/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Ff9634cdfd146f085fca245df51813e4e.jpg)
Гра з формами людського тіла в колекції Acne Studios FW 2024/25
Кожен дизайнер сам обирає, з якими тканинами йому найкомфортніше працювати, що й далі прослідковується в усіх колекціях його бренду. Дивлячись на лінійки Acne Studios, можемо з упевненістю сказати, що Джонні Йоханссон здебільшого надає перевагу шкірі й деніму, з якими дизайнер нерозлучний ще з кінця 90-х. Вони й стали основою нової осінньо-зимової колекції бренду.
Натхнення для створення лінійки Йоханссон знайшов в інсталяції естонського художника Віллу Яанісоо під назвою Chairs in Rubber («Гумові стільці»), на фоні якої й крокували моделі шоу. Робота являє собою громіздкі крісла-трони, що виготовлені з перероблених шин, нарізаних і переплетених між собою. Менші варіанти таких стільців були розміщені по самій залі, і на них могли сидіти гості показу. Дизайнер поділився, що робота митця з такими матеріалами, як гума, і дала поштовх для створення його колекції, в основу якої лягли міцність і людська форма.
Відкрили шоу скульптурні шкіряні мінісукні з коміром-стійкою та формованими чашечками на ліфі, які підкреслено виділяли талію і збільшували стегна; обтислі комбінезони та боді. Згодом шкіра перейшла й на моделі з драпіруванням — спідниці й сукні міді з деталями у вигляді застібок. Денім же у цій колекції прозирав на комірцях, штанах та аксесуарах. Джонні Йоханссон також вдався до техніки trompe l`œil, представивши образи, що здалеку здавалися немовби виготовленими з темної та світлої джинсової тканини, однак зблизька виявлялися шкіряними лише з ефектом деніму.
Серед інших речей звертаємо увагу на об’ємні шуби зі штучного хутра, трикотажні мінісукні та в’язані укорочені топи з високою горловиною. Окрім цього, своє місце в лінійці віднайшли і яскраві моделі суконь із ренесансним принтом у вигляді янгола.