MY.UAСтатті
Погляд зсередини: 8 запитань про fashion-індустрію в Лос-Анджелесі стилістці та моделі
Погляд зсередини: 8 запитань про fashion-індустрію в Лос-Анджелесі стилістці та моделі

Погляд зсередини: 8 запитань про fashion-індустрію в Лос-Анджелесі стилістці та моделі

Для багатьох працівників fashion-індустрії Сполучені Штати лишаються мрією — Олімпом, який чи не всі прагнуть підкорити. Це й не дивно, адже модний ринок країни протягом років лишається у центрі уваги, задаючи нові тенденції й представлячи різноманітні інновації світовому простору. 

Сьогодні ми поспілкувалися з двома відомими українками, які змогли не лише гучно заявити про себе у світі моди, а й відзначилися роботою з відомими на весь світ компаніями. Так, Марі Сівякова — стилістка з багаторічним досвідом і художниця по костюмах, працювала з Nike, La Mer, Bershka й такими артистами як James Blake, Sevdaliza та Karen Fukuhara.

А у модельному портфоліо Дарини Дериземлі, на професійну карту якої також нанесені Париж, Мілан, Лондон та різні міста Азії: Comme Des Garçons, Philipp Plein, Trussardi, бренд акторки Гвінет Пєлтроу Goop тощо. 

В ексклюзивному інтерв’ю для ELLE.UA стилістка та модель поділилися, як почалися їхні шляхи в американській fashion-індустрії, що допомогло їм виділитися та які кар’єрні звершення змусили їх найбільше пишатися собою. 

До Лос-Анджелеса прибувають сотні людей, які женуться за мрією, та далеко не всім подолати цей шлях до снаги. З чого почалося ваше підкорення американського ринку? 

Марі: Ще тільки-но приїхавши у Лос-Анджелес, я знала, що хочу потрапити у талант-агенцію. Першими кроками було зібрати портфоліо та обрати агенції, з якими я хотіла б співпрацювати. Це було просто перед найбільшими американськими святами — Днем Подяки та Різдвом — і я довго вагалася, чи відправляти листи, бо шанс отримати відповідь у цей період, коли ніхто вже не думає про роботу, мізерний. Але інтуїція підказувала не гаяти часу й діяти. За 5 хвилин, як я зробила розсилку, я отримала одразу два запрошення на співбесіду. Одне з них було в агенцію, у яку я мріяла потрапити давно, — міжнародну агенцію Walter Schupfer Management. Після декількох інтерв`ю ми підписали контракт. 

Це був неймовірний старт для мене, бо саме агенція дала мені такі проєкти як Muse x Gucci, співпрацю з Джеймсом Блейком, Walmart та інші. 

Дарина: Одними з перших моїх робіт були кампейн відомого бренду одягу Equipment, зйомка для Free People та кампейн американського бренду від L’Oréal group — Pureology, фото з якого, до речі, висять у Sephora по всьому місту. З цього все й почалося. Хороша робота агенства + мої амбіції, натхнення, досвід та працьовитість дали свій результат.

Також однією з найважливіших причин успіху є networking. Вважаю, це одна з головних речей у будь-якій індустрії загалом, а у fashion — тим паче. Я знайомилася з людьми, на роботах зі всіма спілкувалась і дружила. Зараз я знаю дуже багато людей: від відомих фотографів, засновників брендів і дизайнерів до знаменитих музикантів. Багато друзів не буває! 

Які ключові відмінності ви б виділили між модною індустрією України та Америки? 

Марі: Американська мода більш коммерційна, а українська — креативна. В Америці є надможливості отримати будь-які речі на зйомку, що дуже розкриває у творчості і дає більше свободи. Мені подобається, що тут дуже цінується бачення митця, і якщо тобі є що сказати — тебе обов`язково помітять. 

