Ми вже писали, що різні західні видання та блогери почали публікувати прев'ю по S.
2: Heart of Chornobyl.
Хороші відгуки відносно довгоочікуваного проєкту залишили навіть журналісти IGN.
Тепер з'явилося прев'ю від британського порталу Radio Times, у якому озвучено кілька нових нюансів.
Популярність серії багато в чому була пов'язана з великою кількістю користувацьких модів.
Фанати створювали модифікації, які змінювали окремі аспекти гри або навіть створювали повністю нові пригоди.
Автор прев'ю сам виявився великим фанатом S.
і вирішив дізнатися про підтримку модифікацій у новій грі.
Представник GSC Game World підтвердив, що розробники готують інструментарій спеціально для розробки модів.
У користувачів будуть широкі можливості для створення як малих модифікацій, так і великих глобальних проєктів.
Загалом автор залишився вкрай задоволений демонстраційною версією гри, з якою він міг познайомитися.
Він пише, що нова частина за атмосферою дуже нагадує минулі ігри.
При цьому S.
2 виглядає і відчувається на зовсім іншому технічному рівні.
В основі гри сильно модифікований рушій Unreal Engine 5.1.
Перестрілки люті, напружені та хаотичні.
Діалогова система ближча до ігор Bethesda.
Є варіативність, деякі ситуації можна вирішити за допомогою бою або діалогу.
Відомо, що в грі будуть елементи виживання, наприклад, потрібно буде регулярно харчуватися.
Але також потрібно стежити за зброєю і чистити її.
Автор згадує, що гра часом сильно нагадує модифікацію S.
І загалом він пише, що S.
2: Heart of Chornobyl виглядає краще, ніж він очікував.
Radio Times.