/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1fcb39ee76e12388a40e1e322bbd1c34.jpg)
Австрійські залізниці презентували нові спальні вагони
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 43 днів. За цей час ми опублікували вже 18424 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Австрійські федеральні залізниці презентували спальні вагони «нового покоління», покликані відроджувати нічні поїзди.
Дизайн вагонів Nightjet розробляли разом із корпорацією Siemens. В оновлення інвестували понад 700 мільйонів євро.
Новий потяг Nightjet складатиметься з семи вагонів: два з місцями для сидіння та п’ять спальних. Є місця для зберігання велосипедів і багажний відсік. Загалом поїзд вміщатиме 254 пасажира.
Є купе на два спальних місця з окремим туалетом, чотиримісні, а також купе на одну людину. Залежно від типу, довжина ліжка складає від 189 до 190 сантиметрів.
Водночас пасажири у коментарях скаржаться на завузькі коридори, якими складно пересуватися з габаритними валізами, не кажучи вже про зручність людей на візках. Хоча перевізник запевняє, що вагони облаштовано для маломобільних людей.
Поїзди з новими вагонами вийдуть на маршрут до Італії наприкінці літа 2023 року.
У ХХ столітті нічні поїзди були стандартом залізничних перевезень у Європі, але через бум лоукост-авіакомпаній стали зникати. Європейці стали долати великі відстані літаками, а для коротких маршрутів використовувати швидкісні поїзди. Тож довгі нічні поїздки стали неконкурентними.
Однак останніми роками залізничні компанії намагаються відновити нічні поїзди, оскільки вони шкодять довкіллю в рази менше.
«Нічні потяги відновлюються по всій Європі, оскільки вони є кліматичною альтернативою короткомагістральним рейсам. Завдяки сучасному новому потягу ÖBB Nightjet подорожі до таких міст, як Рим, Венеція чи Мілан, тепер ще простіші та комфортніші», — цитує Bahnblogstelle міністерку захисту клімату Австрії Леонор Гевесслер.
Читайте також: Австрійська газета популяризує подорожі залізницею до України