MY.UAСтатті
«Не було жодної колекції без викликів. Проте я це щиро обожнюю». Інтерв'ю із засновницею бренду german Валерією Цимбал
«Не було жодної колекції без викликів. Проте я це щиро обожнюю». Інтерв'ю із засновницею бренду german Валерією Цимбал

«Не було жодної колекції без викликів. Проте я це щиро обожнюю». Інтерв'ю із засновницею бренду german Валерією Цимбал

«Ми — це маніфест про самоідентичність. Створюємо одяг, який не заважає бути собою», — зазначає засновниця українського бренду german Валерія Цимбал. Заснований у 2020 році бренд позиціонує себе як одяг для повсякденності, одяг для життя, одяг, який не сковує, не диктує і не нав’язує. Але водночас — одяг, який запамʼятовується. 

Запуск бренду та пошук своєї ніші припав на не найпростіші роки. Як більшість локальних брендів german стикнулися з перепонами, але за 4 роки постійної роботи їм вдалося знайти свої фішки — це постійні колаборації, розкутість та свобода в контенті, який вони створюють, впізнаваність речей бестселерів — тонких лайнерів, трикотажних светрів з декоративними дірками, вільних кімоно.

Шеф-редакторка сайту ELLE.UA Катерина Попова розпитала Валерію Цимбал про бізнес, тайм-менеджмент, виробництво під час війни, плани та моду. 

Статистика

Скільки колекцій з моменту заснування ви випустили?
Бренд german почав роботу у 2020 році в період локдауну. З того моменту ми з командою випустили близько 20 дропів.

Скільки зйомок за цей час ви зробили?
Основних близько 20 і безліч допоміжного контенту. Ми любимо робити якісний контент.

Найпопулярніша річ вашого бренду? 
Найпопулярнішими завжди були наші весняно-осінні лайнери, які ми щороку переосмислюємо. Також абсолютним бестселером стали варені светри з колаборації german x ebaut. 

Скільки годин у середньому ви працюєте щодня?
Працюю над german по 8-9 годин кожного дня, а потім іду на іншу роботу — мами. У мене двоє дітей.

Скільки людей працює над брендом german?
Зараз наша команда складається з 13 чудових людей. Це люди основної команди, які працюють над брендом щодня. Це без урахування виробництва, ми поки не маємо власного, тож працюємо з 4-5 виробництвами на аутсорсі.

Яка ваша найулюбленіша річ бренду german?
Я фанат наших светрів з високою горловиною. Найзатишніша моя річ. А якщо говорити про літню модель — однозначно кімоно. 

Про бізнес

Чи легко започаткувати свій fashion-бізнес в Україні?

Так, започаткувати бренд в Україні насправді досить легко. Я думаю, це найчастіша відповідь, яку ви отримуєте на це питання. Але от що робити з цим брендом далі, щоб він працював як бізнес, приносив дохід, платив податки та зарплатні команді — це вже питання. Цей бізнес для сміливих, які готові йти на виклики, щодня розвиватися і розв`язувати проблеми. 

Чим ви займалися до того, як запустили german?

До того як запустити власний бренд одягу, я запустила і розвивала простір українських брендів у Черкасах, який працює й досі. Ми з командами бренду та простору розвиваємо бізнес у цих двох напрямах паралельно.  

Якби ви могли повернутися на початок кар`єри, ви б щось змінили? 

Якщо б я могла повернутися у свої 17 років, я всіма можливими способами не витрачала б свій час на навчання там, де мені було зовсім не цікаво. І ще обирала б серцем і не дозволяла б обирати за мене. Я також довго носила ідею створення бренду в собі. А я настільки обожнюю свою роботу, що інколи жалкую, що не почала раніше. 

Які професійні виклики стоять перед вами сьогодні, на вашу думку?

Мій головний виклик — це створення своєї власної бізнес-моделі. Ще один виклик — чітко відстоювати свої кордони й не озиратися на інших. Будувати свою власну історію. 

Наприклад, ми дуже любимо робити різні колаборації. Настільки, що наші колаборації з ютуб-шоу ебаут з цієї весни стали другою повноцінною окремою лінійкою одягу. Спільні колекції з ведучими шоу будуть виходити двічі на рік. А вже в липні ми презентуємо ще одну несподівану співпрацю з компанією, яка не дотична до сфери одягу, але дотична до теми любові та задоволення. Такі різнопланові виклики я дуже люблю ставити перед собою та командою. Також наш виклик на сьогодні — вийти на міжнародні майданчики. Для нас це сходинка, яку ми дуже хочемо підкорити.

