MY.UAСтатті
«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з Дмитром Козинцем, українським митцем з грецьким корінням
«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з Дмитром Козинцем, українським митцем з грецьким корінням

«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з Дмитром Козинцем, українським митцем з грецьким корінням

Дмитро Козинець — митець, чиє життя і творчість тісно пов`язані з атмосферою степів і хвиль Азовського моря. Його дитинство минуло серед яскравих родинних свят у селі Урзуф на Донеччині, заснованому греками.

Батько Дмитра — українець, а мати — гречанка. Нині митець перебуває у творчому пошуку, намагаючись відновити нитку поколінь переплетіння коренів двох народів у своїй родинній історії.

Митець досліджує естетику простих речей, прагнучи знайти гармонію між спадщиною і сучасністю. Його творчість — інтимні розповіді та сміливі експерименти з текстурою і формою, естетика наївності, яка відкриває глядачеві доступ до чесності та щирих емоцій, притаманних як українському, так і грецькому народам. У його мистецтві оживають роздуми про ідентичність, як у творчості, так і в житті.

«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу. Мене завжди вчили бути вільним, спокійним спостерігачем і керувати своїм життям так, як відчуваю», — зізнається Дмитро.

Спеціально для ELLE Леся Пахарина розпитала Дмитра про його особисту історію, що поєднує українське та грецьке коріння, філософію, просякнуту прагненням до свободи й гармонії, а також про мистецтво, де кожна робота є актом чесності перед собою та глядачем.

Розкажіть про ваше дитинство та шкільні роки. Як оточення, в якому ви виросли, вплинуло на ваше формування як особистості та художника? Чи є моменти, які ви вважаєте ключовими у становленні вашого світогляду?

Мені здається, дуже сильно вплинуло те, що я не ходив у дитячий садок. Мама постійно придумувала для мене різні заняття — малювати, ліпити, збирати каштани, робити гербарії. Уже тоді я зрозумів, що можна багато чого створювати власними руками. Можливо, саме це стало основним поштовхом до творчості, адже це захоплююче — наче цікава гра.

Як ви вперше дізналися про своє грецьке коріння? Чи є у вашій родині особливі історії чи легенди, які передавалися з покоління в покоління? Як ці історії вплинули на ваше сприйняття власної ідентичності?

Навіть не пам`ятаю, як дізнався про своє грецьке коріння. Мені здається, що я це знав завжди. Завжди знав, що мама — гречанка, і часто розповідав про це в школі. Для мене це було цілком природно. Я ріс у цьому середовищі, і це не було для мене чимось «вау» або особливим відкриттям. Це просто було частиною нашого життя.

Лише в старшому віці я зрозумів, що інші родини живуть трохи по-іншому, мають інші традиції та інакше комунікують. У нас завжди панувала така атмосфера — жваві розмови, гучні жарти та сміх, суперечки без негативних конотацій. Усе дуже відкрито, щиро і з родинною перчинкою.

Які традиції вашої родини збереглися до нашого часу? Як ці традиції впливають на ваше життя сьогодні та чи мають вони відображення у вашій творчості?

Зараз через війну дуже складно дотримуватися деяких родинних традицій. Дідусь і бабуся живуть в окупації в Урзуфі, батьки — в Полтаві, інша частина родини — у Львові, а я — в Києві.

З цікавих традицій: на Різдво бабуся пече піту — великий листковий хліб, всередину якого дідусь як голова сім`ї кладе монетку. Потім нарізає цей хліб для кожного в родині, а вранці всі разом снідають пітою. Кому дістається монетка, той, за родинним повір`ям, буде найщасливішим і найбагатшим цього року.

Бабуся і дідусь трансформували на свій лад цю традицію — запихали в піту три монетки, щоб всі онуки могли отримати свою копійку й загадати бажання на щастя.

Мені дуже подобалося святкування Великодня. Ми з бабусею ходили на всю ніч до храму, а потім усією родиною йшли на пікнік до моря. Ми брали купу їжі, домашнє вино, розстеляли пледи, а я іноді навіть купався у цей період. Це завжди було щось неймовірне.

