/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F06dc9b3f2e9ad62f7846172dd25b8445.jpg)
Як тур Бейонсе Renaissance впливає на світову моду
Аналіз пошукових даних Google показує, що завдяки туру Бейонсе Renaissance, який розпочався 10 травня у Стокгольмі (тоді співачка з`явилася на сцені, зокрема, в капелюсі українського бренду Ruslan Baginskiy), кількість пошукових запитів на різні модні позиції різко зросла по всьому світу.
Так, сайт Nasty Gal дослідив, що саме шанувальники виконавиці одягають на концерти туру Renaissance згідно з результатами пошуку в Google. Аналіз показав, що інтерес до «металевих ковбойських чобіт» зріс на 488% після першої ночі туру, до «срібних ковбойських чобіт» — на 300% по всьому світу, а до «диско-ковбойського капелюха», натхненного образом Бейонсе з постера туру Renaissance, — на 525%.
Кількість пошукових запитів «срібний боді» і «срібний корсет» також зросла на 426% і 669%, відповідно, з першої ночі туру. Ріст у 203% продемонстрував також запит «високі чоботи», натхненний білими чоботами з рваними краями Gedebe, в яких Бейонсе з`являлася на сцені.
Представник Nasty Gal прокоментував результати дослідження: «Довгоочікуваний тур Бейонсе нарешті розпочався, і тим шанувальникам, яким пощастило роздобути заповітні квитки, необхідне ідеальне вбрання в стилі епохи Відродження для вечора».
«За останні сім днів кількість запитів у Google "вбрання для туру Renaissance" зросла на 658%, що свідчить про те, що перша ніч туру спонукала шанувальників шукати натхнення для вбрання, яке б відображало футуристично-ковбойську естетику альбому виконавиці. Таке збільшення кількості пошукових запитів говорить нам про те, що саме кожен одягне на тур. Багато фанатів хочуть наслідувати культовий і зухвалий стиль Бейонсе, тому очікуйте побачити багато хроматичних ковбойських чобіт, срібло з голови до ніг і ковбойські капелюхи, прикрашені дискотечними візерунками».