Попри всі петиції киян міська адміністрація відмовляється відкривати наземні станції метро під час повітряної тривоги, пояснюючи тим, що на поїзд можуть упасти уламки збитих ракет і дронів.
«Уламки можуть, на жаль, падати. Вони не розчиняються в повітрі. Це несе потенційну небезпеку, тому ми змушені перекривати ті ділянки метро, які виходять на поверхню. Відповідно, люди мають бути в безпеці. Тому рух метро і весь комунальний транспорт зупиняються, — заявив розповів Громадському радіо речник КМВА Михайло Шаманов. — Я, з одного боку, розумію людей, що незручно. Ми всі вже третій рік живемо поза зоною комфорту».
Аргументація міської влади хибна, вважає ГО «Пасажири Києва», з низки причин:
- закривають рух не тільки під час роботи ППО, а й під час потенційної загрози, наприклад, коли злітає бомбардувальник;
- небезпека однакова для всіх, але автомобілі їздять через мости, працюють приміські та міжміські автобуси, залізниця, заклади торгівлі та розваг;
- у дорожніх аваріях в Києві травмується і гине більше людей, ніж від повітряних атак, але КМВА та інші органи влади не обмежують рух автівок і не зменшують швидкість руху;
- закриття транспорту призводить до скупчення тисяч людей біля станцій метро, що має значно більшу небезпеку великих жертв у разі падіння уламків.
- кількість, якість і доступність укриттів під великим питанням. Водночас транспорт висаджує людей будь-де, а не біля укриттів. Люди лишаються в небезпеці на відкритій місцевості очікувати відбою;
- після тривог транспорт ще довго не працює нормально, а ввечері не відновлює рух взагалі, лишаючи людей на вулиці напризволяще.
Також ПК звертають увагу на те, що для чиновників КМВА і КМДА рівня заступника директора департаменту і вище передбачено службовий автомобіль і водій, який довезе з комфортом навіть у тривогу.
- #Громадський транспорт
- #Повітряна тривога
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті