/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F139de2ddc1be75f44bff8906ea4bd6d8.jpg)
Все більше людей міняють смартфони на кнопкові телефони
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 7 років та 356 днів. За цей час ми опублікували вже 17935 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Кнопкові телефони переживають відродження. Хоча дані про їх продажі знайти важко, деякі дослідження вказують, що торік було продано до мільярда одиниць проти 400 мільйонів у 2019 році, повідомляє BBC.
Пошукові запити Google про них збільшилися на 89% у період з 2018 до 2021 року. У Великій Британії кожен десятий користувач мобільних телефонів надає перевагу кнопковому гаджету.
«Схоже, мода, ностальгія та поява їх у відеороликах TikTok зіграли свою роль», — зазначає експерт з мобільних пристроїв сайту Uswitch.com Ернест Доку.
На його думку, поштовхом до повернення інтересу до кнопкових телефонів став перезапуск у 2017 році легендарної Nokia 3310.
Психолог Пшемек Олейничак із Лодзі поміняв свій смартфон на Nokia 3310 п’ять років тому. Спершу його привабив потужніший акумулятор, однак невдовзі він виявив й інші переваги.
«Величезною перевагою є те, що я більше не залежу від “лайків”, “шерів”, коментів та необхідності описувати своє життя іншим людям. Тепер у мене більше особистого простору», — каже він.
Відмовитися від смартфону нелегко — він дозволяє знайти громадський транспорт, замовити ресторан чи готель під час подорожі тощо. Олейничак стверджує, що навчився робити все це заздалегідь удома.
Нью-йоркська компанія Light Phone скористалася модою на прості гаджети, випустивши телефон, який дозволяє дзвонити, писати повідомлення та слухати музику або подкасти. Жодних соцмереж, браузерів і електронної пошти пристрій не підтримує.
Спочатку Light Phone створювали як додатковий телефон для людей, які хочуть відпочити від смартфона, але тепер половина клієнтів використовують його як основний пристрій.
Хоча ці телефони коштують 300 доларів, у 2021 році продажі зросли на 150% у порівнянні з попереднім роком. Основні клієнти компанії — люди віком від 25 до 35 років.
17-річна Робін Вест користується кнопковим телефоном, який коштував лише дев’ять доларів, уже два роки. Крім економії на щомісячних рахунках за інтернет, такий пристрій додав дівчині продуктивності, адже її більше не відволікають соцмережі.