравців стежити за конкурсом і бути зануреними в процес до останнього дня турніру.

У всіх компаніях є частина людей, які не беруть участь у заходах. Але завдяки тому, що певні завдання були легкими, а івент загалом інтерактивним, вдалося залучити більшість співробітників. Активну участь взяло 29 людей з 50. В чому головний успіх? У легкості завдань.

Результати. Чи можна виміряти ефективність креативу?

Реальні шанси на перемогу в Yozma Games мали три людини, переможець до останнього моменту був загадкою. У фіналі все вирішили 5 балів. Завершенням події стала тематична вечірка та церемонія нагородження лідерів батлу.

Загалом під час Yozma Games, які тривали три місяці, нам вдалося отримати цілком вимірювані результати:

  • було залучено до гри 29 людей;
  • ми отримали 31 рекомендацію;
  • 29 згадувань у соцмережах від наших колег;безліч контенту;
  • 4 PR-статті.

Досвід створення такого івенту – це приклад того, як зацікавленість справою та креатив можуть перетворити звичайну, здавалося б, реферальну систему на подію, яка стовідсотково запам’ятається колегам. А це набагато цінніше, ніж цифри на папері. Ми виконали наше основне завдання – об’єднати людей, провести цікаво разом час, залучити до команди нових фахівців.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
“Смерть Spotify”: музиканти закликають бойкотувати стрімінгову платформу
Ukraine Art News
2025-10-13T09:06:35Z
Україну на Дитячому Євробаченні - 2025 представить Софія Нерсесян з піснею "Мотанка"
Ukraine Art News
2025-10-13T07:00:37Z
Хто принижував музиканта на кріслі колісному Івана Замігу за відмову співати російською: поліція знайшла кривдника
Ukraine Art News
2025-10-12T18:00:32Z
Девід Бекхем — причина, чому Вікторія Бекхем майже ніколи не усміхається на публіці
Elle
2025-10-10T11:24:33Z
Чорний янгол: Сара Джессіка Паркер в епатажному образі з крилами на нью-йоркському гала-вечорі
Elle
2025-10-09T20:51:35Z
Новий образ Демі Мур: акторка повернула свою культову зачіску з 90-х
Elle
2025-10-09T06:24:38Z
Трамп заявив, що засуджений за повʼязані з проституцією злочини Шон Diddy Комбз просив його про помилування
Ukraine Art News
2025-10-08T06:30:29Z
«Образ помсти»: Ніколь Кідман у вишуканій сорочці Chanel під час першого публічного виходу після розлучення
Elle
2025-10-08T05:36:31Z
"Треба просто любити одне одного": Мирослав Кувалдін про музику, війну й родину
Ukraine Art News
2025-10-07T08:00:27Z
У Києві відкриється виставка, присвячена українському поетичному кіно
Ukraine Art News
2025-10-14T04:03:26Z
В угорському місті Загонь представили фотовиставку «Карпати в серці та фотографіях»
Ukraine Art News
2025-10-13T16:39:29Z
Український павільйон на виставці EXPO 2025 відвідали понад 3 мільйони людей - МКСК
Ukraine Art News
2025-10-13T15:21:33Z
Adidas представив колекцію брендового одягу для домашніх тварин
Gloss
2025-10-13T14:39:39Z
Любов, що долає війну: Соломія Чубай презентувала відеокліп на пісню "Ранок"
Ukraine Art News
2025-10-13T14:30:36Z
В Україні за час повномасштабної війни загинули 346 митців та медійників
Ukraine Art News
2025-10-13T11:54:26Z
У Празі презентували «Альманах української діаспори в Чехії»
Ukraine Art News
2025-10-13T11:30:29Z
У Белграді пройшов Фестиваль української літератури
Ukraine Art News
2025-10-13T10:15:50Z
Книга, яку неможливо прочитати: у Швеції випустили особливе видання “1984”
Ukraine Art News
2025-10-13T08:08:15Z
Тейлор Свіфт випустить документальний серіал і концертний фільм у грудні
Ukraine Art News
2025-10-14T08:15:34Z
В ДТП трагічно загинув актор та захисник Олексій Наконечний
Ukraine Art News
2025-10-14T00:27:33Z
Netflix, Disney та інші отримали юридичне попередження через бойкот ізраїльських фільмів
Ukraine Art News
2025-10-13T15:51:30Z
Акторка Дайан Кітон, відома за фільмами "Хрещений батько", "Енні Голл" та "Клуб перших дружин", пішла з життя у віці 79 років
Ukraine Art News
2025-10-12T11:45:27Z
Опублікували сценарій незавершеного останнього фільму Чарлі Чапліна “Дивак”
Ukraine Art News
2025-10-12T11:22:03Z
“Кейпоп-мисливиці на демонів” претендує на “Оскар”: режисери про успіх фільму та можливе продовження
Ukraine Art News