Традиції в наших селах дуже теплі й щирі. Наприклад, в Урзуфі на День села проходить фестиваль. Це змагання бійців за живого барана — переможець забирає його, проносить на плечах через арену, і це велика честь. Просто неба ставлять арену, з`їжджаються люди з усіх сусідніх сіл на свято. Через це я шукаю теми, які мені відгукуються, шукаю цю естетику і хочу її відтворювати у своїй творчості.

Коли ви почали замислюватися над своєю ідентичністю та родинною історією? Чи був якийсь момент, що став для вас переломним у бажанні досліджувати свої культурні корені?

Мені здається, це відбувається саме зараз. Я завжди жив із цим, але тепер з`явилося бажання досліджувати себе глибше: своє коріння, себе як художника, як людину. Хочеться вкладатися в цей розвиток щодня.

Які аспекти цієї культури вас найбільше надихають або викликають особливий інтерес у вашій творчості?

У своїй творчості й житті мені хочеться відображати традиції моєї родини. Я хочу зберігати й відроджувати ті звичаї, які започаткували мої предки. Мене цікавить тема грецької культури, яка є своєрідною, живою й екзотичною для України. Хочеться розвивати та знайомити українців з цією маленькою Грецією в Україні.

Як би ви описали своє мистецтво? Що є ключовим у вашій художній мові, яка відрізняє вас від інших митців?

Описати своє мистецтво завжди трохи складно. Це як спроба описати власний характер — людям зі сторони, мені здається, це видно краще. Описати свою близьку людину, описати себе — дуже складно. Описати людину, з якою ти просто знайомий — для мене простіше, бо ти бачиш якусь поверхню, але не бачиш якоїсь глибини.

Я думаю, що моє мистецтво дуже просте, наївне і водночас щире. Якщо описати його трьома словами, то це буде свобода, експеримент і проста, красива візуальна естетика. Це про свободу вибору, бажання бути вільним і естетику простих речей.

Які наративи чи теми ви прагнете висловити у своїх роботах? Чи є якісь концепції, що постійно присутні у вашій творчості?

Темами мого мистецтва є буденні речі — прості, дуже красиві та елегантні. Це те, що наповнює мене любов`ю, те, що я люблю і бачу навколо, і те, чого мені бракує в сучасних інтер`єрах і житті. Ми перенасичені технологіями, тому мені до вподоби класика — квіти, оголені тіла, люди, що мені небайдужі, або просто дуже красиві. Мене захоплює естетика жіночого тіла, його мова і гра, адже кожне тіло має власну історію. Я досліджую себе через цей стиль і, працюючи з певним об`єктом чи людиною, намагаюся передати її риси характеру та почуття.

Концепція aesthetic life мені дуже близька. Хочеться створювати прості, гарні речі, які доповнюють наше життя й оточують нас щодня, мати концентрацію на них. Це ніби рефлексія на повернення до простоти — коли можна створювати й спостерігати за красою в базових речах.

Ви багато років працюєте артдиректором та вебдизайнером. Як ці професії впливають на ваш художній процес? Чи допомагають вони вам у спостереженнях, експериментах або дослідженнях у мистецтві?

Моя робота артдиректором та дизайнером допомагає мені в арті, особливо в підході до вибору матеріалів та роботи з кольором. Це мій бекграунд. Я починав з малювання, потім перейшов у дизайн і зараз відчуваю свідомий «камбек» до власного стилю, бачення та розвитку. Хочеться набирати більших обертів, просувати прості теми та наративи, спрощувати складні речі. Не все має бути таким складним — потрібен певний баланс.

Моє завдання — внести естетичний баланс, пропонуючи прості, свідомі, загальні теми, доступні для всіх. Я хочу, щоб люди знімали свої маски там, де вони відчувають, що вони їм заважають, щоб комунікація між людьми стала простішою. Щоб вони могли встановлювати справжній зв’язок там, де він потрібен, і не боятися бути собою. Якщо хтось відмовиться від вас через те, що ви справжні, — це не ваша людина. Це моя філософія, як не втратити себе.

Ви розповідаєте про свою любов до експериментів у мистецтві. Що для вас означає «експеримент»?

