MY.UAСтатті
«Скажу відверто, є над чим працювати». Ми поговорили з очільником Дептрансу Києва Русланом Кандибором
«Скажу відверто, є над чим працювати». Ми поговорили з очільником Дептрансу Києва Русланом Кандибором

«Скажу відверто, є над чим працювати». Ми поговорили з очільником Дептрансу Києва Русланом Кандибором

Із осені 2021 року Руслан Кандибор є директором Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. Він прийшов на цю посаду незадовго до початку повномасштабного вторгнення, коли в Києві існувала досить стійка спільнота, що вимагала низку реформ як в сфері реконструкції вулиць в місті, так і в сфері розвитку громадського транспорту. Ці вимоги, наприклад, були частиною «Зеленої книги» Маршу за Київ, який проходив тієї ж осені 2021 року.

Після трьох років роботи на посаді, «Хмарочос» звернувся в Дептранс за інтерв’ю в Руслана Кандибора, але отримав відповіді лише у письмовому вигляді – пресслужба Департаменту послалась на хворобу його керівника. Тому в редакції не було можливості поставити додаткові запитання чи зробити уточнення. Зважайте на це, читаючи текст.

Розкажіть, коли все ж таки завершать  Подільсько-Воскресенський міст?

Наразі триває завершальний етап будівництва одного з напрямків з’єднання між Подільсько-Воскресенським мостом і Троєщиною (до вул. Петра Вершигори в напрямку просп. Романа Шухевича). Там вже формується проїзд в тунелі, де рухатиметься автомобільний транспорт.

Цей напрямок плануємо запустити найближчим часом. Також наші фахівці опрацьовують питання відкриття нових автобусних маршрутів.

Завершення ж всього комплексу робіт можливо в декілька етапів, і ми активно над цим працюємо.

Чи планується запуск трамвая до центру? Якщо так, то коли? Якщо ні, то які причини?

(ред. Проєкт продовження лінії швидкісного трамвая з Борщагівки у центр почали обговорювати у 2017 році. Новий маршрут мав пролягати через вулиці Жилянську або Саксаганського і завершуватися на вулиці Шота Руставелі або на Еспланадній, біля ТРЦ «Гулівер». Світовий банк був готовий надати 36 мільйонів доларів кредиту.)

Я так розумію, що мова йде про продовження лінії швидкісного трамвая від Старовокзальної до Палацу Спорту. Кошти на цей проєкт нам був готовий надати Світовий банк. Проте, у зв’язку з повномасштабним вторгненням фінансування цього проєкту призупинилося. Ми маємо офіційну відповідь від Світового банку, яку отримали у березні 2023 року, де зазначається, що кошти перенаправили, «на відновлення пошкодженого автомобільного та залізничного сполучення та зміцнення логістичних ланцюгів на захід, які зʼєднуються з ЄС та Молдовою». Сподіваюсь, що по завершенню війни, ми зможемо повернутись до низки проєктів, які поки що не вдалося реалізувати.

Що заплановано на 2025 рік у сфері діяльності Департаменту — реконструкції вулиць, розв’язки, інше?

Насамперед, ми продовжуватимемо роботи на перехідних об’єктах. Там, де вже почались будівельні чи ремонтні роботи. В пріоритеті у нас мости, шляхопроводи, естакади. Зокрема, це – протиаварійні роботи на мосту Метро через річку Дніпро, реконструкція шляхопроводу на перетині вул. Будівельників біля станції метро «Дарниця». Також заплановано продовжити капітальні ремонти шляхопроводів на перетині вулиць Лугова та Богатирська, шляхопроводу біля ст.м. «Осокорки» по просп. Миколи Бажана та інші.

Наразі  триває бюджетний процес, тому планів і пропозицій вдосталь. Однак, які саме з них будемо реалізовувати стане відоме після прийняття міською радою бюджету на 2025 рік.

На вашу думку, чому транспортні активісти хотіли, щоб вас звільнили?

(ред. В 2023 році кияни звинувачували Руслана Кандибора в системній протидії розвитку транспортної інфраструктури міста. У червні учасники Київського форуму міської мобільності 2023 закликали Віталія Кличка звільнити директора Дептрансу за некомпетентність. Відповідна петиція набрала 6 000 голосів за 29 днів)

Як відбувається ваша взаємодія з транспортними активістами та експертами в місті? На його думку, чому роботу п.Руслана досить часто критикують?