Розкажіть про найкращі, а також про найскладніші аспекти роботи дизайнера.

Найскладніший аспект роботи дизайнера — це реалістично дивитися в майбутнє. Особливо в теперішніх реаліях. Також не завжди виходить все так, як ти малювала в ескізах, не завжди твою ідею розуміють з першого разу. Тож бути готовою до факапів і боротися за своє бачення та ідею — буденна частина роботи дизайнера. Я б, звичайно, могла назвати ще приблизно мільйон складностей, але давайте зупинимося. Краще про кайф, бо найкращий аспект моєї роботи — це бачити, як ідея стає реальністю. А потім бачити те, що ти створив, на людях, які проходять повз тебе. 

Які три звички допомагають вам довше залишатися в ресурсі? Розкажіть про свій тайм-менеджмент.

Мої три звички, щоб бути в ресурсі: 

— Випустила колекцію — відпочинь.
— Делегуй все, що можеш. Звільни себе від того, що відволікає. 
— Зосередження на головних задачах, закрила їх — йди до другорядних. 

Насправді мій тайм-менеджмент і дисципліну в роботі сформували мої діти. Ти маєш поставити всі галочки по задачах до 18:00, інакше ніяк. Просто бери і роби.

Вести свій бізнес — це досить виснажливо. Що дозволяє вам уникати вигоряння?

Вигорання для творчої людини — це, звісно, окрема тема. В перший рік роботи бренду я вигорала дуже часто, зараз майже не допускаю цього. Коли відчуваю, що вже недалеко від вигорання — хапаю книгу, знімаю будинок в лісі та два дні просто лежу. Або беру квитки кудись. На щастя, для мене цей сценарій працює і все як рукою знімає.

Про власний бренд german

Розкажіть, як ви вирішили започаткувати власний бренд? На які труднощі натрапляли під час створення?

Я завжди знала, що йду до створення власного бренду. Проте потрібен був саме той час. Але я аж ніяк не очікувала, що «саме той» час настане в період локдауну, коли я була на 9-му місяці вагітності. Просто мені був потрібен класний костюм, я знайшла тканину, яку можна було придбати тільки рулоном. Пошила костюм собі та знайомим. Так все і почалося. Я не знала про виробництво абсолютно нічого. І це насправді мене врятувало: якби я знала, що мене чекає, відтягувала б ще дуже довго. 

Для мене створення бренду — це гра, місія, яку ти щоразу проходиш, випускаючи колекції. Труднощі завжди дуже різні, ще не було жодної колекції без викликів. Проте я це щиро обожнюю. 

Які цілі та місія бренду? А також у чому його унікальність?

Місія нашого бренду — це звільнення людей від формальностей, упереджень про жіночність, якою вона має бути. Наша ціль — донести відображення свободи й волі через одяг, через силуети, які не сковують і нічого не диктують. Розбиваємо стереотипи, прибираємо зі свого одягу інфантильність і романтизацію, щоб показати, що це не обов‘язкові навіяні суспільством правила. Наша унікальність у тому, що ми можемо бути різними. German не сковує себе рамками й кордонами, який одяг ми робимо і який категорично ні. У нас є право обирати — це і є наша унікальність. 

Що можна побачити на мудборді колекції german?

Цей мудборд без одягу, він про відчуття, які я хочу, щоб передав наш бренд.

Де б ви хотіли продаватися?

Я бачу german в London Selfridges, Galeries Lafayette, а ще мені дуже імпонують магазини End. Давайте там якось зустрінемося? 

Що допомагає вам прогнозувати успішність нової колекції?

Аналіз, статистика, досвід прогнозування минулих колекцій, аналіз ситуації в країні (з цим, звичайно, зараз дуже складно). 

Скільки часу у вас йде на створення кожної колекції — від задуму до її втілення?

Колекцію розробляємо приблизно 3-4 місяці від задуму до реалізації.

У чому полягає ваш підхід до виробництва і дизайну?