Дарина: Мода у США часто орієнтована на комерційний успіх і включає широкий спектр стилів — від високої моди до streetstyle. Українська мода має сильні етнічні корені й унікальні дизайнерські рішення, які поєднують традиційні елементи з сучасними трендами. У США існує добре розвинена інфраструктура для підтримки модної індустрії: спеціалізовані школи, інститути, медіа, агентства і виставки. Інфраструктура в Україні поступово розвивається, з’являються нові платформи для дизайнерів, але вона ще не досягла рівня підтримки, характерного для США.

Якщо казати саме про модельну індустрію, то американський ринок моделей є дуже різноманітним й охоплює роботу в різних сферах: висока мода, комерційні проєкти, телевізійні шоу, рекламні кампанії тощо. Українська модельна індустрія більше зосереджена на високій моді та фотосесіях для журналів. Проте зростає кількість комерційних проєктів і співпраці з міжнародними брендами.

Американська модельна індустрія різноманітна. Тут поважають моделей різних типів статури, віку, гендеру та етнічного походження. Ця тенденція відображається в кампаніях багатьох провідних брендів і модних показах, що підтримують різноманітність. Я дуже підтримую це, і хоча в Україні все лиш на початку розвитку, впевнена, що ми великими кроками ідемо до цього! 

Хоча fashion-індустрія в Україні і США має свої відмінності, обидві країни вносять свій унікальний внесок у світ моди. Кожна має свої переваги і перспективи розвитку.

З яким найбільшим викликом ви зіштовхнулися і як ви його подолали?

Марі: У першу чергу — мовний бар`єр. До переїзду в Лос-Анджелес я пів року жила в Берліні й мала хорошу практику, але там англійська для всіх є другою мовою, тому було трошки легше адаптуватись. Я дуже переживала, але була приємно вражена, наскільки люди в американській індустрії з розумінням ставляться до мігрантів та їхніх помилок під час спілкування. 

Дарина: Чесно, довго думала над питанням і зрозуміла, що в роботі викликів не було. Напевно, це більше про сам Лос-Анджелес. Звісно, будь-яке місто кидає свої виклики і, маючи попередній досвід роботи у різних куточках світу, я була готова до всього. Але все одно складно звикнути до шаленого темпу, який відрізняється від європейского, дистанцій і того, що ніхто не ходить пішки, усе робиться тільки на машині.

Модна індустрія вимагає відрізнятися. Які якості та унікальні навички, на вашу думку, допомогли вам не загубитися? Як вам вдалося знайти своє місце в американській fashion-індустрії? 

Марі: Я виросла в індустріальному українському місті і все життя накопичувала свій візуальний досвід подорожуючи. Саме те, що я народилася в Україні та не мала доступу до найкрутіших брендів, спонукало шукати будь-які можливості проявити свою креативність. Я завжди намагаюсь використовувати свій максимум та шукати альтернативні шляхи поєднання речей. Я б описала свій стиль як комерційний андеграунд. Це і відрізняє мене на американському ринку. 

Дарина: Я думаю, по-перше, це досвід. Я у модельному бізнесі давно, працювала у Мілані, Парижі, Лондоні, Азії. Серед моїх клієнтів дуже багато таких відомих імен як Comme Des Garçons, Ralph & Russo, Philipp Plein, Trussardi тощо. 

По-друге, це точно personality. Звісно, мій стиль одягу допомагав мені відрізнятись, але найголовніше — те, як я виконувала свою роботу. Завжди вчасно, завжди з посмішкою, завжди виглядаю на 100%, коли треба допоможу іншим людям у команді, навіть якщо це далеко не мої обов’язки. 

У Лос-Анджелесі базуються великі корпорації, які знімають щотижня, тому американці люблять працювати з перш за все людиною. Дуже цінуються позитивні, відкриті, працьовиті й ті, хто добре виконують свою роботу, тобто професіонали. Мої риси і робоча поведінка точно зіграли свою роль, і саме тому я працюю стабільно на такі компанії як бренд голівудської акторки Гвінет Пелтроу Goop уже майже два роки. 

І звичайно, мій нетиповий LA girl look: високий зріст, чіткі риси обличчя. Все це дуже допомогло мені stand out (виділитись — ред.) на американському ринку. 