Почнемо з того, що я вже вчергове хочу подякувати нашим активістам за те, що вони не дають нам розслаблятися. Хочу зауважити, що частина активістів дійсно плідно співпрацює з нашим Департаментом і активно бере участь на етапах проєктних рішень чи обговорень. Звісно, завжди є критика до певних питань і вона завжди буде – ми всі це розуміємо. Але я б дуже хотів, щоб це не було повʼязано з політикою. Я вкотре зазначаю, що готовий до конструктивних розмов зі спільнотою.

Якусь долю рішень критикують, не заглиблюючись у передісторію їх прийняття або ж наслідки, до яких ці рішення можуть призвести.

Легко критикувати, коли ти не несеш відповідальності за свої ідеї, рішення, чи особливо за життя людей.

Наголошую, що ми виконавчий орган і виконуємо рішення, які прийняті в у сесійній залі.

Щодо взаємодії з активістами, то ще раз зауважу, що ми співпрацюємо зі спільнотою і їхні помірковані та конструктивні рішення приймаються до уваги та реалізовуються.

Як ви особисто оцінюєте стан громадського транспорту в місті? За 10-бальною шкалою. Зокрема, що на вашу думку треба покращити та змінити, щоб стало більше балів?

Скажу відверто, є ще над чим працювати. Застосовувати якусь шкалу – доволі суб’єктивно. Бо громадський транспорт це багатогранна галузь. Наприклад, є багато позитивних речей – увесь наш автобусний та тролейбусний парк є низькопідлоговим, з озвучкою та візуальним супроводом. У нас відбувається поступова заміна трамваїв, що курсують на лініях.

Із 2021 року ми закупили 39 автобусів та 18 трамваїв. Наразі ми працюємо над закупівлею нових низькопідлогових трамваїв в межах наявного фінансування. Також триває процес закупівлі тролейбусів, які мають значний запас автономного ходу. Адже такий транспорт має більше переваг перед електробусами та не потребує будівництва та розвитку додаткової інфраструктури.

Наші підприємства працюють над заміною аварійний трамвайних колій, зокрема на вул. Кирилівській.

У нас є метро яке взагалі поєднує функцію перевезення пасажирів та їх укриття під час російських атак.  Також ми працюємо над оновленням рухомого складу метрополітену, проте в нинішніх умовах не всі компанії готові подаватись на відповідні конкурсні пропозиції, а банки надавати фінансування, бо, звісно, вбачають в цьому ризик.

Звісно, що в таких великих підприємствах, де працює стільки різних за професією та характером людей, є певні моменти чи складнощі. Проте, в цілому, особливо в нинішніх воєнних умовах наш громадський транспорт працює і ми робимо все щоб вдосконалювати його роботу і комфорт пасажирів.

Ви заявляєте, що необхідно піднімати вартість оплати за проїзд в громадському транспорті. За останні десять років оплату підіймали неодноразово, проте якість надання послуг в цій сфері істотно не змінювалась. Чому цього разу буде інакше?

Востаннє вартість проїзду в громадському транспорті Києва  змінювалась у 2018 році. Зміна вартості, це ж низка різних факторів, зокрема таких, як інфляція, вартість електроенергії, підвищення вартості паливно-мастильних матеріалів, зарплати працівників, утримання транспорту, тощо.

Врахуйте, що Київ це місто-мільйонник, де наш транспорт щоденно перевозить пасажирів з одного кінця міста на інший протягом дня. Ви уявляєте скільки це рейсів, пасажирів, кілометрів?!

Якщо Ви аналізували вартість проїзду в інших українських містах, то, мабуть, побачили, що у Києві найдешевший проїзд. Його вартість становить вісім грн, а для тих, хто купує проїзний взагалі 6,50 грн. Тобто загальна вартість точно така сама, як і в Рівному чи Івано-Франківську, які здійснюють поїздки на менші відстані. Чому так?

Читайте також: Трамвай до центру, нові розв’язки, повернення автомобілізму: що відбувається в транспортній політиці Києва

Як менеджер я повинен рахувати економіку підприємства. Зараз 30 гривень — це економічно обґрунтована вартість проїзду, яка б давала розвиток. Проте я наголошую, що допоки місто може, хоча це дуже складно, дотувати цю різницю, вартість проїзду не зміниться. Наразі про підняття ціни мова не йде!