Що для мене експеримент? Це загалом щось нове — нове поєднання або підхід. Це може бути вибір матеріалу, техніки чи навіть створення власного «танцю» через вивчення якихось власних рухів. Мені цікаво працювати з концепціями, цікаво досліджувати себе, свій характер, додаючи йому нових відтінків і спостерігаючи, що з цього вийде. Люблю спостерігати, як усе природно розвивається, не нав`язуючи штучних рішень. Це схоже на те, як розкидати пісок за вітром і спостерігати, куди він полетить, які форми утворить. У кожного глядача можуть виникнути свої асоціації, і мені цікаво дізнатися, хто що бачить і як інтерпретує мої роботи.

Експеримент для мене — це також ідея, яку ти «поносив» у думках і одразу прагнеш реалізувати, не ставлячи собі жодних очікувань. Іноді експеримент призводить до зовсім неочікуваних рішень, і саме цей непередбачуваний результат, ця гра з матеріалами й мотивами — головне в моєму творчому процесі.

Які межі ви прагнете розширити у своїй творчості?

Я прагну розширити простір і обсяг своїх робіт. Хочу працювати з великими, об’ємними, вражаючими об’єктами, які захоплюють своєю масштабністю. Простота форм у гігантських розмірах — це те, що хочу досягти. Нехай ці форми будуть плавними чи різкими, залежно від настрою, але загалом я прагну збільшувати масштаб. Я хочу вражати. 

Як у вас зароджується ідея для нової роботи? Як ви починаєте процес створення полотна, від ідеї до реалізації?

Я думаю, це настрій кожного дня. Прокидаючись, я фіксуюсь на якісь окремій деталі. Це можуть бути квіти, які ми назбирали, принесли додому й поставили у вазу, або якийсь подарунок, який викликає асоціації. Мене чіпляє естетика речей і людей — коли я бачу щось, що резонує, відчуваю, як пробуджується внутрішній естет в пошуках предмету реалізації. Це може бути скетч, велике полотно, робота з глиною або просто цифровий скетч на трекпаді. Іноді ця «ескізна» історія починається як щось дуже спонтанне, що потім розвивається.

Які нетрадиційні або незвичні матеріали вас приваблюють у мистецтві? Чи є матеріали, з якими ви мріяли б експериментувати, але ще не наважились?

Зазвичай усе, про що я думаю, намагаюся втілити в життя. Особливо мене приваблює робота з дуже великим форматом. Подобається поєднувати різні текстури, зокрема м’які матеріали. Нещодавно друг порадив використати для малювання пало санто. «Вау, це ж вугілля, потрібно спробувати», — подумав я.

Я спробував гаряче пало санто. Для мене це було якоюсь відсилкою до того, як раніше в під`їздах малювали запальничками або кидали сірники в стелю. У цьому є щось зухвале і «вуличне», і мені цікаво, як це можна переосмислити й інтегрувати у власне мистецтво.

Що для вас означає бути чесним у мистецтві? Як ви втілюєте цю чесність у своїй роботі, особливо коли працюєте з темами, що стосуються вас особисто?

Чесність у мистецтві — бути вірним собі й своїм відчуттям. Іноді, мені здається, я, як і інші, трошечки втрачаю себе — наприклад, коли працюю над замовленням і маю якісь рамки чи фіксацію на чомусь, що не викликає у мене внутрішнього відгуку. Зазвичай намагаюся не брати участь у проєктах, які не відчуваю, як свої — не хочеться йти в цю історію.

Водночас я відкритий до комерційних проєктів, особливо якщо є простір для експериментів. Якщо до мене звертається бренд із пропозицією співпраці — мені буде цікаво подумати про це, порефлексувати, помасштабувати, і на такому ґрунті можуть виходити дуже цікаві колаборації. Але теж шляхом експерименту.

Наскільки важко, на вашу думку, бути чесним із самим собою в сучасному світі? Чи допомагає вам мистецтво залишатися чесним перед собою та світом?

Бути чесним із собою в сучасному світі — і складно, і ні. Це схоже на балансування: потрібно завжди прислухатися до себе, розуміти, що зараз відчуваєш і чи справді дієш у гармонії з власними переконаннями. У цьому процесі завжди є моменти, де можна чимось пожертвувати, і моменти, де краще залишатися собою.

Мистецтво для мене — це якраз такий спосіб підтримувати зв`язок із собою, усвідомлювати, для чого роблю ті чи інші речі, і залишатися вірним собі.

Чому ви вирішили звернутися до монохромної палітри у своїй творчості? Що саме дозволяє вам передати ця обмеженість у кольорах?

