За останні роки в ігровій індустрії стало більше багатокористувацьких ігор та ігор-сервісів, які наполегливо борються за увагу гравця.
Пов'язано це з тим, що значна частина доходів в AAA-індустрії надходить від внутрішньоігрових покупок.
Тому кожна велика компанія сподівається запустити свою гру-сервіс, яка приноситиме стабільний дохід протягом тривалого часу.
Але основна частина гравців усе ще віддає перевагу звичайним однокористувацьким проєктам.
Це підтверджують результати дослідження консалтингової компанії MIDiA Research.
Згідно з результатами опитування гравців у США, Великій Британії, Австралії, Німеччині, Франції та інших країнах, 53% аудиторії віддають перевагу «синглу».
Ось тільки результати сильно різняться залежно від вікової групи.
Тому коректніше говорити, що 53% поки що віддають перевагу однокористувацьким іграм.
Уподобання старшої аудиторії та молодих гравців серйозно відрізняються.
У віковій групі старше 55 років любителів однокористувацьких ігор 74%, у категорії 25-34 роки їх уже 41%, а в категорії до 19 років таких лише 30%.
При цьому багатокористувацькі PvP-ігри опинилися на першому місці за уподобаннями у гравців віком від 16 до 24 років.
Очевидно, що компанії, які випускають багатокористувацькі проєкти, будуть більше орієнтуватися на молоду аудиторію.
І якщо вас верне від сучасних ігор із незрозумілими героями та кислотно-яскравими кольорами, тепер ви розумієте чому це відбувається.
Також значною проблемою для ігор-сервісів є висока конкуренція.
Кожна успішна гра, яка отримує стабільну аудиторію, звужує простір для інших учасників.
Тому ми спостерігаємо так багато провалів у цьому сегменті ринку.
При цьому однокористувацькі ігри все ще здатні демонструвати рекордні продажі.
Наприклад, The Legend of Zelda, Spider-Man та Elden Ring продалися тиражем у 25 мільйонів копій, а продажі Black Myth: Wukong перевищили 20 мільйонів копій.