(ред. Професійна транспортна спільнота вже багато років говорить про зміну моделі оплати проїзду в транспорті – коли одинична поїздка дорожча, а придбання проїзного на місяць, квартал чи рік є вигіднішим в перерахунку на кількість поїздок. Така система з різними рівнями цін наразі діє у Львові. Крім того, експерти закликають переходити на оплату транспортної роботи – коли всі кошти за проїзд збирає місто, а перевізникам (неважливо, комунальним чи приватним) оплата проводиться за кількість кілометрів, які вони проїхали, виконуючи графік та низку інших умов)

Чи буде Департамент міської мобільності замість Департаменту транспорту, чи поки про це не йдеться?

Я не готовий відповісти Вам на це питання, адже створення нового Департаменту і розподіл функцій – це не моя компетенція, і не мої повноваження.

Що будуть робити з аварійними мостами в місті? Мова йде про міст Патона та міст метро.

Сьогодні на мосту Метро проводяться протиаварійні роботи, які є  одним з етапів робіт з реставрації об’єкту. Плануємо їх завершити у 2026 році. Такі роботи дозволять забезпечити подальшу безпечну експлуатацію мосту без його закриття.

Важко прокоментувати ситуацію з мостом ім. Патона. Замовником реставраційних робіт на ньому – Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України (Служба відновлення). Не місто Київ. Це було вирішено постановою Кабінету Міністрів України.

Ми спілкуємось зараз з Урядом, з Агентством відновлення та Міністерством розвитку громад та територій, якому воно підпорядковується, щодо передачі Урядом права місту реалізації ремонтних робіт на даному мосту. Щоб Київ зміг шукати додаткові кошти, не виключено, що кредитні, аби все ж таки розпочати необхідні роботи. (ред. Видатки бюджету міста Києва на 2025 рік заплановані на рівні 90 мільярдів гривень)

До того ж зазначу, враховуючи технічний стан цього мосту фахівцями нашого підприємства «Київавтошляхміст» в цілодобовому режимі ведеться моніторинг експлуатаційного стану несних конструкцій споруд.

Зупинка транспорту під час повітряних тривог викликає багато дискусій. Яка ваша думка з цього приводу?

Ще раз нагадаю, що це рішення військових. Ми виконуємо рішення протоколу Ради оборони міста Києва, який має на меті захистити пасажирів і водіїв від потенційної небезпеки.

Від себе ж зазначу, точніше запитаю у вас: де люди повинні бути під час тривоги?

Більше по темі:
Підрядник показав, як будує тунель між станціями метро «Сирець» і «Мостицька» (фото)
В парку Шевченка встановили арт-інсталяцію
Зовсім скоро Подільсько-Воскресенський міст з’єднають з Троєщиною. Але це не точно

Хто може взяти на себе відповідальність змусити водія під час повітряної тривоги не йти в укриття та продовжувати далі пасажирські перевезення?

Чи не спрацює у водія людський фактор, коли, умовно, неподалік пролунає вибух, і чи є гарантія, що внаслідок цього він не створить аварійну ситуацію та не поставить під ризик життя інших людей?

Це рішення має багато факторів і нюансів, і їх ігнорування не призведе до хороших наслідків.

Я вже неодноразово говорив про ризики, які несе за собою рух транспорту під час повітряної тривоги, – і це стосується абсолютно всього транспорту, як комунального, так і приватного.

У нас були непоодинокі випадки, коли внаслідок російських атак страждав комунальний транспорт, і на щастя, там не було людей. У інших містах України, на жаль, був досвід коли разом з рухомим складом постраждали і пасажири.

А тепер просто уявіть трафік нашого міста, кількість маршрутів та пасажирів, які щодня ним користуються. Чи готові ми ризикувати життям людей? Думаю, що ні.