Мені подобається, коли є моноісторія. Монохромна палітра для мене — це щось інтимне й стримане. Вона дозволяє зосередитися на суті, не розпорошуючись на велику кількість кольорів. Я зазвичай обираю спокійні, монохромні тони, оскільки моя техніка є досить експресивною, і кольорова стриманість додає їй балансу. Коли вся робота побудована на експресії, завжди важливо мати точку рівноваги, і саме обмеженість кольору допомагає знайти цю гармонію.

Ваші роботи відзначаються експериментами з текстурою та кольором. Як ви знаходите баланс між інтуїтивним пошуком та технічним підходом у своїй творчості?

Так само і з текстурою, і з матеріалами. Я завжди шукаю баланс, завжди орієнтуюся на те чи відгукується мені, чи працює все разом вибудовуючись в єдину концептуальну лінію.

Іноді ідея виникає з експерименту: приміром, спробувати малювати зворотнім боком полотна або додати нову текстуру, малюючи пало санто, щоб воно трохи «зачепилося» за поверхню. Якщо фактури не вистачає, використовую нашарування фарби, щоб створити бажаний ефект. Такий підхід дає свободу, але й додає технічної глибини.

Як глядачі реагують на ваші роботи? Чи були моменти, коли отриманий зворотний зв`язок вас здивував або змінив ваше бачення власної творчості?

Досить по-різному. Дві мої основні тематики зараз — це naked people (до речі, мені дуже подобається слово «натура») і квіти або натюрморт. Це просто така банальна класика, яку малюють в академії, художках — хочеться її переосвоїти на цьому етапі.

Люди бачать у моїх роботах різні сенси: хтось впізнає знайомі обличчя, комусь подобається тілесна гнучкість, а інші бачать у цьому просто естетичний елемент для інтер`єру.

Особливо ціную своє ком`юніті за неймовірну підтримку. Їхня енергія — це заряд, який мотивує мене й надихає. Іноді їхні інтерпретації змушують мене по-новому подивитися на власну творчість, знаходити в ній те, що сам би міг не помітити.

Який найбільший виклик, на вашу думку, постає перед сучасним митцем в Україні та загалом у світі? Як ви долаєте ці виклики у своїй творчості?

На мою думку, найбільший виклик перед українським сучасним митцем — це необхідність виходу на високі рівні. Потрібно розуміти, що наше сучасне мистецтво дуже прогресивне і, мені здається, що саме в Україні мають зароджуватись якісь нові стилі. Хоча зараз і складно знайти щось нове.

Я працюю в досить банальному стилі, мені це подобається. Подобається арт 60-х років, 70-х, 80-х — не буду прив`язуватися до якогось одного художника, але саме ця епоха мені дуже до смаку і мені цього не вистачає в Україні та світі.

Для мене важливо знайти баланс між традиціями та сучасністю, шанувати спадщину і водночас створювати щось глибоке, нове, що резонуватиме як з українським, так і зі світовим глядачем.

Хочеться рухатися до якості та сенсу, балансуючи між медійністю та створенням якоїсь власної культури, яка залишатиме слід у свідомості без зайвої попси чи поверхневості.

Ви виросли в Урзуфі, де грецькі традиції мали велике значення. Як ці спогади впливають на ваше мистецтво зараз? Чи повертаєтеся ви до цих тем у своїх роботах?

Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу. Мене завжди вчили бути вільним, спокійним спостерігачем і керувати своїм життям, залежно від того, як ти це відчуваєш.

Мені здається, що люди, які виросли біля моря, природно більше схильні до цього.

Для мене море — це неймовірна сила. Дуже сумую за ним. Кращого за Азовське море на березі рідного Урзуфа для мене просто не існує. Море надихає — зимове, літнє, на диких пляжах, безлюдне, чисте, тепле. Це відчуття свободи та сили, від якого важко відірватися.

Якими новими напрямками чи проєктами ви плануєте зайнятися у майбутньому? Чи є теми, стилі або засоби, які б ви хотіли дослідити у своїй наступній роботі?

Я хочу працювати з великим форматом і створювати величезні, прості за тематикою картини. Зараз моя найбільша робота — приблизно 2,5 на 2,5 метри, а я мрію створити полотно розміром 5 метрів, щоб це була не стіна, а саме полотно.

