/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2F6c08c8dd6c262278438dfa23e05c8efa.jpg)
Вийшла гра Portal: Prelude RTX з трасуванням шляху
Торік вийшла оновлена версія Portal RTX з трасуванням променів, покращеними текстурами та підтримкою масштабування DLSS.
Ремастер створювався за допомогою набору інструментів RTX Remix.
Наразі вийшла оновлена версія відомої модифікації Portal: Prelude.
Це додаткова пригода на 8-10 годин зі своїм сюжетом та новими випробуваннями.
Модифікація (гра) розповсюджується безплатно, але вам знадобиться базова версія Portal.
Portal: Prelude RTX теж була перероблена за допомогою RTX Remix.
Вона тепер працює під API Vulkan.
Додано просунуте трасування шляху та масштабування DLSS 3.
Також у грі з'явилася підтримка оптимізації трасування для сцен зі складною геометрією Nvidia OMM (Opacity Micro Meshes).
І це перший реальний додаток, де реалізована технологія Nvidia RTX IO.
Nvidia RTX IO забезпечує швидке завантаження даних з накопичувача у відеокарту з наступним розпакуванням силами GPU.
Цей метод використовує стандарт компресії GDeflate, як і в технології Direct.
У цій грі RTX IO забезпечує завантаження текстур у п'ять разів швидше.
При цьому проєкт займає менше місця на диску.
Також відомо, що RTX IO (як і Direct.
Storage 1.2) підтримуватиметься грою Ratchet & Clank: Rift Apart, яка незабаром виходить у Steam.