/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F35c16c7ec2cdf8c17f8c52960c8fc823.jpg)
Українські зірки з’явилися у новій рекламній кампанії від Boss
У цьому сезоні Boss глибше занурюється в меседж «Будь сам собі БОСОМ» і запускає нову рекламну кампанію за участі шести досвідчених людей із різних галузей: Наомі Кемпбелл, Малума, Джіджі Хадід, Лі Мінхо, Хабі Лейм і Маттео Берреттіні. Вони поділилися своїми історіями про подолання перешкод і досягнення успіху. Ці потужні наративи показують, що стати босом — це не право від народження, а довгий шлях, сформований особистим вибором.
Кампанія перенеслася в Instagram, де відомі особистості: від фотографів до підприємців та активістів, розповідають власні надихаючі історії. Серед зірок, які вже долучилися — Демі Ловато, Періс Гілтон, Белла Торн, Стелла Максвелл, Маколей Калкін, Крістіна Річчі та багато інших.
Крім того, Україна також представлена в кампанії. Участь у ній узяли засновник і фронтмен гурту Kalush Олег Псюк, громадська діячка та телеведуча Маша Єфросиніна, а також співачка Надя Дорофєєва.
-
Instagram: @mashaefrosinina
-
Instagram: @kalush.official
-
Instagram: @nadyadorofeeva