Мрію представити таку масштабну, вражаючу роботу та розвиватися в серйозних мистецьких проєктах, на великих виставках. Думаю, багато українських художників заслуговують на це. Це також виклик — вийти та показати світу, наскільки ми круті.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Украинка стала режиссером нового клипа Леди Гаги
Gloss
2024-10-30T15:28:08Z
Рэпер Эминем впервые станет дедушкой: видео его реакции на новость
Gloss
2024-10-04T16:48:49Z
Linkin Park возвращается с новой вокалисткой спустя 7 лет после смерти фронтмена
Gloss
2024-09-06T15:22:47Z
Мадонна отметила свой 66-й день рождения в шляпе от украинского бренда
Gloss
2024-08-28T12:00:55Z
Анонимная певица Klavdia Petrivna впервые показала свое лицо в новом клипе с группой Tvorchi
Gloss
2024-08-23T15:52:15Z
Первая среди украинских звезд: Светлана Лобода спела для Грэмми
Gloss
2024-08-20T13:43:04Z
Лариса Долина заявила, что стала жертвой мошенников из Украины: артистка потеряла почти 2 миллиона долларов
Gloss
2024-08-13T15:51:51Z
61-летний Джонни Депп начал новые отношения с 28-летней россиянкой: кто она
Gloss
2024-07-17T14:43:11Z
Неожиданный сюжетный поворот: Лобода выпустила клип, в котором она ломает руку
Gloss
2024-07-05T12:43:16Z
Аукционный дом MacDougall;s проведет перед аукционную выставку 22-23 ноября в Лондоне
Ukraine Art News
2024-11-12T20:18:58Z
Самые смешные фотографии дикой природы: финалисты конкурса Nikon Comedy Wildlife Awards 2024
Gloss
2024-09-30T13:13:29Z
Надя Дорофеева презентовала клип на новую песню «Нитроглицерин»
Gloss
2024-08-07T15:40:50Z
Balenciaga выпустили самую дорогую в мире авоську за 7 тысяч долларов
Gloss
2024-07-17T16:30:55Z
В Steam стартовал фестиваль файтингов
Overclockers
2024-07-16T06:52:19Z
ЗНАКОМСТВО С ЛОНДОНСКОЙ ХУДОЖНИЦЕЙ ЛАРОЙ ДЖУЛИАН
Ukraine Art News
2024-06-08T15:42:56Z
Right 2 Fitness Unveils New Metabolic Ignition System for Women Over 30
Elle
2024-05-27T13:28:03Z
MONATIK выпустил новый клип на песню «А что?», режиссером которого стала Таню Муиньо
Gloss
2024-05-24T13:49:13Z
Princess Karibo's Art Celebrates Diversity in Children's Literature
Elle
2024-05-22T15:31:23Z
Украинский трейлер эротического триллера «Хорошая плохая девочка» с Николь Кидман
KinoFilms
2024-10-29T16:12:34Z
Первый трейлер сериала «Дюна: Пророчество» и дата премьеры
Gloss
2024-10-28T13:10:35Z
Украинский трейлер хоррора «Ночные ужасы»
KinoFilms
2024-10-28T11:04:00Z
Больше информации об игре Atomfall в новом трейлере
Overclockers
2024-10-21T06:31:55Z
«Хроники Силы»: Алан Бадоев и Ольга Навроцкая создали первую украинскую фэнтези-вселенную
Gloss
2024-10-15T14:42:50Z
Украинский тизер-трейлер «Мертвые земли» с Энтони Маки
KinoFilms
2024-10-15T08:03:27Z
Украинский трейлер мультфильма «Людопес»
KinoFilms
2024-10-13T22:33:25Z
Опубликован релизный трейлер Until Dawn — игра выходит уже завтра
Overclockers
2024-10-03T08:07:58Z
Netflix показал тизер второго сезона «Уэнсдей» и трейлер новой части «Игры в кальмара»
Gloss
2024-09-20T15:58:14Z
Стала известна судьба собаки, которую заметили на вершине 140-метровой пирамиды Египта
Gloss
2024-10-24T17:16:12Z
В Берлине открыли самые высокие качели в Европе – видео
Gloss
2024-10-14T15:15:49Z
Доступ к реке: 6 идей, как киевляне могут получить комфортные набережные
