/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F685fe080a674d97086fb0fcc3eba071d.jpg)
Велодоріжки на Хрещатику вимостять гранітними плитами
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 212 днів. За цей час ми опублікували вже 16355 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Фото: Dmitriy Nushtaev / Unsplash
Під час капітального ремонту Хрещатику з обох сторін вулиці планують влаштувати двосторонні велодоріжки завширшки 2,25 метра. Вони будуть вкриті гранітом, повідомляє «Київ — велосипедне місто» з посиланням на проєкт капремонту та тендерну документацію.
Концепція розвитку велосипедної інфраструктури Києва передбачає, що всі 15 магістральних веломаршрутів трасуються на Європейську площу та Хрещатик. Міжнародний велосипедний маршрут EuroVelo 4 також бере початок і закінчується в Києві на Європейській площі.
Велодоріжки на Хрещатику поєднають з існуючою велоінфраструктурою на Прорізній, Городецького й Бесарабській площі та запроєктованою інфраструктурою на вулиці Богдана Хмельницького та Європейській площі.
На перехрестях Хрещатику з вулицями Михайлівська, Прорізна та Богдана Хмельницького влаштують наземні регульовані пішохідні переходи з велосипедними переїздами. Тендер передбачає встановлення 27 одиниць велосвітлофорів.
Під час капремонту, який почнеться в середині березня, на пішохідній частині вулиці замінять покриття — вкладуть гранітні плити замість плитки. Те саме робитимуть з велодоріжками.
У громадській організації наголошують, що таке покриття суперечить будівельним вимогам ДБН В.2.3-5:2018, вимогам до інклюзивності ДБН В.2.2-40:2018 та вимогам до проєктування велоінфраструктури ДСТУ 8906:2019.
«Хоча попередньо було декілька разів наголошено, що для зручності велосипедистів та осіб з інвалідністю, тактильна й кольорова відмінність покриття велосипедної доріжки та тротуару будуть першочерговим акцентом», — зазначають у «Київ — велосипедне місто».