Я завжди запитую себе: «Лера, у що ти хочеш одягти людей? Як ти хочеш, щоб вони відчували себе в цьому одязі? Які події зі свого життя вони мають асоціювати з твоїм одягом?» 

Ми робимо одяг для життя, одяг, який не сковує, не диктує і не нав‘язує. Але водночас моя ціль — робити одяг, який запамʼятовується. Якщо говорити про виробництво, я хочу, щоб мій одяг не був швидкоплинним. Я не хочу, щоб він лежав у шафі й чекав нагоди. Я мрію, щоб наш клієнт обирав наш одяг для щоденного життя. Щоб, відкриваючи шафу, ви витягали наш светр, нашу сукню і йшли творити свою історію. Саме тому головні критерії до виробництва: якість, зручність, не швидкоплинність, повсякденність, силуети, які не сковують і в яких хочеться жити й дихати. 

Розкажіть про роботу бренду сьогодні. Як війна вплинула на виробництво та команду?

Війна — це каталізатор. Каталізатор продовжувати, каталізатор робити «попри все». Наша команда з початку війни збільшилася, деякі члени команди пішли вгору карʼєрними сходинками, ми знаходимося в постійному розвитку і навчанні. Бо є тільки зараз, є тільки сьогодні. Ми перестали прокрастинувати, я помітила це майже в кожній людині в нашому колективі. Ми беремося за задачі, про які раніше навіть думати боялися. 

Як відбувається процес пошуку нових тканин та матеріалів? З якими виробниками ви працюєте?

Якщо говорити про матеріали, то останні наші колекції почали містити все більше стокових, лімітованих тканин. Наприклад, в літній колекції ми використали дуже цікаву фактурну сітчасту тканину, яка має натуральні вплетення та вузлики. Ми почали більш прискіпливо підходити до цього питання і будемо рости в цій сфері від сезону до сезону. Маємо певні ідеї, якими, сподіваємося, скоро поділимося. 

Які плани бренду на найближчий рік? Чи можна взагалі зараз будувати якісь плани?

Плани — ніщо. Сьогодні — все. Так і живемо. Але якщо про мрії — вони є, вони глобальні. Ми пишемо, звичайно, і плани, але головний наш план сьогодні — робити ВСЕ, що можемо ми безпосередньо як бренд одягу, щоб ПЕРЕМОГА була ближче. Тому, звісно, як і більшість брендів та компаній, сьогодні ми долучаємося до благодійності. Підтримуємо конкретні збори військових, розігруючи наші речі за донати, а також передаємо на нагальні збори кошти зі своїх прибутків. Також я організовую самостійно збори для підрозділів, які до мене звертаються. Окрім цього, розробляємо зараз цілу окрему стратегію залученості бренду до благодійних проєктів.

Про моду 

Які 5 трендів сезону весна-літо — 2023 ви можете виділити? 

Однозначно мені подобається кроше, богемні лайнери, денім, напівпрозорі тканини (цей тренд ми активно використовували у наших колекціях), також кайфую від того, що знову в трендах максіспідниці, такі, щоб прямо в підлогу. 

Головна покупка сезону (вона ж — вигідна інвестиція у гардероб). 

Моя головна покупка сезону ще попереду, я рідко купую речі. Моя пристрасть — взуття. Хочу кеди Maison Margiela, спідницю Acne Studios. Але краще вкладати гроші не в речі, а в спогади. Саме тому я подарувала собі квиток в Амстердам на концерт улюбленого виконавця Joji.

Які трендові кольори цього сезону ви можете назвати?

Для мене: шоколад, срібло (не прикраси, але і вони теж), пастельно-сірий. 

Ким в індустрії моди ви надихаєтеся і чому?

Мене дуже надихав Вірджил Абло і продовжує навіть після смерті, надихає Джонатан Андерсон, Юлія Пеліпас, Демна Гвасалія. Ну і мій гуру — Мартін Маржела. Цих людей я вважаю геніями. Генії, які можуть розширювати свої кордони у власній голові та презентувати це світу. 

Чи є жінки, яких ви мрієте одягати?

Я хочу одягати Біллі Айліш, Таш Султану. Хочу одягати у свій одяг подружок, доньку, дівчину Катю з Харкова, сестру з Полтави і вже одягаю себе.


Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Поліцейський, що малює ікони
Ukraine Art News
2025-11-26T10:51:44Z
Її треки у світових ТОП-20 Shazam! Яскрава LELY45 28 листопада виступить у Львові
Photo Lviv
2025-11-25T06:03:26Z
Автопортрет Фріди Кало продано за рекордні 54,7 мільйона доларів
Ukraine Art News
2025-11-21T14:00:25Z
Міс Всесвіт 2025 стала Фатіма Бош Фернандес з Мексики
Ukraine Art News
2025-11-21T11:45:32Z
Квітковий світ Олени Онуфрів: інтерв’ю з львівською художницею
Elle
2025-11-20T16:15:22Z
Двоє суддів покинули “Міс Всесвіт” за кілька днів до конкурсу
Ukraine Art News
2025-11-20T08:30:50Z
Трек, згенерований штучним інтелектом, очолив Billboard США
Ukraine Art News
2025-11-18T08:12:25Z
Мером Нью-Йорка став Зохран Мамдані — один із найбільш обговорюваних політиків року
Хмарочос
2025-11-05T08:34:40Z
Відтепер «сер»: Девід Бекхем отримав титул лицаря від короля Чарльза у Віндзорі
Elle
2025-11-04T21:20:54Z
«Зустріч наша пізня»: Іво Бобул і Лілія Сандулеса дадуть у Львові два додаткові концерти
Photo Lviv
2025-11-26T06:06:16Z
На Прикарпатті презентували бренд центру Карпатської культури «Килимарка»
Ukraine Art News
2025-11-25T15:40:02Z
Не пропустіть: Львівська національна опера презентує балет-феєрію «Мавка»
Elle
2025-11-25T15:40:01Z
Kyiv Orchestra вирушає у різдвяний тур із програмою Sinatra.White Christmas
Ukraine Art News
2025-11-25T14:57:32Z
Євробачення-2026: Україна оголосила список учасників Національного відбору
Ukraine Art News
2025-11-25T13:16:36Z
Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa
Ukraine Art News
2025-11-25T11:15:51Z
Ця смілива альтернатива шарфу — головний аксесуар зими 2025–2026
Elle
2025-11-25T09:00:31Z
Джаз у фоє та черги на прем’єру: яким ми пам’ятаємо кінотеатр “Україна”
Photo Lviv
2025-11-25T06:12:15Z
Автопортрет Фріди Кало продали за $54,7 млн — новий рекорд серед художниць
Ukraine Art News
2025-11-24T20:51:32Z
Дружина Брюса Вілліса розповіла про найважче рішення сім’ї на тлі його деменції
Elle
2025-11-25T23:45:27Z
Єва Грін зіграє тітку Дженни Ортеги в новому сезоні «Венздей»
KinoFilms
2025-11-25T19:03:21Z
У чому феномен шаленої популярності серіалу «Дивні дива»
Elle
2025-11-25T15:21:34Z
У віці 81 року помер німецький актор Удо Кір, який зіграв у фільмах "Мій власний штат Айдахо" та "Тіло для Франкенштейна"
Ukraine Art News
2025-11-25T12:15:48Z
10 культових різдвяних фільмів, які варто переглянути напередодні свят
Elle
2025-11-24T18:04:08Z
«Персі Джексон та олімпійці»: офіцнійний трейлер і дата виходу 2 сезону фентезі від Disney
KinoFilms
2025-11-24T17:45:16Z
Біллі Айліш і Джеймс Кемерон представлять концертний фільм Hit Me Hard and Soft
Ukraine Art News
2025-11-24T13:42:42Z
Раян Ґослінґ має врятувати Землю в новому трейлері фантастичного фільму «Проєкт "Аве Марія"»
KinoFilms
2025-11-24T12:24:17Z
«Ховаючи колишню»: вийшов офіційний трейлер нового серіалу SWEET.TV
Cineast
2025-11-24T11:06:37Z
Шкільний басейн у Лондоні перетворили на освітній простір
Хмарочос
2025-11-26T07:06:40Z
У замку на Хмельниччині облаштують безбарʼєрний доступ до середньовічної вежі. Оголошений архітектурний конкурс
Хмарочос
2025-11-26T06:36:39Z
Загублений склеп та таємні ходи: розкіш і занепад садиби, де поєднувалися банківські статки та графські інтриги
Photo Lviv
