/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Fbb94cecaf5a26acd55fc147961ada5a5.jpg)
Уніформа для теплих місяців: перша весняно-літня колекція ІENKI ІENKI
Ідея колекції виникла під час співпраці ІENKI ІENKI з Liberty Fabrics. Після багатьох років під враженням від виняткової якості Liberty бренд прагнув створити щось нове й унікальне. Партнерство розпочалося з колекції Pre-Fall’25, що включає в себе принти «Flower power» та тривимірні квіткові візерунки, які з`являться у магазинах цього року в жовтні. Проте саме відкриття класичних тендітних квіткових принтів Liberty викликало ідею для весняно-літньої колекції, яку бренд створив у обмеженій кількості та випустив одразу онлайн.
З урахуванням глобальних обставин, зокрема, динамічного способу життя, команда ІENKI ІENKI визначила потребу в універсальних, всесезонних предметах верхнього одягу. Речі мають незвичайний для IENKI IENKI наповнювач — стислий шовк, 100% перероблене наповнення, яке ідеально гармоніює з класичними принтами Liberty Fabrics. Інноваційний одяг зберігає тепло в холодну погоду, а також регулює температуру у весняні й літні місяці.
«Ця колекція відображає бажання пропонувати клієнтам універсальні варіанти гардеробу, які без зусиль поєднують стиль та практичність впродовж усього року», — говорить Дмитро Євенко, засновник ІENKI ІENKI.
Рекламну кампанію бренд зняв у Гані разом зі стилістом Лоуренсом Абеї та фотографом Тімоті Шаумбургом.