/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F22147666798cd42d5df434cc8dec2cf2.jpg)
У «Києві Цифровому» додали можливість створювати звернення до 1551
У застосунку «Київ Цифровий» додали інтеграцію з контактним центром Києва 1551. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва Петро Оленич.
Створити звернення в застосунку можна в розділі «Допомога», натиснувши на фото профілю. Користувачі, які мають акаунт у застосунку 1551, зможуть одразу створити звернення. Не зареєстровані у 1551 користувачі автоматично перейдуть на екран завантаження застосунку.
В оновлену версію «Київ Цифровий» додали й інші вдосконалення за відгуками користувачів. Зокрема, з’явилися налаштування швидкого доступу до сервісів. У налаштуваннях у профілі користувачі можуть вибрати, які сервіси відображатимуться на головному екрані застосунку.
«Київ Цифровий» — застосунок, що об’єднав головні міські сервіси. Оновлену версію можна завантажити в App Store або Google Play.
1551 — застосунок Контактного центру Києва, що входить до єдиної системи опрацювання звернень до органів влади. Фахівці центру приймають звернення громадян, що стосуються життєдіяльності міста та належить до компетенції КМДА.