/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F2e6f40de86fbcfc3e0bd0c2068561efd.jpg)
Для Київської області розробили туристичну айдентику. Ось як вона виглядатиме
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 163 днів. За цей час ми опублікували вже 15942 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Всі зображення з сайту white.com.ua
White Studio Design розробила туристичну айдентику для Київської області.
Конкурс на айдентику області проводили ще у 2019 році, однак на розробку ескізів учасники мали лише 11 днів, тож дизайн-студії не брали участі. Голосували користувачі фейсбуку, обравши такі три варіанти:
Логотипи, подані на конкурс у 2019 році
Навесні 2021 року Київська обладміністрація заявила, що туристичний бренд області розроблятиме White Studio Design.
Новим логотипом стала зірочка-астериск, а гаслом — «Точка відліку». Зірочка також містить у собі схематичні образи млина та гілки хвойного дерева.
Фірмовий шрифт Kyiv Region Type розробили спільно з дизайнером Дмитром Растворцевим.
Дизайнери обрали палітру приглушених відтінків зеленого, червоного і жовтого.
Ілюстрації — мінімалістичні геометричні стилізації архітектурних елементів, флори та фауни, а також історичних символів області.
White Studio Design та її дизайн-директор Олег Білий, уродженець Калуша, мають у своєму портфоліо також туристичні бренди міст Калуш, Ворохта, Генічеськ, Дрогобич, Черкаської області та Рахівського району.
Дивіться також: У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд