/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fd3fa4cf2adcc06432058dc23a31d09c0.jpg)
У Чикаго жителі беруть активну участь в управлінні містом завдяки одному з найкращих у США цифрових сервісів
Чикаго вдалося впровадити ефективну модель зворотного зв’язку від мешканців для містопланування, повідомляє Government Technology.
Сайт і мобільний застосунок Chicago 311 — одна з найкращих цифрових систем комунікації з містянами серед міст США. Відпочатку це була гаряча лінія для неекстрених звернень, яка згодом розвинулася у системний сервіс, який дозволяє жителям брати активну участь в управлінні містом.
На ньому зібрано всю інформацію, від програм переробки сміття до розкладів публічних заходів. Жителі Чикаго можуть оплачувати за його допомогою рахунки, отримувати допомогу з орендною платою, подавати заявки на дозвіл на будівництво тощо.
Під час пандемії ковіду місто отримало 1,2 мільярда доларів від федерального бюджету на оздоровлення економіки та громад. Для прозорості у травні цього року муніципалітет запустив новий інструмент — сайт Chicago Recovery Plan. Користувачі можуть побачити на карті, в якому районі які програми впроваджуються.
Ефективності цих інструментів не в останню чергу слід завдячувати тому, що вони вчасно оновлюються, швидко реагують на звернення та мають зручний дизайн інтерфейсу, орієнтований на користувача.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті