/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2Fe640d52eef409552563ba45e5714f4c3.jpg)
Starfield отримає підтримку DLSS 3 з Frame Generation наступного тижня
Bethesda анонсувала вихід оновлення з DLSS 3 для космічної рольової гри Starfield.
Апдейт повинен додати повноцінну підтримку DLSS 3 з технологією генерації кадрів, що дозволить серйозно підвищити продуктивність на відеокартах Ge.
Force RTX 40-ї серії.
Також це оновлення внесе виправлення у роботу HDR.
Спочатку воно буде запущено в бета-режимі у Steam, а потім вийде публічна фінальна версія.
Зараз Starfield підтримує тільки технологію масштабування AMD FSR 2, хоча були користувацькі моди, які адаптували DLSS для гри.
Сама Bethesda анонсувала DLSS для Starfield ще у вересні, але до практичної реалізації дійшло тільки зараз.
Також гра має отримати новий алгоритм AMD FSR 3 з генерацією кадрів.
Bethesda обіцяє FSR 3 у майбутньому, але без конкретної дати.