Серед ваших клієнтів — відомі на весь світ бренди й компанії: Nike, Spotify, Puma, La Mer та чимало інших. Розкажіть, який досвід роботи був найціннішим для вас? Які проєкти ви вважаєте найбільш значимими у своїй карʼєрі?

Марі: Для початку я б виділила декілька українських проєктів, завдяки яким побачила, на що здатна і який вид стайлінгу розкриває мене як професіонала найбільше. Це робота з Аланом Бадоєвим та артистами над музичними кліпами. Саме під час цього періоду я навчилась push my limits (роздвигати свої рамки — ред.) на максимум та стала справжнім профі. Цей досвід допоміг мені продовжити тут працювати у сфері продакшену музичних відео, і в моєму портфоліо з`явилися такі імена як Chris Brown, David Guetta, Jagwar Twin та Khalid, Charlie XCX. 

Найціннішим досвідом я вважаю свій перший великий проєкт в Америці — рекламу Nike. Це було дуже важко, але я змогла винести цінні знання про місцевий ринок та зрозуміти правила, за якими тут треба діяти. 

Дарина: Один з найцінніших досвідів — це сто відсотків мій найперший показ високого рівня для бренду Trussardi. Мені було 16 років, усе було новим і стільки всього треба було вивчити. 

Дуже важко вибрати один найбільш значимий проєкт. Якщо казати про Америку, то напевно це показ Philipp Plein. По-перше, він був неймовірно гарним: локація — вілла у Bel air; дуже серйозний продакшн і кастинг, уся моя люба команда з Італії прилетіла, це було прям вау! Також один з найбільш значимих проєктів у моїй карʼєрі — робота для Comme Des Garçons. Співпраця з брендом почалася ще у 2017 році, коли я відкрила їхній показ на Паризькому тижні моди. Я думаю, це і був переломний момент — я сподобалась особисто Рей Кавакубо і брала участь у ще декількох показах бренду. Після вони навіть привезли мене у Токіо працювати далі. 

Що сьогодні допомагає вам розвивати свій талант, аби підкорювати нові карʼєрні висоти? 

Марі: Працьовитість. Я обожнюю колаборуватись із новими фотографами та розвивати своє бачення у творчих зніманнях та едіторіалах для журналів. Нетворкінг — це ключ до всього.

Дарина: Сто відсотків — робота над собою, тобто спорт, теніс, медитації, здорове харчування, дизайн прикрас, книги і справжнє відкриття для мене — акторські курси. Для модельної роботи — це моя скарбничка пандори. Дуже допомогли покращити скіл перевтілення у різні образи і, звісно, стали у пригоді для комерційних зйомок, наприклад, реклами / телебачення. Звичайно, треба ще слідкувати за всіма подіями fashion-індустрії. 

Я кайфую від своєї роботи, вона мене надихає і тому насправді майже кожен проєкт допомагає розвивати талант. Важко щось виділити, але мої найулюбленіші за останній час: знімання для Grailed, Entire studios та, до речі, наша спільна з Марією зйомка для відомого українського бренду Zhilyova. Дуже приємно займатись тим, що тобі подобається. 

Які цілі ви наразі ставите перед собою? 

Марі: Я хочу більше працювати з зірковим стайлінгом. У Лос-Анджелесі неабиякі можливості в цій сфері. Тому наразі мій фокус спрямований туди. 

Дарина: Головна ціль — іти далі! Є дуже багато брендів, з якими я ще хочу попрацювати, і ставлю ціль втілювати більше акторських модельних робіт. 

Який момент у вашій карʼєрі змусив вас пишатися собою найбільше?

Марі: Я пишаюся тим, що переїхавши сюди і потрапивши в середовище, де комерція is the boss, я змогла не зрадити своєму баченню та робити те, що мені подобається. Клієнти бачать це і кличуть мене на зйомки завдяки цьому. Вони просять дати їм мої стиль і бачення та довіряють. Я неймовірно цим пишаюся. 

Дарина: Важко вибрати один момент, думаю, що це або покази Філіпа Плейна, або найперший показ CDG.


Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
В сети рассекретили имя мужчины, который должен был стать героем шоу «Холостяк-13» вместо Терена
Gloss
2024-11-29T17:16:39Z
Украинский Щедрик стал частью новогодней рекламы Chanel
Gloss
2024-11-22T16:13:24Z
Украинка стала режиссером нового клипа Леди Гаги
Gloss
2024-10-30T15:28:08Z
Рэпер Эминем впервые станет дедушкой: видео его реакции на новость
Gloss
2024-10-04T16:48:49Z
Linkin Park возвращается с новой вокалисткой спустя 7 лет после смерти фронтмена
Gloss
2024-09-06T15:22:47Z
Мадонна отметила свой 66-й день рождения в шляпе от украинского бренда
Gloss
2024-08-28T12:00:55Z
Анонимная певица Klavdia Petrivna впервые показала свое лицо в новом клипе с группой Tvorchi
Gloss
2024-08-23T15:52:15Z
Первая среди украинских звезд: Светлана Лобода спела для Грэмми
Gloss
2024-08-20T13:43:04Z
Лариса Долина заявила, что стала жертвой мошенников из Украины: артистка потеряла почти 2 миллиона долларов
Gloss
2024-08-13T15:51:51Z
Аукционный дом MacDougall;s проведет перед аукционную выставку 22-23 ноября в Лондоне
Ukraine Art News
2024-11-12T20:18:58Z
Самые смешные фотографии дикой природы: финалисты конкурса Nikon Comedy Wildlife Awards 2024
Gloss
2024-09-30T13:13:29Z
Надя Дорофеева презентовала клип на новую песню «Нитроглицерин»
Gloss
2024-08-07T15:40:50Z
Balenciaga выпустили самую дорогую в мире авоську за 7 тысяч долларов
Gloss
2024-07-17T16:30:55Z
В Steam стартовал фестиваль файтингов
Overclockers
2024-07-16T06:52:19Z
ЗНАКОМСТВО С ЛОНДОНСКОЙ ХУДОЖНИЦЕЙ ЛАРОЙ ДЖУЛИАН
Ukraine Art News
2024-06-08T15:42:56Z
Right 2 Fitness Unveils New Metabolic Ignition System for Women Over 30
Elle
2024-05-27T13:28:03Z
MONATIK выпустил новый клип на песню «А что?», режиссером которого стала Таню Муиньо
Gloss
2024-05-24T13:49:13Z
Princess Karibo's Art Celebrates Diversity in Children's Literature
Elle
2024-05-22T15:31:23Z
Вышел первый полноценный трейлер фильма Minecraft
Gloss
2024-11-20T14:43:04Z
Украинский трейлер фильма «Аматор» с Рамі Малеком
KinoFilms
2024-11-18T09:46:00Z
Украинский трейлер мультфильма «Нико: за Северным сиянием»
KinoFilms
2024-11-18T09:24:35Z
Украинский трейлер эротического триллера «Хорошая плохая девочка» с Николь Кидман
KinoFilms
2024-10-29T16:12:34Z
Первый трейлер сериала «Дюна: Пророчество» и дата премьеры
Gloss
2024-10-28T13:10:35Z
Украинский трейлер хоррора «Ночные ужасы»
KinoFilms
2024-10-28T11:04:00Z
Больше информации об игре Atomfall в новом трейлере
Overclockers
2024-10-21T06:31:55Z
«Хроники Силы»: Алан Бадоев и Ольга Навроцкая создали первую украинскую фэнтези-вселенную
Gloss
2024-10-15T14:42:50Z
Украинский тизер-трейлер «Мертвые земли» с Энтони Маки
KinoFilms
2024-10-15T08:03:27Z
Стала известна судьба собаки, которую заметили на вершине 140-метровой пирамиды Египта
Gloss
2024-10-24T17:16:12Z
В Берлине открыли самые высокие качели в Европе – видео
Gloss
2024-10-14T15:15:49Z
Доступ к реке: 6 идей, как киевляне могут получить комфортные набережные
Хмарочос
2024-09-30T13:23:52Z
