/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F2e3c320f2003040109ed4816d7f55dee.jpg)
Стартап з украïнським корiнням залучив 1,5 млн євро й відкрив офіс у Варшаві
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 7 днів. За цей час ми опублікували вже 18087 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Стартап з украïнськими спiввласниками Choice QR, який розвиває рішення для HoReCa, залучив 1,5 мільйона євро від кількох європейських фондів.
Choice QR зараз веде перед за кількістю підключених ресторанів в Україні, серед яких: Пузата Хата, This is Pivbar, Pesto family, Kyiv Food Market, Odessa Food Market тощо. Загалом із ним співпрацюють понад 7500 закладів із 25 країн світу.
За останній рік Choice QR запровадив нові функції для ресторанів та готелів, зокрема:
- QR-оплату біля столу — коли гість може розрахуватися саме за своїм столом будь-якою банківською карткою без участі офіціанта;
- замовлення до столу — коли гість прямо через онлайн-меню може робити основне замовлення і додатково дозамовити щось;
- онлайн-резервування столів.
Сьогодні стартап працює з більшістю POS-систем, що використовують заклади: Poster, Servio, R-keeper, IIKO, Profit. Нещодавно стартап заключив партнерство з сервісом прийому платежів LiqPay на спеціальних умовах для клієнтів. У вересні повноцінно почне працювати інтеграція з Uklon, що дозволить закладам реалізувати власну доставку без необхідності у кур’єрах та складних операційних процесах.
Попри війну компанія продовжує розширюватися. На додачу до офісів у Києві та Празі влітку відкрили новий офіс у Варшаві.
Choice QR продовжує набирати розробників, менеджерів з продажів та спеціалістів для служби підтримки. Працівникам за бажання допомагають з релокейтом у Варшаву та Прагу.
Засновники вірять, що у найближчі три-чотири роки залучать не менше 50 тисяч закладів, а стартап стане «єдинорогом». Вже зараз до Choice QR щомісяця приєднуються 200 нових закладів; середній оборот компаній-клієнтів перевищує мільйон євро; заклади-клієнти отримують понад 4 мільйони переглядів меню щомісяця; тільки чайові у Choice QR приносять закладу більше, ніж вартість самої підписки.