(ред. Здається, що аргументація міської влади полягає в знятті з себе відповідальності. І це важливіше за будь-які контраргументи щодо зняття заборони, хоча кияни підписали вже багато петицій з цією вимогою)

  • #Громадський транспорт
  • #Київ
  • #Транспорт

Найпопулярніше за тиждень

На Вокзальній площі відкрився найпопулярніший київський «МакДональдз» (фото)
Кияни можуть перевірити, скільки тепла споживає будинок у порівнянні з іншими
Будівництво житлового кварталу на місці «Більшовика» заморозили до кінця війни
У Румунії запустили першу за 30 років нову електричку. Але вона не приїхала

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Украинский Щедрик стал частью новогодней рекламы Chanel
Gloss
2024-11-22T16:13:24Z
Украинка стала режиссером нового клипа Леди Гаги
Gloss
2024-10-30T15:28:08Z
Рэпер Эминем впервые станет дедушкой: видео его реакции на новость
Gloss
2024-10-04T16:48:49Z
Linkin Park возвращается с новой вокалисткой спустя 7 лет после смерти фронтмена
Gloss
2024-09-06T15:22:47Z
Мадонна отметила свой 66-й день рождения в шляпе от украинского бренда
Gloss
2024-08-28T12:00:55Z
Анонимная певица Klavdia Petrivna впервые показала свое лицо в новом клипе с группой Tvorchi
Gloss
2024-08-23T15:52:15Z
Первая среди украинских звезд: Светлана Лобода спела для Грэмми
Gloss
2024-08-20T13:43:04Z
Лариса Долина заявила, что стала жертвой мошенников из Украины: артистка потеряла почти 2 миллиона долларов
Gloss
2024-08-13T15:51:51Z
61-летний Джонни Депп начал новые отношения с 28-летней россиянкой: кто она
Gloss
2024-07-17T14:43:11Z
Аукционный дом MacDougall;s проведет перед аукционную выставку 22-23 ноября в Лондоне
Ukraine Art News
2024-11-12T20:18:58Z
Самые смешные фотографии дикой природы: финалисты конкурса Nikon Comedy Wildlife Awards 2024
Gloss
2024-09-30T13:13:29Z
Надя Дорофеева презентовала клип на новую песню «Нитроглицерин»
Gloss
2024-08-07T15:40:50Z
Balenciaga выпустили самую дорогую в мире авоську за 7 тысяч долларов
Gloss
2024-07-17T16:30:55Z
В Steam стартовал фестиваль файтингов
Overclockers
2024-07-16T06:52:19Z
ЗНАКОМСТВО С ЛОНДОНСКОЙ ХУДОЖНИЦЕЙ ЛАРОЙ ДЖУЛИАН
Ukraine Art News
2024-06-08T15:42:56Z
Right 2 Fitness Unveils New Metabolic Ignition System for Women Over 30
Elle
2024-05-27T13:28:03Z
MONATIK выпустил новый клип на песню «А что?», режиссером которого стала Таню Муиньо
Gloss
2024-05-24T13:49:13Z
Princess Karibo's Art Celebrates Diversity in Children's Literature
Elle
2024-05-22T15:31:23Z
Вышел первый полноценный трейлер фильма Minecraft
Gloss
2024-11-20T14:43:04Z
Украинский трейлер фильма «Аматор» с Рамі Малеком
KinoFilms
2024-11-18T09:46:00Z
Украинский трейлер мультфильма «Нико: за Северным сиянием»
KinoFilms
2024-11-18T09:24:35Z
Украинский трейлер эротического триллера «Хорошая плохая девочка» с Николь Кидман
KinoFilms
2024-10-29T16:12:34Z
Первый трейлер сериала «Дюна: Пророчество» и дата премьеры
Gloss
2024-10-28T13:10:35Z
Украинский трейлер хоррора «Ночные ужасы»
KinoFilms
2024-10-28T11:04:00Z
Больше информации об игре Atomfall в новом трейлере
Overclockers
2024-10-21T06:31:55Z
«Хроники Силы»: Алан Бадоев и Ольга Навроцкая создали первую украинскую фэнтези-вселенную
Gloss
2024-10-15T14:42:50Z
Украинский тизер-трейлер «Мертвые земли» с Энтони Маки
KinoFilms
2024-10-15T08:03:27Z
Стала известна судьба собаки, которую заметили на вершине 140-метровой пирамиды Египта
Gloss
2024-10-24T17:16:12Z
В Берлине открыли самые высокие качели в Европе – видео