Хмарочос
2024-09-30T13:23:52Z
ТОП-8 экстремальных видов спорта
Men's Life
2024-08-19T07:57:54Z
В Китае открыли 24-километровый морской мост, который побил сразу 10 мировых рекордов
Gloss
2024-07-03T12:40:09Z
Самый большой в мире круизный лайнер Icon of the Seas отправился в свой первый рейс
Gloss
2024-01-29T17:51:45Z
Самые комфортные места для жизни уже в недалеком будущем
Men's Life
2024-01-24T08:33:40Z
Культурное значение шампанского в разных странах
Gloss
2023-11-29T10:12:53Z
Лас-Вегас: удивительная история города азарта, мафии и головной боли для архитектора
MC Today
2023-11-24T17:21:39Z
Салат экономный, от которого не могу отказаться! Очень вкусный, готовлю из простых продуктов!
InfoHome
2024-11-14T10:28:19Z
Народные рецепты из разных стран, как повышать потенцию
Men's Life
2024-11-14T08:51:42Z
МастерШеф 14 сезон. Выпуск 11 от 02.11.2024
InfoHome
2024-11-12T10:19:27Z
Как повысить иммунитет?
Men's Life
2024-11-11T14:09:52Z
Фехтование - а почему бы и нет?
Men's Life
2024-11-07T09:12:51Z
Как изменился мальчик с упаковки Kinder Chocolate и чем он занимается сегодня
Gloss
2024-11-06T15:43:08Z
Худейте с кардиотренажерами
Men's Life
2024-11-06T13:22:06Z
How Norse Organics is redefining acne treatment with arctic botanicals
Elle
2024-11-06T10:01:06Z
Мастер Шеф 14 сезон. Выпуск 10 от 26.10.2024
InfoHome
2024-11-05T11:01:10Z
OpenAI добавляет в ChatGPT функцию веб-поиска
Overclockers
2024-11-01T07:52:06Z
AMD подготовила драйвер специально для Dragon Age: The Veilguard
Overclockers
2024-11-01T07:19:09Z
Louis Vuitton выпустили будку для собак за 66 тысяч долларов
Gloss
2024-10-31T17:13:49Z
В Epic Games Store дарят Ghostwire: Tokyo
Overclockers
2024-10-31T15:07:37Z
Concord не вернется. Sony закрыла Firewalk Studios
Overclockers
2024-10-30T08:10:19Z
Interviews with first ladies and gentlemen for the autumn issue of ELLE-Ukraine
Elle
2024-10-29T18:00:43Z
Apple обновила «начинку» iMac: отныне на базе M4 и минимум 16 ГБ ОЗУ
Overclockers
2024-10-28T16:28:21Z
Большинство ноутбуков с графикой GeForce RTX 50-й серии не получит новые процессоры Intel и AMD
Overclockers
2024-10-28T11:49:36Z
Установлен новый рекорд разгона ОЗУ: память Kingston FURY DDR5 CUDIMM покорила 12108 МТ/с
Overclockers
2024-10-25T10:31:46Z
Пирог с капустой Экспресс - быстрее только купить! Заливаю капусту кипящим молоком, тесто сказка!
InfoHome
2024-11-15T07:18:55Z
Этот турецкий суп как лекарство для моего желудка! Невероятно вкусно
InfoHome
2024-11-14T10:24:54Z
Шоколадный пирог за 20 минут! Нереально вкусно и просто! Брауни
InfoHome
2024-11-14T07:09:38Z
Те самые вкусные и сочные котлеты из щуки с салом
InfoHome
2024-11-14T07:06:42Z
Мягкий как пух и очень очень нежный торт! Научила всех подруг готовить такую вкусняшку
InfoHome
2024-11-13T07:06:48Z
Корейцы скрывают этот рецепт - Куриная печень удивила моих гостей! Так вкусно вы еще не готовили
InfoHome
2024-11-12T10:19:28Z
Как же вкусно! Тающий во рту торт ленивый мeдовик. Проще простого я делаю за минуты
InfoHome
2024-11-12T10:16:05Z
Так можно готовить любую рыбу, но скумбрия получается вкуснее всего
InfoHome
2024-11-11T10:00:44Z
3 простых и вкусных рецепта на гриле - мясо, овощи и вафли
InfoHome
2024-11-11T07:42:03Z