З нагоди 35-річчя франшизи «Бетмен» у Нью-Йорку відбулося імерсивне театралізоване шоу від Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, DC і Relevance International’s Brand Experience & Partnerships. У події також взяла участь українська студія MAKHNO.
У межах заходу організатори відтворили семиповерховий будинок мільярдера Брюса Вейна — постаті, що ховалася за маскою Бетмена.
Гості події поринули у світ головного героя, оточений вишуканими ій технологічними речами. Серед 40 ексклюзивних брендів з усього світу, розміщених в маєтку персонажа, також були представлені унікальні артоб’єкти від української дизайн-студії MAKHNO, створені спеціально для Wayne Enterprises Experience. Бренд презентував крісла VUSHKA та SYAIVO, дзеркало TYMCHASOVE з колекції ZEMLYA, а також містичного фольклорного персонажа DIDO MYKHAS.
Дизайнери також створили колаборацію з виробів, до якої увійшли брутальні керамічні крісла, іконічні дизайнерські світильники KHMARA та вишукані артскульптури DIDO.
«Ми надзвичайно раді стати частиною світу, яким й самі захоплюємося з дитинства. Ця колаборація — доказ того, що мрії здійснюються, творчість — не має меж, а любов до небанальної краси може об’єднати український дизайнерський бренд і одну з найбільших корпорацій розваг у світі», — коментує засновник студії Сергій Махно.
Всі артоб’єкти від студії MAKHNO, створені спеціально для Wayne Enterprises Experience, разом з ще чотирма десятками брендів вже можна вподобати та придбати на сайті ініціативи.