2025-10-12T09:42:28Z
Володимир Гумецький повертається: прем’єра стрічки “Е.Кран” та спецвипуск поштової марки у Львові
Photo Lviv
2025-10-12T05:06:19Z
Померла Даян Кітон: акторка, лауреатка "Оскара" та зірка "Енні Голл"
Ukraine Art News
2025-10-11T22:48:33Z
«Трон: Арес»: дивіться епічний кліп нової пісні гурту Nine Inch Nails за участю Джареда Лето
KinoFilms
2025-10-11T12:30:22Z
Яким був транспорт міста Львова в дотрамвайну епоху
Photo Lviv
2025-10-11T05:12:19Z
Що зміниться з 12 жовтня під час перетину кордону з Євросоюзом?
Хмарочос
2025-10-10T09:42:46Z
Архітектори міста Стрия. Мечислав Січковський
Photo Lviv
2025-10-10T05:12:25Z
У етнопарку «Ладомирія» відкривається оновлений музейно-освітній простір з екскурсіями про шкільництво Волині
Photo Lviv
2025-10-10T05:00:20Z
У Лондоні запустили нову лінію «суперлупа» — швидкісного автобуса
Хмарочос
2025-10-09T14:00:49Z
Радянський кінотеатр у Казахстані перетворили на культурний центр
Хмарочос
2025-10-07T13:48:46Z
У голландському місті Гарлем, на понад сотні вулиць знизили швидкість до 30 км/год
Хмарочос
2025-10-07T10:27:38Z
У Львові відкриють читальну залу з архівними виданнями про архітектуру
Хмарочос
2025-10-07T09:12:42Z
Чому закриваються ресторани й кав’ярні у закритих ЖК?
Хмарочос
2025-10-07T04:57:45Z
Європейська мовна спілка відклала голосування щодо участі Ізраїлю в Євробаченні-2026
Ukraine Art News
2025-10-14T11:00:39Z
Організатори "Євробачення" відклали голосування щодо участі Ізраїлю в конкурсі
Ukraine Art News
2025-10-14T09:42:37Z
Хвилина мовчання не дає полегшення, а музика робить терапію, - Мирослав Кувалдін
Ukraine Art News
2025-10-14T09:00:31Z
Чому пісні застрягають у голові: науковцям вдалося це пояснити
Ukraine Art News
2025-10-13T16:36:38Z
Потрібно пережити цю відрижку імперії, - Мирослав Кувалдін
Ukraine Art News
2025-10-13T16:00:41Z
Спорт, що повертає віру в себе: стартував проєкт звичайні
Gloss
2025-10-13T14:45:34Z
"У нас такий наказ - працювати з гітарою": Мирослав Кувалдін про Культурний десант
Ukraine Art News
2025-10-13T12:00:34Z
Чи треба когось з росіян вшановувати назвами вулиць і що це можуть бути за росіяни: позиція лідера руху "Деколонізація. Україна" Вадима Позднякова
Ukraine Art News
2025-10-13T11:00:29Z
Там, де стихають вибухи, починає звучати скрипка. Харківський скрипаль Ігор Чернявський про українську музику і війну
Ukraine Art News
2025-10-12T08:30:33Z
Microsoft з 14 жовтня припиняє підтримку Windows 10
Ukraine Art News
2025-10-14T11:48:29Z
Як замовити послуги контекстної реклами для інтернет-магазину
Photo Lviv
2025-10-11T04:57:18Z
Виробник хумусу Yofi призупинив виробництво через ракетний удар по заводу
Хмарочос
2025-10-10T05:27:40Z
Як АІ допомагає в житті та кар’єрі: розкаже Дмитро Красовський на ELLE Active Forum
Elle
2025-10-09T17:30:38Z
OpenAI запускає керування додатками в ChatGPT: планування подорожей та бронювання помешкань з ШІ
Ukraine Art News
2025-10-07T12:39:27Z
Instagram запускає власну премію для творців — Rings
Ukraine Art News
2025-10-07T10:36:30Z
OpenAI співпрацюватиме з власниками авторських прав і блокуватиме персонажів у разі скарги
Ukraine Art News
2025-10-06T12:00:33Z
Правда про шахрайство в рулетці: Чи дійсно можна обдурити гру?
Cineast
2025-10-06T11:27:29Z
Що таке маркетинговий портал і як його створити для свого казино?
Cineast
2025-10-06T11:21:37Z
Найкорисніший сніданок для краси волосся і шкіри
Elle
2025-09-15T14:39:26Z
Сицилійські роли з баклажанів з рикотою і томатним соусом
Elle
2025-08-19T14:03:36Z
Раціон для довголіття, краси шкіри, здоров'я серця: що таке гарвардський альтернативний індекс здорового харчування
Elle
2025-08-18T13:42:35Z
Смачне детокс-меню для спекотних днів від відомої української нутриціологині
Elle
2025-07-23T11:45:38Z
Простий рецепт найсмачнішої окрошки
Elle
2025-07-16T09:46:20Z
Готуємо гаспачо за рецептом знаменитого іспанського шеф-кухаря Хосе Андреса
Elle
2025-07-09T12:21:43Z
5 рецептів літніх смузі: прості та дуже корисні
Elle
2025-07-08T15:36:36Z
ТОП-5 легких літніх закусок
Elle
2025-06-17T14:30:38Z
«ТопШефи х WINETIME. Готуємо разом»: Влад Кіндер ділиться рецептом тунця татакі
Elle
2025-06-06T12:49:01Z