/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2Fe07f5878224d97403be45913cb67f303.jpg)
Intel розробляє технологію масштабування ExtraSS із генерацією кадрів
Компанія озвучила плани щодо розвитку технології масштабування XeSS.
Нова версія отримає назву ExtraSS і це буде відповідь на DLSS 3 та FSR 3 з генерацією кадрів.
Технологія створюватиме проміжні кадри, підвищуючи загальну продуктивність.
Intel анонсувала ExtraSS на конференції Siggraph Asia у Сіднеї.
Важливою відмінністю Intel ExtraSS стане використання методу екстраполяції для проміжних кадрів замість інтерполяції в технологіях конкурентів.
Цей алгоритм покладається виключно на дані вхідного кадру для генерації нового.
Тому велике значення має якість вхідного кадру, і такий метод має потенційну ймовірність більшої кількості артефактів.
Але екстраполяція має важливу перевагу в низьких затримках.
У Nvidia для компенсації затримок при генерації кадрів автоматично використовується технологія Nvidia Reflex, AMD має технологію Anti-Lag.
В Intel пішли іншим шляхом — відразу реалізували швидкий варіант генерації кадрів, а його недоліки компенсують завдяки спеціальним алгоритмам.
Наскільки ефективним виявиться такий підхід, ми дізнаємося лише після виходу технології ExtraSS.
Можливо, її представлять разом із новим поколінням дискретної графіки Intel Battlemage.