/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F356ba9c25f3127cbbf39eda93dd9eeca.jpg)
Від сценарію до великого екрану: як створювався фільм «Місіс Гарріс їде у Париж»
Велика мрія однієї жінки та сукня від Dior, що змінила все. Головна героїня, яка живе та працює прибиральницею в Лондоні, вирішує будь-що придбати омріяну сукню від видатного кутюр’є. Так починається надзвичайна пригода вишуканим Парижем епохи 50-х років.
В ексклюзивному матеріалі для ELLE.UA розповідаємо про те, як відбувалися зйомки та ділимося цікавими фактами закулісся.
За сюжетом роману «Місіс Гарріс їде у Париж» автора Пола Гелліко, який вийшов у світ в 1958 році, працьовита англійка Ада Гарріс вирушає у неймовірну пригоду всього її життя, щоб придбати омріяну сукню від модного дому Dior. Яскрава історія протягом десятиліть надихала мільйони читачів у світі йти за своєю мрією. А у 1992 році роман був адаптований для телебачення з легендарною акторкою Анджелою Ленсбері у головній ролі.
Кінорежисер Ентоні Фабіан добре знайомий не лише з романом про чарівну місіс Гарріс, але й прекрасно знається на більшості робіт покійного письменника, оскільки є його палким шанувальником. Тож, коли Фабіан отримав пропозицію зняти стрічку за мотивами улюбленої книги, то відразу погодився.
Робота Фабіана в повнометражних фільмах до зйомок «Місіс Гарріс їде у Париж» була в основному зосереджена на сімейних драмах, заснованих на реальних історіях, проте він відчував, що може принести чимало оригінальних, самобутніх ідей в екранізацію стрічки. Проживши дитинство в Парижі та навчаючись в школі-інтернаті в Англії, режисер, як ніхто, розуміється на цих двох культурах, які переплітаються в історії.
«Оскільки мені добре знайомий дух Парижа та Лондона, я розумів, що зможу відтворити історію надзвичайно точно й автентично», — розповідає Фабіан.
Попри те, що від початку Фабіан був запрошений для роботи лише в якості режисера, дуже швидко він отримав право на продюсування фільму, а згодом почав повністю працювати над сценарієм.
Протягом усього процесу адаптації роману для великого екрана Фабіан намагався зрозуміти, чому бажання здобути артефакт зі світу високою моди так сильно захопило головну героїню.
«Книга дає вам розуміння історії, проте в ній замало мотивації. У романі дуже поверхово описане бажання місіс Гарріс отримати омріяну сукню, хоча, як на мене, це її прагнення є набагато глибшим, ніж здається на перший погляд. Як на мене, ця подорож стала своєрідним зцілення для жінки, яка втратила кохання свого життя. Вона відгородилася від почуттів, проте сукня є для неї втіленням чогось такого, що вона може любити, не зраджуючи покійного чоловіка», — говорить режисер.
Перш ніж розпочати роботу над зйомками проєкту, творці картини розуміли наскільки важливо налагодити комунікацію з модним домом. «Місіс їде у Париж» — це перший повнометражний фільм, присвячений Dior на піку його слави в середині 20-го століття.
«Dior є в кожній сцені. Це невіддільна частина фільму», — зазначають творці фільму.
Згодом Фабіан та інші продюсери стрічки звернулися до культового модного бренду та дуже швидко знайшли партнерів, які запропонували свою повну підтримку та сприяння у зйомках. Директор з комунікацій Christian Dior Couture Олів’єр Б’ялобос виявився неоціненним союзником.
«Для них проєкт мав сенс. Ідея перегукувалася з їхніми цінностями, з красою та розкішшю будинку Dior», — каже режисер.
Крім того, творці фільму відвідали виставку «Крістіан Діор: дизайнер мрій», яка тривала з 2 лютого 2019 року по вересень 2019 року. На виставці було представлено понад 500 предметів, у тому числі понад 200 рідкісних предметів одягу від кутюр, а також фотографії, ілюстрації, парфуми та аксесуари, а ще всесвітньо відомий роман Гелліко. Книга знаходилася на одній з перших вітрин виставки, тож зв`язок між модним домом та книгою, в яку закладено чимало про бренд, важко переоцінити.
Дивіться з 20 жовтня ексклюзивно у кінотеатрах!