2025-11-26T06:12:15Z
У Дюссельдорфі вписали офісний комплекс у щільний квартал
Хмарочос
2025-11-25T11:37:17Z
Дитячий майданчик у Стокгольмі надихнула архітектура функціоналізму
Хмарочос
2025-11-25T07:15:41Z
У Братиславі будують все більше хмарочосів
Хмарочос
2025-11-24T10:39:38Z
У пішохідній зоні в центрі Брюсселя заборонять велосипеди
Хмарочос
2025-11-24T08:15:41Z
Львів на майже невідомих столітніх світлинах
Photo Lviv
2025-11-24T06:12:20Z
Різанина на Високому Замку 1648 року очима очевидців
Photo Lviv
2025-11-22T06:12:14Z
Чорна п’ятниця: книжки, техніка та декор, які варто придбати на знижках
Elle
2025-11-26T09:48:27Z
На початку грудня в Україні стартує «Тиждень енергоефективності 2025»
Хмарочос
2025-11-26T09:45:37Z
Ворог пошкодив один з найсучасніших логістичних центрів в Україні
Хмарочос
2025-11-26T09:42:59Z
Головний wellness-тренд 2026 року — не який вигляд маєте, а що відчуваєте
Elle
2025-11-26T09:15:29Z
У справі про гучне пограбування Лувру заарештували ще чотирьох підозрюваних
Ukraine Art News
2025-11-26T08:24:27Z
Яка зараз ситуація з будівництвом ТРК «Лук’янівка»?
Хмарочос
2025-11-26T07:12:38Z
У Львові вимикатимуть рекламне освітлення на час комендантської години
Хмарочос
2025-11-26T07:06:39Z
Відновлення пам’яті: Львівщина презентувала пілотний проєкт Стратегії національної пам’яті до 2030 року
Photo Lviv
2025-11-26T06:03:15Z
Різдво в Білому домі: Меланія Трамп в пальті Dior і туфлях Manolo Blahnik зустріла головну ялинку країни
Elle
2025-11-25T22:54:27Z
Укрпошта витрачає майже 2 мільйони гривень на свій TikTok
Хмарочос
2025-11-26T07:54:50Z
Українські виробники дронів: як формується нова індустрія та хто допомагає їй рости
Хмарочос
2025-11-26T07:09:37Z
Чорна beauty-п'ятниця — 2025: рекордні знижки на креми, парфуми, девайси для обличчя, пензлі та багато іншого
Elle
2025-11-24T17:35:09Z
Мапа Реновації запускає подкаст про «елементи, з яких складається місто»
Хмарочос
2025-11-24T10:42:38Z
Подивіться на антидронові сітки вздовж траси, які монтує Autostrada
Хмарочос
2025-11-20T06:09:40Z
Спортивний бренд Decathlon створив модель скафандра для європейських космонавтів
Хмарочос
2025-11-20T06:06:33Z
Hyundai Tucson 2024: кросовер, який знаходить баланс між стилем і розумом
Photo Lviv
2025-11-15T05:57:14Z
Словник Collins назвав слово 2025 року
Ukraine Art News
2025-11-06T16:12:34Z
Тустань: Код Карпатської Скелі, або Як 4000 Пазів Відтворили Неіснуючу Фортецю
Photo Lviv
2025-11-05T06:18:53Z
Мигдальний тарт зі сливами: покроковий рецепт найніжнішого осіннього десерту
Elle
2025-11-18T18:30:23Z
Готуємо швидку смачну та ефектну страву на Гелловін
Elle
2025-10-31T11:15:32Z
Простий рецепт найсмачнішого гарбузового чизкейка
Elle
2025-10-23T14:36:33Z
Гарбузовий крем-суп: покроковий рецепт топ-страви осені
Elle
2025-10-21T21:33:27Z
Гарячі страви із м’яса для обіду восени
Photo Lviv
2025-10-21T04:57:26Z
Найкорисніший сніданок для краси волосся і шкіри
Elle
2025-09-15T14:39:26Z
Сицилійські роли з баклажанів з рикотою і томатним соусом
Elle
2025-08-19T14:03:36Z
Раціон для довголіття, краси шкіри, здоров'я серця: що таке гарвардський альтернативний індекс здорового харчування
Elle
2025-08-18T13:42:35Z
Смачне детокс-меню для спекотних днів від відомої української нутриціологині
Elle
2025-07-23T11:45:38Z