/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2F65bd15190397e7e5fef73e0412a447b4.png)
Nvidia розповіла про технології та продуктивність у Alan Wake 2
Днями гра Alan Wake 2 наробила галасу через свої високі системні вимоги, які здивували багатьох гравців.
Тепер компанія Nvidia поділилася інформацією щодо технологій у грі.
Alan Wake 2 отримає повне трасування променів або так зване трасування шляху.
Технологія покращить віддзеркалення, тіні та загальне освітлення у грі.
Цей метод трасування краще враховує відбите світло та створює більш детальні віддзеркалення.
Тепер прорахунок освітлення, віддзеркалень, фонового затінення та растеризоване глобальне освітлення об'єднані в один алгоритм, дозволяючи досягти кращої візуалізації та реалізму.
У грі будуть різні налаштування якості трасування.
При високій якості воно використовується для прямого та непрямого освітлення, для напівпрозорих поверхонь, а для RTAO прорахується три відскоки променя від кожної поверхні.
Також гра підтримує технологію DLSS 3.5 з новим методом реконструкції променів, який покращує деталізацію віддзеркалень та дрібних елементів.
Представлені офіційні дані щодо продуктивності відеокарт серії Ge.
Force RTX 40 у новій грі.
Згідно з тестами Nvidia на Ge.
Force RTX 4060 при максимальній якості трасування у Full HD ви отримаєте 80 кадрів на секунду з масштабуванням DLSS у режимі Quality.
У повноцінному Full HD ця відеокарта видає 29 к/с та тільки Ge.
Force RTX 4080 здатна забезпечити понад 60 к/с.
У 4K з повним трасуванням та DLSS в режимі Performance можна розраховувати на середню продуктивність близько 80 кадрів в секунду на Ge.
Force RTX 4070 Ti та на 130 к/с з Ge.
Force RTX 4090.
Більш актуальним було б показати результати в 4K при якісному режимі масштабування, але Nvidia напевне вирішила не лякати потенційних гравців низькими результатами.
Гра виходить 27 жовтня ексклюзивно у магазині Epic Games Store.