Кілька років тому компанія AMD вирішила розділити свою графічну архітектуру на сімейства Radeon DNA (RDNA) та Compute DNA (CDNA), призначені відповідно для ігрових відеоядер та прискорювачів обчислень.
Надалі ці дві мікроархітектури розвивалися окремо.
Зараз у продуктах AMD використовується третє покоління RDNA/CDNA, а наступного року відбудеться дебют четвертого покоління цих архітектур.
Розробка окремих мікроархітектур під різні сегменти ринку на той час здавалася виправданим рішенням.
Однак це також призвело до збільшення витрат на їх допрацювання, а розробникам стало складно орієнтуватися в цих оптимізаціях.
У майбутньому компанія має намір повернутися до однієї уніфікованої архітектури під назвою UDNA, яка буде використовуватися як в ігрових відеоадаптерах, так і в прискорювачах обчислень.
«Частина великих змін в AMD пов'язана з тим, що сьогодні у нас є архітектура CDNA для прискорювачів Instinct для центрів обробки даних та архітектура RDNA для споживчих пристроїв.
Вони розгалужені.
Надалі ми об'єднаємо в одну з назвою UDNA.
Це буде уніфікована архітектура, призначена як для Instinct, так і для споживчих рішень», — розповів Джек Х'юнх (Jack Huynh), який обіймає в AMD посаду віцепрезидента і генерального менеджера підрозділу Computing and Graphics Business Group.
Офіційних подробиць про AMD UDNA доведеться почекати.
У лабораторіях чипмейкера вже кипить робота над процесорами RDNA/CDNA 5-го покоління, і об'єднання цих архітектур воєдино здається малоймовірним.
Тобто до дебюту графічної архітектури UDNA пройде ще не один рік.
Tom's Hardware.