/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa3a4edc69020bb37db20a4ad4c1f9614.jpg)
H&M випускає чепурну колекцію з експериментальних матеріалів
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 118 днів. За цей час ми опублікували вже 15569 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Усі фото: H&M
Шведська компанія H&M випустила нову капсульну колекцію Circular Design у межах концепту Innovation Stories. Цей концепт демонструє нові технології виробництва сталих матеріалів.
Це четверта колекція Innovation Stories у світі, але перша в Україні. Одяг із капсули надійде в продаж 9 грудня в ТРЦ RiverMall.
Колекція присвячена циркулярній моді — одягу, для якого використовують перероблені матеріали.
Серед них — целюлозне волокно, на 60% вироблене з деревини, на 40% — з відходів, які важко переробляти, як-от пластикове паковання й килимове волокно; поліестер, отриманий з PET-пляшок; штучна шкіра з волокон виноградної шкірки, насіння й стебел, що залишилися в процесі виготовлення вина.
Також серед інноваційних матеріалів — розчинна швейна нитка, яка дає змогу легко розбирати й переробляти одяг після закінчення його життєвого циклу.
H&M часто критикують за виробництво та популяризацію «швидкої моди» (як, до речі, і за грінвошинг). Намагаючись «відмитися» від цього іміджу, компанія стверджує, що Circular Design — це речі, які можна носити роками й навіть передавати у спадок.
Дизайн побудовано на насичених кольорах і контрастних формах, де об’ємні деталі поєднуються з вузькими й обтислими. Загалом речі передають настрій вечірки.