У США обговорюють будівництво Трансатлантичного тунелю, який сполучив би Нью-Йорк із Лондоном, повідомляє Newsweek. До обговорення долучився Ілон Маск, заявивши, що його The Boring Company може побудувати такий тунель за якихось 20 мільярдів доларів.
Наразі переліт Нью-Йорк–Лондон займає приблизно вісім годин. Ідея тунелю під Атлантичним океаном існує принаймні з початку 2000-х, коли інженери з MIT Ернст Франкель і Френк Девідсон припустили можливість будівництва поїздів, що пересувалися б на магнітних подушках у вакуумі зі швидкістю майже 2000 км/год. Подорож через океан займала би менш як годину.
Наразі найдовший підводний тунель пролягає під Ла-Маншем, сполучаючи Францію та Велику Британію. Євротунель, 39 кілометрів якого проходять під протокою, будували шість років, витративши понад 11 мільярдів доларів, що на нинішні ціни дорівнювало би приблизно 23-24 мільярди.
Відповідно, припускають, що 5600-кілометровий Трансатлантичний тунель може коштувати 20 трильйонів доларів.
«The Boring Company може зробити це за в 1000 разів меншу суму», — заявив Ілон Маск, реагуючи на цей уявний кошторис. Тобто він вважає, що проєкт може обійтися лише у 20 мільярдів доларів — менше, ніж Євротунель.
У 2013 році Маск вперше анонсував будівництво гіперлупів — вакуумних тунелів, які можуть перевозити людей і вантажі зі швидкістю понад 1100 км/год. Відтоді кілька компаній намагалися збудувати такі гіперлупи.
Найбільшого успіху домоглася Virgin Hyperloop Річарда Бренсона, яка запустила капсулу на швидкості 160 км/год у тунелі завдовжки 500 метрів. Найдовшу подорож гуперлупом здійснила група вчених у Швейцарії, проїхавши 11,8 кілометра. Швидкість, щоправда, була дещо далека від гіперзвукової — до 40 км/год.
Сама The Boring Company викопала кілька підземних тунелів у США, якими їздять виключно автомобілі Tesla. Зараз, утім, це проєкт не просувається.
- #Ілон Маск
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті