/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F9e8d0b3dbf47e95b185a11a73d5de74e.jpg)
Дженніфер Лопес вийшла заміж у сукні українського бренду
Дженніфер Лопес презентувала новий кліп на пісню Can`t Get Enough, у якому 54-річна співачка зʼявилася у весільній сукні українського бренду FROLOV. Пісня увійде до першого за 10 років альбому зірки «This Is Me... Now», прем`єра якого відбудеться вже 16 лютого.
Біла корсетна сукня з характерними для бренду вирізами у формі сердець вперше була представлена цього року в колекції FROLOV сезону осінь-зима 2023/2024 під час Тижня моди в Лондоні.
«Я завжди мріяв одягнути Дженніфер Лопес у сукню FROLOV. Але одночасно дуже хотілося, щоб для цього був якийсь особливий привід, особливий момент. У це складно повірити, проте зрештою так і сталося», — зізнається засновник та креативний директор FROLOV Іван Фролов.
Сукня була зарезервована стилістами Джей Ло одразу ж після показу Song to Song на тижні моди у Лондоні.
«Сукня для Дженніфер унікальна, вона досі існує в єдиному екземплярі, має два знакові вирізи FROLOV у формі серця та оздоблена великою кількістю ручної вишивки кристалами», — додає дизайнер.
Одяг від українських брендів уже давно вийшов за межі батьківщини та не перший рік прикрашає гардероби світових зірок. Бейонсе, Кендалл Дженнер, Белла і Джиджі Хадід, Дуа Ліпа, Гейлі Бібер, Роузі Гантінгтон-Вайтлі, Ріта Ора, Кая Гербер, Мадонна — усі вони вже оцінили українські креатив і якість. Про 10 найкращих образів світових знаменитостей від українських брендів читайте у нашому матеріалі за посиланням.