ТОП-8 экстремальных видов спорта
Men's Life
2024-08-19T07:57:54Z
В Китае открыли 24-километровый морской мост, который побил сразу 10 мировых рекордов
Gloss
2024-07-03T12:40:09Z
Самый большой в мире круизный лайнер Icon of the Seas отправился в свой первый рейс
Gloss
2024-01-29T17:51:45Z
Самые комфортные места для жизни уже в недалеком будущем
Men's Life
2024-01-24T08:33:40Z
Культурное значение шампанского в разных странах
Gloss
2023-11-29T10:12:53Z
Лас-Вегас: удивительная история города азарта, мафии и головной боли для архитектора
MC Today
2023-11-24T17:21:39Z
Шольц приехал в Киев с серебристым чемоданом: украинцы создали сотни мемов, угадывая что внутри
Gloss
2024-12-02T16:25:08Z
Как правильно варить кофе?
Men's Life
2024-12-02T07:41:29Z
Такой торт можно делать с любой ягодой. А какой нежный, изумительно вкусный мусс
InfoHome
2024-12-02T07:36:48Z
Картошка: осудить или отварить?
Men's Life
2024-11-29T12:24:43Z
Froya Organics Review: Best Skincare Products of 2025
Elle
2024-11-27T17:28:14Z
Где найти свою мечту?
Men's Life
2024-11-27T07:45:44Z
МастерШеф 14 сезон. Випуск 13 від 16.11.2024
InfoHome
2024-11-26T11:34:09Z
Почему важно поддерживать правильное давление в шинах
Ukraine Art News
2024-11-22T19:34:23Z
А на какую букву Ваш брак?
Men's Life
2024-11-22T08:58:15Z
The Septimius Awards: Jan-Willem Breure is breaking traditional rules of cinema
Elle
2024-11-22T06:42:45Z
Резиденцию Дональда Трампа охраняют роботы-собаки: что о них известно
Gloss
2024-11-18T14:40:27Z
Coca-Cola обновила свою культовую рождественскую рекламу с помощью ИИ
Gloss
2024-11-18T13:37:48Z
OpenAI добавляет в ChatGPT функцию веб-поиска
Overclockers
2024-11-01T07:52:06Z
AMD подготовила драйвер специально для Dragon Age: The Veilguard
Overclockers
2024-11-01T07:19:09Z
Louis Vuitton выпустили будку для собак за 66 тысяч долларов
Gloss
2024-10-31T17:13:49Z
В Epic Games Store дарят Ghostwire: Tokyo
Overclockers
2024-10-31T15:07:37Z
Concord не вернется. Sony закрыла Firewalk Studios
Overclockers
2024-10-30T08:10:19Z
Interviews with first ladies and gentlemen for the autumn issue of ELLE-Ukraine
Elle
2024-10-29T18:00:43Z
Новогодняя рыба в рождественский пост. Вкусный карп запечённый с картофелем
InfoHome
2024-12-02T07:33:43Z
Вкуснотища! Ваше мнение о перловке изменится в лучшую сторону. Рецепт Самой вкусной Перловки на ужин
InfoHome
2024-12-01T07:48:38Z
Когда мне лень готовить, я делаю это блюдо. Ужин за полчаса на всю семью! Вкусная картошка с фаршем
InfoHome
2024-12-01T07:36:56Z
Вредные продукты для желудка
Men's Life
2024-11-28T11:24:55Z
Любимый вермишелевый суп с курицей. Вся семья обожает!
InfoHome
2024-11-28T07:21:36Z
Почему все говорят об этих закусках с креветками и шпротами? Узнайте сами!
InfoHome
2024-11-28T07:18:34Z
Идеальный салат на праздник! Зря раньше так не готовила!
InfoHome
2024-11-27T15:04:24Z
Мой ходовой пирог к чаю на каждый день. 10 минут готовки и в духовку
InfoHome
2024-11-27T14:58:28Z
Майонез на желтках, на яйце, на молоке. Три рецепта
InfoHome
2024-11-26T11:31:04Z