Gloss
2024-10-14T15:15:49Z
Доступ к реке: 6 идей, как киевляне могут получить комфортные набережные
Хмарочос
2024-09-30T13:23:52Z
ТОП-8 экстремальных видов спорта
Men's Life
2024-08-19T07:57:54Z
В Китае открыли 24-километровый морской мост, который побил сразу 10 мировых рекордов
Gloss
2024-07-03T12:40:09Z
Самый большой в мире круизный лайнер Icon of the Seas отправился в свой первый рейс
Gloss
2024-01-29T17:51:45Z
Самые комфортные места для жизни уже в недалеком будущем
Men's Life
2024-01-24T08:33:40Z
Культурное значение шампанского в разных странах
Gloss
2023-11-29T10:12:53Z
Лас-Вегас: удивительная история города азарта, мафии и головной боли для архитектора
MC Today
2023-11-24T17:21:39Z
Почему важно поддерживать правильное давление в шинах
Ukraine Art News
2024-11-22T19:34:23Z
А на какую букву Ваш брак?
Men's Life
2024-11-22T08:58:15Z
МастерШеф 14 сезон. Выпуск 12 от 09.11.2024
InfoHome
2024-11-22T06:51:47Z
Классический Эстерхази пошаговый рецепт
InfoHome
2024-11-20T07:37:00Z
Журнал The Economist представил обложку-ребус на 2025 год: чего ждать
Gloss
2024-11-19T15:27:47Z
Нескучный секс: шесть правил для настоящих мачо
Men's Life
2024-11-18T09:52:45Z
Салат Моментальный для лентяев! Две минуты и он уже на столе! Крабовый с капустой - улет!
InfoHome
2024-11-16T08:15:45Z
Wednesday Brings Health and Convenience Together with Its Greens Gummies for Daily Nutrition
Elle
2024-11-15T15:43:00Z
Что нас раздражает в женщинах
Men's Life
2024-11-15T14:09:37Z
The Septimius Awards: Jan-Willem Breure is breaking traditional rules of cinema
Elle
2024-11-22T06:42:45Z
Резиденцию Дональда Трампа охраняют роботы-собаки: что о них известно
Gloss
2024-11-18T14:40:27Z
Coca-Cola обновила свою культовую рождественскую рекламу с помощью ИИ
Gloss
2024-11-18T13:37:48Z
OpenAI добавляет в ChatGPT функцию веб-поиска
Overclockers
2024-11-01T07:52:06Z
AMD подготовила драйвер специально для Dragon Age: The Veilguard
Overclockers
2024-11-01T07:19:09Z
Louis Vuitton выпустили будку для собак за 66 тысяч долларов
Gloss
2024-10-31T17:13:49Z
В Epic Games Store дарят Ghostwire: Tokyo
Overclockers
2024-10-31T15:07:37Z
Concord не вернется. Sony закрыла Firewalk Studios
Overclockers
2024-10-30T08:10:19Z
Interviews with first ladies and gentlemen for the autumn issue of ELLE-Ukraine
Elle
2024-10-29T18:00:43Z
Теперь будем сыты всю зиму. Начинка для бурито в автоклаве
InfoHome
2024-11-22T06:51:47Z
Салат Мужские слезы - на новый год мужики только им и закусывали! Готовьте больше, а то не хватит
InfoHome
2024-11-22T06:48:41Z
Как вкусно приготовить рыбу, чтобы она была просто идеальной и не сухой. Очень нежная и сочная рыба!
InfoHome
2024-11-20T07:39:39Z
Самое вкусное мясо на сковороде. Жаркое по-домашнему за полчаса! Простой вкусный ужин для всей семьи
InfoHome
2024-11-20T07:36:59Z
Боже до чего же это вкусно рецепт! Тающие во рту булочки. Творожная начинка. Я хочу делать к чаю!
InfoHome
2024-11-19T15:33:52Z
Беру самое тонкое дешёвое сало и готовлю шедевр. Вкусно и просто
InfoHome
2024-11-19T15:30:36Z
Такой Салат из Моркови делаю сразу кастрюлями, уж больно его мы любим, ставлю в холодильник и едим
InfoHome
2024-11-19T06:18:41Z
Салат «Вкус лета». В прошлом году зимой жалела, что сделала мало! В этом сделала в 3 раза больше!
InfoHome
2024-11-19T06:18:41Z
Пирог с капустой Экспресс - быстрее только купить! Заливаю капусту кипящим молоком, тесто сказка!
InfoHome
2024-11-15T07:18:55Z