Колишній генеральний директор Google Ерік Шмідт
Шмідт став гостем одного з нещодавніх випусків подкасту «Щоденник CEO» (The Diary of A CEO) і під час ефіру розповів про переваги офісної роботи.
«Хочете підвищення? Йдіть до офісів та здобувайте знання в їхніх стінах», – сказав він.
Ексочільник Google переконаний, що віддалена робота попри всі її ймовірні переваги не дає працівникам такого досвіду, як живе спілкування з колегами та спільне виконання різноманітних завдань.
«Коли я був ще молодим керівником, то нічого не знав про це. Я працював в офісі – ходив на зустрічі і спілкувався з людьми поза ними. В коридорах та навіть біля кулера з водою», – пригадав топменеджер.
Шмідт вважає, що досвід, який він отримав від безпосередньої взаємодії з іншими професіоналами, став ключовим для його подальшого кар’єрного просування.
Читайте також: Що потрібно вказати в резюме, щоб знайти віддалену роботу – поради карʼєрного експерта
Чи впливає віддалена робота на продуктивність
В компанії Live Data Technologies провели дослідження, у якому взяли участь приблизно 2 млн офісних працівників, пише Business Insider. Результати показали, що віддалені працівники впродовж одного року отримали на 31% менше підвищень, ніж ті, хто працював за класичним або гібридним графіком.
Водночас Шмідт погодився з іншою метрикою, яку досліджували в Live Data Technologies: представники низки професій віддалено працюють справді ефективніше. Топменеджер підтвердив, що й сам відзначав, що гнучкий графік все ж робить багатьох людей продуктивнішими. Хоча й додав, що особисто йому це й не надто подобається (ймовірно, через особисту прихильність до офісної роботи).
У виданні зазначають, що є й дослідження, які доводили протилежне. Так, фахівці Стенфордського інституту досліджень економічної політики (SIEPR) у 2023 році дійшли висновку, що повністю віддалена робота знижує продуктивність працівника на 10% порівняно з тим, як він працював би в офісі. А от гібридний графік, згідно з дослідженням SIEPR, на ефективність людини не впливає.
- Останнім часом багато компаній, особливо технологічних, наполягають на тому, щоб працівники відмовлялись від віддаленого графіку роботи й повертались в офіси. А от у Spotify прямо протилежна політика. Попри тренд back to the office, компанія не вимагатиме від співробітників щось змінювати, оскільки не вважає їх дітьми. Детальніше про це ми розповідали тут.