/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2Fbd4799674ce1a974ab9ba68989465c33.jpg)
AMD показала переваги Work Graphs на Radeon RX 7900 XTX — прискорення рендерингу у 1,64 раза
На конференції GDC 2024 компанія AMD продемонструвала робоче демо із використанням технології Work Graphs, яка є новим розширенням функцій DirectX 12 Ultimate.
Вона дозволяє гнучкіше керувати ресурсами GPU, також перенісши частину обчислень з CPU на графічний процесор.
Результатом такої оптимізації буде підвищення продуктивності в іграх та застосунках.
Work Graphs — це результат кількох років співпраці Microsoft, AMD та інших партнерів.
Це нова модель рендеру, яка позбавляє вузьких місць у стандартній моделі відтворення сцен.
Work Graphs прискорює обробку складних сцен, а технологія Mesh Nodes розширює можливості Work Graphs, додаючи нові можливості керування Mesh Shader.
І все це вже працює на реальному устаткуванні.
AMD показала ранню версію технологічної демки, яка використовує Work Graphs разом із Mesh Nodes.
Демо запускалося на відеокарті Radeon RX 7900 XTX з драйвером Adrenalin Edition 31.0.24014.1002 (передрелізна версія).
Відеокарта працювала в ПК на базі процесора AMD Ryzen 7 5800X з 32 ГБ пам'яті DDR5, материнська плата Gigabyte X570 Aorus Elite, Windows 11 Pro 2023 Update.
Новий метод рендерингу з Work Graphs виявився в 1,64 раза швидшим за стандартний рендеринг.
Work Graphs стане наступним великим оновленням для DirectX 12, а Mesh Nodes з'явиться до кінця року.
Перший SDK із новими функціями вже доступний розробникам.
Відеокарти Nvidia та Intel теж підтримують Work Graphs.